"Hadi Yagmur baban seni bekliyor" diye bir ses yukseldi mutfaktan evet bu ses annemin sesi ...
- Tamam anne !!!
Diye karsilik verdim . SBS sinavindan cok dusuk bir puan aldim . Lise 1. Sinifi cok kotu bir okulda okudum tabiki buna bagimli olarak cevremde cok kotu idi . Annemgil bunu fark edip beni ozel okula yazdirmislarda ve ozel okulda ilk gunum .Hizlica asansorun ziline bastim . Ama asansor yasli bir dede gibi iki saat gelmedi . Ne oluyor bu asansore yhaa bana garezi mi var ?? Diye soyleniyordum . Usengec oldugum icin yaklasik 17 merdiveni inmiyordum . Neyse asansor gelmisti . Sert bir bicimde asansorun kapisini actim . Ve 1.kat yazan zile bastim . Asansorun aynasina bakip rujumu tazelemek benim icin bir kuraldi ve mutlaka bunu her asansore bindigim zaman yapardim .
Arabanin kapisini actim ve on koltuga yerlestim . Babam bana bir soru yoneltti . " Kizim Yagmur heycanlimisin " dedi gulumsuyerek .
Ah canim babam 💟💟
- Evet baba cok heycanliyim simdi Gul Bahcesi OZEL Okulunda bir dunya zengin zubbesi vardir . Dedim
Babamda gulerek bana onay verdi....Sonunda okula gelmistim . Babamla mudur beyin yanina cikip sinifimi ogrenmeye gittik . Kapi tiklayarak icireye girdik . Mudur bize gulumseyerek " Hosgeldiniz Murat Bey " dedi babam da hosbulduk dedi ..
Neyse onlar konusurken onlari dinlemiyirdum cok sıkıcı muhabbet ediyorlar banane yani babaannemin kizlik soyadindan sanki adam nufusuna alacak !!!
Bir ses geldi " Yagmur sinifin 11 / B "
Tamam anlamina gelen basimi asagi yukari hareket ettirdim ...Okul buyuk sayilirda yani kucuk bir saraya benziyor ... Babam işe yetisebilemk icin beni okulda yanliz basima koyup gitti ..
Bende bombos olan koridorlarda 11/B
Arayiyordum .Sonunda buldummm oleyyyyyyy oleyyyyyyyy ..
Kapiyi tiklayip iceriye girdim . Ogretmen masasinda oturmus guzel bir kiz vardi . "Hosgeldin sen yeni ogrencisin galiba" dedi.
- Evet yeni geldim ..
- Tamm kendini tanitirmisin ??
-Adim Yagmur Sbs den dusuk aldigim icin buraya geldim .Sinif neden guluyordu anlamadim . Kapi acildi herkes gulmeyi kesti ve o guzel kizda gecip siraya oturdu ne yani simdi beni bu kiz kekledimi ben onu ogretmen sanmistim ... Ahhh sarisin yelloz bittin sen !! Kiza olumcul bakislarimi yolladim resmen !!
Hoca ise ses bir bicimde ;
- Gulmeyi kesin ne oluyor burda ??
Yine naptin Eda? artik senin bu simarikliklarin yeter velinle en kisa zamanda konusmak istiyorum ....
Kizim sen onlara bakma adin ne ??- Yagmur hocam
- Tamam kizim sen simdi bos yere gec
Bos yer bulup gectim siralar tek kisiliktti.. Simdikten şu Edaya gicik oldum .. Neyse sakin olayim yoksa sarisin saclarini yollacam !!!!!!!!
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
Sonunda sıkıcı dersler bitmisti . Ogle yemegi zaman idi . Yemekhaneye gidip siraya gectim . Tas kebabi pirinc pilavi ve yayla corbasi vardi . Lezzetli gorunuyordu .
Elimde tepsiyle bos bir masa bulup oturdum sonra yanima bir cocuk geldi fena yakisikli idi . " Adim Mert hosgeldin okulumuza ama senin gibiler burdan 2 aya kalmadan defolup gitti bizim tayfa yeni gelenleri sevmez basta ben olmak uzere !!
Dedi ...- Oglum kafamin tasina attirdirma banane sizin tayfadan git kendi turlerinle takil bana bulasma !!
Gorecez " diyip masadan kalkti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...