9. Bolum

33 2 0
                                    

Evet yine sabah oldu . Sabahlari severdim ama artik sevmiyorum sebebi her sabah ayni lanet okula gitmek bana Çin iskencisi gibi geliyordu .... Aglamaktan sisen gozlerim ile mutuslu bir goruntuye sahiptim bu ne cirkinlik yaaaa bugun okula gitmek istemiyordum ..

Babam eve gec gelmisti ve bu konuyu acmamistti ama annem iki de bir bana laf sokuyordu .

Formalarimi giydim . Lavobada ihtiyaclarimi gidererek istemsizce yolla ciktim .

Yol boyunca bir bahane aradim okulla gitmemek icin tebesirli su icsem nasil olur ???  Yada camasir suyu filan

Okula gelmistim halim bitkindi . Okulda arkadas edinememistim . Herkes cok havali idi yere burunlari duse almayacak tiplerdi . Pilavi catalla yiyen manti yemeyen insanlardi .. 

Dersler baslamistti  . Matematik dersi kadar sıkıcı bir ders yok dersi dinlememistim siraya birseyler cizdim ders boyunca ......

Mert yanima gelip oturdu ve lafa basladi ..

- Vahsi kiz ne oldu sana bugun geveze degilsin yada negatif enerji dagitmiyorsun bugun notursun .. Hayirdir ???

Ben kizginca lafa basladim

-Mert kimya bilgilerin super 100 otur aferin benden daha cok bilgi ogrenceksin merak etme .

- Oyle mi Yagmur bence sen benden ogreneceksin baksana arkadas bile bulamadin daha

- Mert bir şeyi unutmussun hatirlatiyim zirve her zaman tek kisiliktir baskasina ihtiyac duymasan guclu bir insan olursun ayni zamanda senin gibilerle zaten arkadaslik kurmak karahtersiz insanlarin işidır

Mert laflarima cok sinirleistti  bu boyunda bulunan damarlarindan belli idi . Mert hizlica yanimdan kalkti ve gitti  . Mert gittikten sonra basimi masaya koydum bugun hic enerjik degilim . Hepsi yelloz Edanin yuzunden ...

Dersleri hic dinlemedim bugun icimden surekli uyumak geliyordu ve ben bunu siraya basimi koyarak yapiyordum ..

Asli bugun beni ziyarette gelmistti . Cok guzel bir durum idi ama ben bugun ben degilim icime okuz oturdu sanki . Asli ile sicak cikolota icip dedikodu yaptik ama en cok Asli konusttu . Ben konusmak istemiyordum . Bu okul bana alisamamisti bende icindeki insanlara

Asli gitmistti Asli ile pek fazla ilgilenememittim . Merdivenlerden cikacakken basim dondu ve ayagim kaydi ben yeri boylarken Merttin gulme sesi geliyordu . Benden bu kadar mi nefret ediyorsunuz ??
Kicim acimistti ancak bunu Mertte fark ettirmedim . Yavasca yerden kalkerken tekrar basim donu bu sefer daha beter basim donmusttu ve ayagi kalkamadan tekrar yeri boyladim . Bu sefer sert kollar belime dolanmistti .

Bu kollarin sahibi Mert idi . Ama gozumu acacak halim yoktu  . Mert kulagima egilip fisildadi " vahsi kiz cok fena atesin var " demisti . Aslinda kendime ettigim bed duam tutmustu .

Tekrar kulagima egilerek konusmusttu . " simdi seni doktora goturecem annene haber vermiyorum endiselenmesin " demisti ...

Evet bunlari kulagima fisildamisti . Ama ben iyi idim . Sadece yemek yemedigim icin halsiz dusmustum ve Mert ile doktora gidecegime oldurun beni daha iyi ....

Elimi yumruk yaptim yani yapmaya calistim halsizdim bu yuzden yumruk yapmayi beceremedim .. ayaga kaltim merdivene tutundum ve konusmaya basladim .

- Ben iyiyim sadece yemek yemedigim icin bunlar oldu  . Bugun iyilik melegi kanatlarini takmissin hayirdir ??

Laf sokmayi ihmal etmemistim . Sonucta ben Yagmur Çelik ... 

Buda Mertti sinirlendirmistti  zaten Mert hep sinirli gibi duruyordu sadece eliyle agzimi kapattiginda gulumsuyordu ...  Mert bana donup soze basladi ..

-Kizim cidden tuafsin sana iyilik yapmayi calistim ama haketmeyecek kadar ezikmisin ...

-Asil sen bana iyilik yapmak icin yukselmen gerekiyor

- Seninle agiz dalasina giremiyecegim Yagmur hadi kizim kapi surda eve git dinlen ...

Hakliydi eve gidip dinlenmem gerekiyordu . Bu arada Mertle agiz dalisi yapmak bana hastaligimi unutturmustu kendimi daha iyi hisediyordum ..

Ama eve gitmeyecem annemle kavga ettik . Simdi annem bana laf sokardi bende karsilik veririm ...

Lutfen vote verin ve yorum yapin arkadaslar yorumlarinizi cok merak ediyorum ozellikle 🖐🖑🖐🖑🖐 simdilik hoscakalin


Sakin Ol Kalbim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin