POV. Jacky
~ In de bus ~
Ik doe m'n oortjes in maar ik vergat het kabeltje in m'n telefoon te stoppen. Ik zet muziek aan en het klinkt hard door de bus heen. Een paar mensen kijken me aan en ik word een beetje rood. "Sorry.." Zeg ik. Daarna doe ik gelijk het kabeltje in m'n telefoon en luister m'n muziek.~ Tijdsprong 15 min ~
Ik check uit met m'n OV pasje en loop de bus uit. "JULIAAAAAAA!!" Roep ik. Julia kijkt op van d'r mobiel en kijk om zich heen of ze mij ziet. Na een aantal seconden zag ze me. "JACKYYYYY!!" Roept Julia. We rennen naar elkaar toe en geven elkaar een knuffel. "Lang geleden meid!" Zeg ik. "Ja inderdaad!" Zegt Julia. "Ok. Wij gaan nu naar de Mac en gaan eten ik heb honger." Zeg ik droog. Ik trek Julia mee aan d'r arm. Julia lacht en rent mee. "Zitten! Ik bestel ik weet wat je wil dus zitten!" Zeg ik. Julia moest heel hard lachen en ze pakt d'r telefoon.
~ Tijdsprong 3 min ~
"IK HEB HET ETEN JULIA!" Zeg ik. "FOODDD!" Zegt Julia. En de mensen keken ons raar aan maar dat boeide ons niks. "Heb jij nog wat nuttigs gedaan deze vakantie?" Zeg ik. "Uh.. Slapen, Netflix, Eten, Ben & Jerry's, YouTube... Moet ik doorgaan?" Zegt Julia. "Ik weet genoeg!" Lach ik. "ETEN OP!" Zeg ik. "Dafaq! Je hebt net 5 min je eten! Hoe krijg je die Big Mac naar binnen in zo'n korte tijd?" Vraagt Julia verbaasd. "Uhm.. Ik had honger." Zeg ik droog.
~ Tijdsprong 15 min ~
We lopen door het centrum en zijn al een paar winkels in geweest. We hebben allebei ook al een paar dingen gekocht. Kuch tassen vol kuch. "DEZE WINKEL IN!!" Roept Julia. En voordat ik iets kon zeggen trok Julia me mee. "Awh wat een cute jurkje!" Zeg ik. Ik pak het jurkje en ga de paskamer binnen. Ik doe m'n kleren uit en doe dan snel het jurkje aan. "Juul, kijk!" Zeg ik. "JACKY! JE ZIET ER ECHT MOOI UIT IN DIE JURK!" Zegt Julia.
"Thx Juul!" Zeg ik. Ik pas nog een high waisted broek + high waisted korte broek, en wat leuke shirtjes en croptops. Ik neem alles wat ik gepast had. We betalen en lopen naar buiten.>>>
Heii! I know echt een saai hoofdstuk maar beter iets dan niets toch? Lezen er mensen mijn boek?
Doei! Xx Faytjaaaaaah💖
YOU ARE READING
Rivals | Acid & Gio fanfictie |
AcakHoii! Mijn naam is Jacky en ik ben netflix en youtube verslaafd! xD Ik verveel me altijd dus ik doe vanalles en nogwat. Ik ga met Jullia ( M'n bff ) afspreken bij het centrum totdat...