POV. Jacky
Ik loop weer naar boven en pak m'n kleren en doek en ga de badkamer in. Ik zet de douche aan kleedt me uit en ga de douchecabine in.
~ 30 minuten later ~
Ik stap de douche uit droog me af en kleed me weer om. Ik ga naar m'n kamer en kijk op m'n mobiel of ik nog wat gemist heb. 'Hmm.. Gio heeft nieuwe video geüpload, ik ga kijken!'
~ Paar minuten later ~
'Dat was wel een toffe video!' Ik ga naar beneden en open whatsapp. Ik zie van Julia ( M'n bff ) dat ze me heeft gewhatsappt.
Julia: Zin om vanmiddag te shoppen?
'Ik antwoord gelijk als ik het gelezen heb'
U: Jaaaa tuuurlijk!! Uhm ik ben half 2 bij Starbucks!Julia: Okii! Dan ben ik er ook rond die tijd! Heb er zin iiiiinn!!
U: M2 lang geleden dat we hadden afgesproken ergens. We hebben vakantie maar we appen alleen maar! Niks voor ons wij gaan vaker afspreken!😂
Julia: Ja sws! Maar ik ga me klaarmaken over 45 min moeten we er zijn.
U: Ja klopt ik ga me ook klaarmaken. Baaii!! xxx
Julia: Tot zooo! xxx
Ik sluit whatsapp af en leg m'n mobiel nog in de lader. Ookal is ie op 83% hij moet 100% worden. Ik ga naar de badkamer en borstel mn haar, doe wat mascara op en pak m'n spullen en loop naar het busstation. 'JAA DE BUS IS ER NET NU IK AANKOM!! Mooie timing!' Ik haal m'n Ov-chipkaart voor dat piep ding en ga een plaatsje zoeken in de bus. 'Op naar het centrum!'
>>>
Heeii! Wat vonden jullie van dit kak hoofdstuk? I know tis nog nii spannend maar dat komt nog. Blijf dit boek lezen want ik heb lezers nodig want anders schrijf ik dit boek voor Koos Lezerloos. Ok.doei 😂
YOU ARE READING
Rivals | Acid & Gio fanfictie |
DiversosHoii! Mijn naam is Jacky en ik ben netflix en youtube verslaafd! xD Ik verveel me altijd dus ik doe vanalles en nogwat. Ik ga met Jullia ( M'n bff ) afspreken bij het centrum totdat...