Ik loop naar beneden. Ik doe de deur open. "Hoi." Zegt Nathan. "Hoi.." Zeg ik.
--
POV. Nathan
"Omg Jacky gaat het wel?!" Vraag ik bezorgd. "Neh." Zegt ze. "Kom maar binnen." Zegt Jacky. Ik loop naar binnen en doe de deur dicht. "Ik heb je ijs!" Zeg ik. Heel even komt er een zwak lachje op haar gezicht. En dan is het weer weg. "Ik heb 5 bakken ijs." Zeg ik. "Okej." Zegt ze. "Kom dan gaan we boven zitten." Zegt ze. En we lopen naar boven. We gaan op haar bed zitten, en opeens begint Jacky te huilen. "Ach meid.." Zeg ik. Ik ben echt nii goed in troosten. Ik sla een arm om haar heen. Ze verbergt d'r hoofd in m'n trui. Ik ga met m'n andere hand een beetje spelen met d'r haar. "Het is gewoon... Ik..Ik snap het niet!" Snikt ze. "Het geeft niet.. Ik ben er voor je! Je kan alles kwijt bij mij..En je kan me altijd appen, bellen of naar me toe komen!" Zeg ik. Ik meen het echt. "Bedankt.." Zegt Jacky. "Zullen we het ijs eten voor het smelt?" Vraag ik. "Tuurlijk! Welke film of serie wil je zien?" Vraagt ze. "Uuhm.. Big Momma's House?" Vraag ik. "Is goed!" Zegt ze. Ze start Netflix op. Dat heeft ze op d'r tv staan in haar kamer. Ze zoekt de film op en zet de film aan. We gaan liggen op haar bed. Ik sla m'n arm om haar heen. En ze legt haar hoofd op m'n borst. Ik let helemaal niet op de film.
POV. Jacky
Ik word helemaal warm vanbinnen. Ik lig zo lekker. Ik let helemaal niet op de film. Ik pak een bak ijs en we eten allebei het ijs op. We gaan rechtop tegen m'n bedrand aanzitten. Nathan heeft nog steeds z'n arm om mij heen.
--
Ieder heeft al 2 bakken Ben & Jerry's op. Er is nog 1 bak dus we besluiten ieder de helft. We lepelen het er zo uit. De film is inmiddels al afgelopen. Ik voel me echt al een stuk beter. "Nathan? Ik ga even douchen. Doe maar alsof je thuis bent." Zeg ik. "Okay! Veel plezier met douchen!" Zegt Nathan. Ik kleed me uit en zet de douche aan. Ik ga eronder staan. De lekker warme stralen gaan over me heen. Ik was m'n haar en lichaam. Als k klaar ben zet ik de douche uit en droog mezelf af. Ik kleed me aan.
{{ Dit doet ze aan }}
Ik doe wat mascara en lipgloss op en loop de badkamer uit. Ondertussen borstel ik mijn haar. Ik zie Nathan kijken. Er speelt veel in z'n hoofd af zie ik. "Zullen we een rondje lopen?" Vraagt ik. "J...Ja tuurlijk..!" Zegt Nathan. We maken op Snapchat een selfie. 'Bestfriend 4 life🍄'. En ik zet de foto op mijn verhaal. Niet dat veel mensen het gaan zien. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. De 'Vrienden' die ik heb hebben m'n geld al een aantal keer gejat. En omdat mijn vader en moeder werk hebben wat heeeeel goed verdiend zijn we eigenlijk best rijk. Ze zijn amper thuis. En die 'Vrienden' weten dat dus ze gaan met mij om voor het geld. Ik ben geen geld-spugende robot! Ik heb nu Nathan en Gio.
>>>
En wat vonden jullie? Ik heb een paar rollen over voor jullie: Maaike.
Een lief meisje dat Jacky tegenkomt. {{ Dat is een grote rol }}
Vriendin van Dutchtuber.
Als je iemand wilt zijn moet je ff comenten achter de rollen. Alvast bedankt! Xxxx Fay❤️❤️
YOU ARE READING
Rivals | Acid & Gio fanfictie |
AléatoireHoii! Mijn naam is Jacky en ik ben netflix en youtube verslaafd! xD Ik verveel me altijd dus ik doe vanalles en nogwat. Ik ga met Jullia ( M'n bff ) afspreken bij het centrum totdat...