Hoofdstuk 10

49 4 8
                                    

"Hoe heet dat meisje?" Vraag ik. "Maaike." Zegt Gio. "Heeft ze zwart haar?" Vraag ik. "Ja hoezo?" Zegt Gio.

--

POV. Jacky

"Heeft ze fel groene ogen?" Vraag ik door. "Ja." Zegt Gio. "Oh god." Zeg ik. "Wat is er?" Vraagt Gio. Ik hang op. Het kan niet! Het kan echt niet! Ik ga op bed liggen en ga huilen, huilen en huilen.

POV. Gio

FUUUCK! Heb ik iets verkeerds gedaan? Ik hoorde bangheid in Jacky's stem. Ik pak m'n telefoon en bel Ties. Neem op..NEEM OP! "Yo gast wat is er?" Vraagt Ties. "Ik heb een probleempje." Zeg ik. "Ik kom er zo snel mogelijk aan!" Zegt Ties en hij hangt op. Kuuuuuutt!! Dat wilde ik niet Jacky komt overmorgen al. Van de gemengde gevoelens die ik nu heb sla ik per ongeluk 2 flesjes parfum om. "Neeheee!" Roep ik. En ik begin te huilen en ik sla tegen de muur aan. "Waarom moest Maaike nou alles verpesten door HAAR IS DIT ALLEMAAL GEBEURT IN 5 MINUTEN!" Schreeuw ik. Laat ik maar opruimen voor m'n ouders thuiskomen.

POV. Jacky

Daar lig ik dan. Nog steeds te huilen. Wedden dat Gio thuis zit doodleuk een video op te nemen? En dan komt m'n moeder binnenlopen. "OMG JACKY GAAT HET WEL?" Vraagt Abby bezorgd. "Geef me 2 bakken Ben & Jerry's." Zeg ik. "Komt eraan! Zo snel mogelijk!" Zegt Abby en ze haast zich het huis uit. Ik zie haar uit het raam als een debiel over straat rennen. Er komt een zwak lachje op m'n gezicht. KUUT OVERMORGEN MOET IK NAAR GIO! Ik heb daar geen zin meer in maar ik heb het al beloofd. PLING! Hoor ik opeens. Het is Nathan.

Nathan💎: Heeii! Sorry k was je vergeten te appen.

U: Geeft niet!

Nathan💎: Hoe gaat het ermee?

U: Ik ben een beetje depri...

Nathan💎:OMG! JACKY WIE HEEFT JE DEPRI GEMAAKT? MOET IK NAAR JE TOE KOMEN MET BAKKEN BEN & JERRY'S?!

U: Okay.. {{ Stuurt adres }}

Nathan💎: Ik ben er met 2 uur! {{ Idk Hoelang reizen is van Blankenberge naar Brugge }}

U: Tot zo..!

En ik leg m'n telefoon weg. "Ik...heb...je...ijs!" Hijgt Abby. "Het is Choclet Brownie Fudge. Je lievelings! Hier heb je een lepel." Zegt Abby en ze geeft de lepel en het ijs. Ik start Netflix op en ga The Shallows kijken. {{ Btw ik heb die film gister op Popcorn Time gezien. Aanrader! Idk of ie op Netflix is }}

--

Leuke film. DING DONG! Godver. Ik lag net zo lekker. Ik loop naar beneden en doe de deur open. "Heii Jacky!" Zegt Nathan. "Hoi." Zeg ik.

>>>

Dit was het hoofdstuk! Ik ga deze week naar de primark miss vandaag zelfs nog! Ik heb daar zin innnn!

Xxx Fay💖

Rivals | Acid & Gio fanfictie |Where stories live. Discover now