Ik kon het niet helpen en pakte d'r middel en begon haar te zoenen. Zij pakte m'n nek vast en zoende terug.
>>>
POV. Gio
We lieten los. Ze was knalrood. ''Uhm..'' Stottert Jacky. ''Het spijt me uhm.. Jacky..'' Stotter ik. Hoe kon ik zo dom zijn! ''Het geeft niet Gio!'' Zegt ze. En ze geeft me een knuffel. Holy damnn ik was bang dat ik alles verpest had! ''Ik was ff bang dat ik alles verpest had..'' Zeg ik voorzichtig. ''Nee..Integendeel..'' Zegt Jacky en ze geeft me een kus. Ik glimlach. We rekenen de jurkjes af en lopen door de stad. ''Jacky kom mee!'' Zeg ik en ik trek Jacky mee. ''Waar..Aaaaaahh!'' Gilt ze. ''Haha kom nou maar!'' Roep ik.
--
''Het is hier...'' Zegt ze. ''Niet mooi?..'' Zeg ik teleurgesteld. ''PRACHTIG!!'' Roept ze en ze geeft me een kus op m'n mond.
{{ Het is een Picknick in het bos met lichtjes en smexy eten en kaarsjes }}
{{ Dit moet je ff denken in het donker heuwwrr }}
Oke.. Dit is het moment Gio! Ik schraap m'n keel. ''Lieve Jacky... Wil je mijn vriendin zijn?'' Vraag ik. ''JA GIO JA!!'' Roept ze blij. Ze geeft me een kus op mijn mond wat leidt tot een hevige zoenpartij.
--
We liggen op het kleed. Ik heb Jacky in mijn armen. Ik ben nog nooit zo blij geweest! Het voelt alsof ik Jacky jaren ken maar het is net 3 dagen! Ik geef haar een kus op haar hoofd. Ik kijk hoe laat het is. 01:03. Ik open Snapchat en we maken een selfie. Ik zet erbij: 'Ly<3'. Ik zet de foto op mijn verhaal. Laat die haat maar komen! Degene die haten zijn gwn jaloerse bitchasss! En de privé snaps stromen binnen. Ik open er een paar. 'Wie is dat?'. 'Wat is ze lelijk!'. 'Neem haar nii maar mij! Ik ben echt 100x knapper!'. 'Jullie zijn echt cute samen!'. 'Nog veel plezier met elkaar!'<3'. Wrm zoveel haat op Jacky? Ze is echt knap! Ze wordt wakker.
{{ Zo ziet Jacky eruit }}
''Goede eh.. Morgen/Nacht!'' Zeg ik. ''Goede morgen/avond Gio.'' Zegt Jacky. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. En zo liggen we nog een tijdje.
--
''Ik zou hier echt eeuwig willen liggen maar het regent..'' Zegt Jacky. ''Ja jammer! WOoww het regent fking hard nu!'' Zeg ik. We stonden op. We waren helemaal kletsnat. We keken elkaar aan en we zoenden. Dat gevoel! Die regen en dan die kus... Gewoon te mooi om waar te zijn! We ruimden op en gingen weer naar huis. Hand in hand. We liepen naar huis en Jacky was super vrolijk onderweg. ''Hoezo zo vrolijk meid?'' Zeg ik. ''Gewoon.. Die picknick daarnet, die kus in de regen... Gewoon perfect!'' Zegt Jacky met tranen in d'r ogen. ''Awh!'' Zeg ik. En ik trek haar in een knuffel. Ik weet niet hoelang we er stonden. En toen liepen we naar huis in de regen hand in hand.
YOU ARE READING
Rivals | Acid & Gio fanfictie |
LosoweHoii! Mijn naam is Jacky en ik ben netflix en youtube verslaafd! xD Ik verveel me altijd dus ik doe vanalles en nogwat. Ik ga met Jullia ( M'n bff ) afspreken bij het centrum totdat...