En dan vallen m'n oogleden dicht..
--
POV. Jacky
Ik word wakker. Ik zie dat ik in een witte kamer lig. Ik zie.. Nathan, dokters en.. Gio?? Wat doet die flikker hier?! Nou ja het zal me een worst wezen. De dokters komen naar mij toe en stellen vragen. "Jacky je moet geopereerd worden. Er is iets goed mis met je maag, en we kunnen het herstellen." Zegt de dokter. "O..oke maar euhm.. hoelang duurt het totdat ik beter ben..?" Vraag ik. "Waarschijnlijk een week of 2 en dan ben je er al weer wat bovenop. Je zal nog wel last hebben van je maag maar dat komt door de operatie." Zegt hij weer. "Wanneer kan ik geopereerd worden?" Vraag ik weer. "Je kan vanmiddag al geopereerd worden als je dat wil?" Zegt hij. "Ja graag! Maar euhmm.. is er wel veel kans dat het goed komt?" Vraag ik. "Euhm.. eerlijk gezegd ja en nee.. er is 73% kans dat het goed gaat, en 27% kans dat het fout gaat. Maar daar rekenen we niet op!" Zegt de dokter hoopvol. Ik zie Gio en Nathan vol met medelijden kijken. Maar tegelijk ook dodelijk naar elkaar. Ze zeggen niets. "Waar is mijn telefoon?? Ik wil m'n vriendin bellen!" Roep ik. "Hier. Bel je vriendin maar." Zegt de dokter. Wat een vervelend mens vind ik het hoor! Hij doet alsof het hem heel erg aangaat wat er met mij is. Maar stiekem gaat het hem geen reet aan. En hij doet best klef ofzo, hij zit de heletijd bij mij en wil alles voor mij doen. Ik negeer het en pak m'n telefoon en bel Julia. "JULIA!! Eyh ik lig in het ziekenhuis." Zeg ik droog. "OMG JACKY IK KOM ER AAN!" "Gast je weet niet welk ziekenhuis en welke kamer ik lig." Zeg ik. "Welk ziekenhuis en welke kamer?" "Het Antonius ziekenhuis en kamer 307." Zeg ik. "Oke ik ben onderweg!" En de verbinding wordt verbroken.
>>>
Sorry mensjes! Het spijt me dat ik zo lang niets heb geüpload. Ik had het heel druk met school! Ik heb heel veel toetsen. IK HEB FKING FIX MET IEMAND HAHAHAAHHA. Oke srry dat moest eruit. Maar ik zal proberen wat meer actief te zijn want dit is natuurlijk kak. En dit hoofdstukje ook maar sorry mensjes! Xxx Fay❤️
YOU ARE READING
Rivals | Acid & Gio fanfictie |
RandomHoii! Mijn naam is Jacky en ik ben netflix en youtube verslaafd! xD Ik verveel me altijd dus ik doe vanalles en nogwat. Ik ga met Jullia ( M'n bff ) afspreken bij het centrum totdat...