Hoofdstuk 18

23 4 4
                                    

En de verbinding wordt verbroken.

--

POV. Dokter

"Jacky je vriendin is er." Zeg ik en ik laat haar vriendin binnen. Ze knikt. "JACKY OMG WAT IS ER GEBEURD?! ZIJN DEZE DOKTERS WEL GOED VOOR JE?! DOEN ZE JE GEEN PIJN?! EN DOEN.." "RUSTIG JUUL!" Zegt Jacky. Die meiden zijn best lekker. Maar ze hebben een vriendje denk ik. Wat nou als ik stiekem.. heeel stiekem.. "Dokter Janssen?" "Ja wat is er?" Vraag ik. "Wilt u Jacky naar de operatiekamer brengen?" "Ja natuurlijk!" Zeg ik.

--

Ik duw het bed naar de operatiekamer. Heee een hoekje.. Ik duw het bed in het hoekje en ga op het bed zitten.

POV. Jacky

"W..wat doet u.." Vraag ik. "Ooh.. dat merk je zo wel.." Zegt de dokter en hij lacht eng. Hij doet zijn kleren uit en hij doet ook mijn kleren uit. Neee..dit kan niet waar zijn.. Hij begint mij eerst te zoenen en dan verkracht hij mij. "HELP!! IK WORD VERKRACHT!!" Roep ik op mijn hardst. "Maar Jacky je vindt het toch wel lekker?" Vraagt hij. "NEEE GA VAN MIJ AF!" Roep ik. AUW MIJN MAAG! Dit is de ergste dag van m'n leven. Ik hoor voetstappen. Steeds luider en luider. "Ga van d'r af rotzak!" Hoor ik iemand roepen. Ik huil en huil.. "Het is goed Jacky.. Ik ben er.." Zegt diegene. Ik open mijn ogen en zie Nathan. Ik geef hem een knuffel. "Kan je mijn ziekenhuis kleren geven please?" Vraag ik. "Ja tuurlijk!" Zegt Nathan en hij geeft die kleren. Ik trek de kleren aan. "H..Het was echt..eng.." Huil ik. "Snap ik! Het is al erg genoeg dat je wat met je maag hebt. En dan dit erbij.." Zegt Nathan vol medelijden. "Breng mij nou maar naar de operatiekamer." Zeg ik.

>>>

Srry dat ik zo weinig online ben. Ik heb megaaa veel huiswerk en ik was deze hele week ziek. Wat een drama in dit boek zeg! Whahah srry voor dit random kort krot deel. Ik ga vanmiddag sinterklaas met m'n familie vieren. Doei xxx Fay❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rivals | Acid & Gio fanfictie |Where stories live. Discover now