Hoofdstuk 14

37 5 12
                                    

Meteen ben ik weer chaggo.

--

POV. Jacky

Ik kijk boos. "Je ziet er mooi uit..!" Stamelt Gio. "Ja en die boom is sinterklaas." Zeg ik boos. "Wat is er?" Vraagt Gio. "Alsof je dat zelf niet weet!" Snauw ik. Ik zie een traan over z'n wang rollen. Ik draai me om en ga naar Melanie toe. "Heei." Zeg ik. "Heeeiui!" Zegt Melanie. "Ik blijf hier bij jou want ik wil de jongens even ontwijken dusss..ja." Zeg ik. "Ik snap het." Zegt Melanie. Ze pakt d'r telefoon en doet iets op d'r telefoon. Ik pak ook mijn telefoon en zie dat ik geappt ben door iemand.

Onbekend: Heeii! Ik ben het Ties.

U: Heei!

U heeft Onbekend veranderd in Ties.

Ties: Nog steeds ruzie?

U: jep

Ties: ik zal wel ff met ze praten.

U: ok

Ties: tot zo ik roep je wel ofzo

U: oke. Tot zo

En ik sluit whatsapp af. Ik ga weer naar beneden want ik heb geen zin om de hele tijd niks te doen. "Heeii!" Roepen Nathan en Gio tegelijk. Daarna kijken ze elkaar vuil aan. "Sorry van daarnet Jacky.. het wa.." Zegt Nathan en daarna word hij onderbroken door Gio. "Het spijt mij ook! Het was niet mij.." Zegt Gio en dan onderbreek ik hun. "Jaaa stop nu maar! Ik ben het spuugzat dat jullie de hele tijd ruziën en elkaar vuil aankijken! KAP DAAR MEE!" Schreeuw ik. En ik loop naar buiten en loop ergens naar een vijver toe. Ik ga er zitten. Ik hoor voetstappen die steeds luider klinken. "OMG! JACKY WAT IS EF GEBEURD?!" Vraagt Ties. "Die stomme kleuters die ruziën!" Zeg ik. "Ze hebben het continue over je. En ze zijn aan het vechten.." zegt Ties zo zacht mogelijk. In een fractie van een seconde sta ik op en ren naar het huis toe.

--

En inderdaad. Ze vechten. De tranen stromen over m'n wangen. Ik loop naar de bank toe en pak een kussen en gooi die naar hun. "KIJK JULLIE NOU!! STELLETJE KLEUTERS!! WAAROM VECHTEN JULLIE!!" Schreeuw ik woedend. "HIJ BEGON!" Zeggen Nathan en Gio tegelijk en ze wijzen naar elkaar. Als blikken konden doden waren Nathan en Gio nu dood. "VERDOMME NATHAN! VERDOMME GIO! KAP NU EEN MET DAT GERUZIE! MAAR NEEEEEEJJ! JULLIE MOETEN ZO NODIG VECHTEN WAT NERGENS GOED VOOR IS!!" Schreeuw ik op mijn aller hardst. Ik ben zo boos.. wat zeg ik nou ik bedoel woedend. "Gio ik denk dat het beter is dat we een tijdje uit elkaar gaan.." Zeg ik. "Owh.." Zegt Gio en de tranen stromen over zijn wangen. "Ik ga naar huis.." Zeg ik. Ik loop naar boven en pak m'n tas met kleren. Ik zie de teddybeer zitten naast de deur. Ik pak hem op en huil. Ik stuif de trap af. "Doei.." Zeg ik. "Wacht maar even Jacky. Ik breng je wel naar het station." Zegt Melanie. We lopen de deur uit en voordat ik de deur sluit hoor ik nog: "We zijn haar kwijt..". Ik brak voor de zoveelste keer. De tranen stromen over m'n wangen en we gaan met de fiets. Ik zit bij Melanie achterop.

--

"Doei Mel.." Zeg ik en ik geef haar een knuffel. Ik pak m'n teddybeer en tas. Ik loop naar de trein en ga weer naar terug naar Brugge.

--

Ik ben thuis.. Stilte heerst. Moeder slaapt vast al. Ik loop naar boven en zeg m'n spullen neer en ga op bed liggen en dompel in een diepe slaap.

--

Ik word wakker. Ik kijk hoe laat het is. 14:17. Jeej. Nu heb ik nog heel veel aan m'n dag.  KUCH sarcasme KUCH. Ik kijk in de spiegel. Ik zie dat m'n ogen rood en dik zijn. Fijn. Ik zie er uit als een zombie. Letterlijk! Ik kijk op twitter of ik iets gemist heb. Ik zie dat Gio een tweet heeft geplaatst:

'Ik neem een kleine pauze met YouTube. Privézaken ok. Het spijt me.'

WoW. Ik wist niet dat het zoveel betekende. En dan zie ik een tweet van Nathan voorbijkomen.

'Hoi iedereen. Ik neem een break van YouTube. Want ik heb problemen in m'n privéleven, en daar heb ik veel emotionele problemen mee. Dus voorlopig geen video's. Sorry guys.'

Wauw. Ik heb er echt een potje van gemaakt.. Ik kijk op whatsapp. 83 gemiste berichten. En 24 gemiste oproepen. Ik ga alle berichten lezen.

Gio: Het spijt me.

Gio: Ik wilde het niet zo laten lopen.

Gio: reageer..

Gio: oke..  ik snap het. Een tijd geen contact.

Gio: Sorry voor je lastig te vallen.

En zo ging het nog wel even door. En nu lees ik de berichten van Nathan.

Nathan: Sorry Jacky.

Nathan: het was mijn bedoeling niet..

Nathan: heb ik onze vriendschap verknalt?

Nathan: ik snap het. Een tijd geen contact.

Nathan: sorry.

En bij Nathan ging het ook nog even door. De voicemails waren ook allemaal hetzelfde. Kleuters! Ik word er al boos om als ik er aan denk. Ze hadden het ook kunnen uitpraten! Ik plof neer op m'n bed en val weer in slaap.

>>>

OEEEEHOEEE! DRAMATISCH! TAM TAM TAAAAAM! Srry maar het moest gwn een keer komen. De mensen die een rol hebben gekregen. Sommige zijn er nog NIET in. Ze komen LATER pas. Je moet niet verwachten dat ze allemaal leuk en aardig zijn. Sommige rollen zijn best gemeen. Dus je moet het niet verkeerd opvatten.

Woensdag begint mijn toetsweek dus minder uploads denk ik. Sorry alvast.

Xx Fay❤️🎃

Rivals | Acid & Gio fanfictie |Where stories live. Discover now