Hoofdstuk 15

34 5 3
                                    

Ik plof neer op mijn bed en val in slaap.

--

POV. Jacky

Ik word wakker en zucht diep. Ik kijk hoe laat het is. Oke het is 1 uur in de nacht. Jeej. Proef het sarcasme. Ik zie dat ik in heel veel foto's ben getagd. Huh? Fanaccount's? Ik bekijk ze. 'Door @xjacky is Gio gepauzeerd met YouTube!😠'  'Stom wijf dat je bent @xjacky! Door jou zijn Nathan en Gio een tijd gestopt!!'
Ze moeten eens weten wat hun hebben aangericht! Door dat geruzie van hun zijn Gio en ik uit elkaar! Ik zucht diep en probeer weer te slapen.

--

Ik word wakker en zie 2 hoofden boven me hangen. "Mam! Mandy wat doen jullie?!" Vraag ik. "Je ziet heel bleek!" Zegt Abby bezorgd. "Ja je ziet er best ziek uit.." Zegt Mandy. "Oke." Zeg ik. En dan voel ik een hand op m'n voorhoofd en dan in m'n nek. "Lieve help! Je hebt koorts." Zegt Abby. Ik wil opstaan maar dan krijg ik opeens hoofdpijn. "Ouch!" Zeg ik. En ik ga weer rustig liggen. "Ga maar slapen. Dat is het beste voor je!" Zegt Mandy. Haha heerlijk zo'n bezorgde familie!

--

POV. Nathan

Ik ben erg van slag. Ik mis Jacky.. Zal ik haar bellen?.. Ik besluit even later haar toch te bellen. Ik pak m'n telefoon en zoek haar contact op en dan bel ik haar. Hij gaat 3 x over en dan word ie opgenomen. "Hallo met Jacky.." Klinkt het door de telefoon. "Jacky.. met Nathan." Zeg ik. "Hoi." Zegt ze droog. "Ik wil je uitnodigen om dit weekend met mij uiteten te gaan.. ik heb mega veel spijt Jacky." Zeg ik. "Ik wil graag komen maar ik heb koorts." Zegt Jacky.  "Beterschap meid!" Zeg ik. "Bedankt Nathan." Zegt ze. Ik kan ook langs haar gaan. "Zal ik langskomen?" Vraag ik. "Okej maar nii zo druk doen ik heb best veel hoofdpijn." Zegt ze. "Is goed! Ik pak m'n tas in en dan kom ik er gelijk aan." Zeg ik beslist. "Ja maar.." Hoor ik nog en ik verbreek de verbinding.

POV. Jacky

Verdomme Nathan! Ik wilde nog wat zeggen! Nou ja. Gezellig dat hij komt?? Ik weet het allemaal niet meer hoor! Ik ga slapen en beland ik een diepe slaap.

--

Ik word weer wakker en zie iemand naast mijn bed zitten op een stoel. Nathan. "H..hoi..!" Stamel ik. "Heii!" Zegt hij. "Omg je bent echt bleek! Gaat het echt wel?" Vraagt hij bezorgd. Eerst die ruzie en dan opeens weer doen alsof we dikke vrienden zijn! "Ja." Lieg ik. Hij moest eens weten.

>>>

Sorry mensjes dat dit een klein hoofdstukje is! Ik moet namelijk veel leren voor toetsen enzo. En dit boek wordt vaker geüpdatet dan Whatsapp is not okay.. Dat komt omdat dit boek nog niet af is  natuurlijk. Dus drm minder updates voor het andere boek.

Hoe vonden jullie dit deel eigenlijk?

Q:Hebben mijn lezers een relatie? 😏

A: ik ja en nee. M'n vriendje appt of belt mij nooit 😂

Ok.doei xx Fay🎃

Rivals | Acid & Gio fanfictie |Where stories live. Discover now