Cafeden kaltik . Saat ise 12 :00 yani bizim okul icin ogle arasi . Saat 13 :30 da ders baslayacak . Benim icin cok guzel bir firsat hemen eve gidip sacimi yikamam lazim . Toz kir oldu sonucda annem hergun sacimi yikamama kiziyor ama yapacak birsy yok HANIFE sultan :)
Eve gelmistim zile basiyorum kapiyi acan yok eee tabikisi cantayi Mertin arabasinda unuttum buna bagimli olarakda anahtarda Mertin arabasinda !!!!
Yani annemde tam evde olmayacak zamani buldu . UZULUYORUM ALLAHIM
Neyseki annemin sesini duydum yani kucuk afacan kardesimi anaokuldan almaya gitmis anlasilan bende komsuluga gitti filan sandim ahh salak kafam
Annm beni karsisinda gorunce bir sok oldu ve endiseli bir bicimde soze basladi ...
-Kizim Yagmur ne oldu yavrum sen ogle arasi neden geldin ki eve ??
-Anne simdi ben sabah okula gitmedim . Cunku otobusu kacirdim sonra yuruyerek gitmeye calistim bu seferde islanmis sicana benzedim sen uyuyorsundur diye eve gelmedim ..
Annem buyuk bir nisanci gibi gozlerini portletti ve ayaginda ki 38 numara kalin topuklu botlarini cikardi . Ve sinirli bir bicimde kapiyi acip iceriye girdi . Ne yani dogrulari soylesem beni oldurur paspasin altina da gomerdi . Hemen icereyi girip banyoya girdim . Ilik bir dus aldim .
Bal durusu renginde olan saclarimi kuruttum .Annem uyarici bir seste ..
- Yagmur banyo ettin ve simdi okula gideceksin gitme hasta olursun agrimadik basima hamur sardirma ..
Bunu benim annem mi soyledi benim annem okula gitme hasta olacak . Bunu benim annem soylemis olamaz yani benim annem bunu diyemez kiyamet mi yaklasiyor ne ?????
Gulumseyerek ve onaylarak basimi salladim . Ohh beee bugun evdeyim . Kismetse oluru bakacam acaba Adnan bu sezon evlenebilecek mi ???
Napayim sevdigim bir program ve okul uzak oldugu icin ogle yemegine gelmiyorum bu sebeplede bakamiyorum . Annem ise 2.katta oturan komsuya gitti . Ohhh ben rahat diyecektim ki kardesim olacak Eymen ise elimden kumandayi aldigi gibi kacti yakalarsam seni Eymen etlerini kucuk bir parcaya ayiracagim .
Sinirli bir bicimde bagirdim .
-Eymen ver şu kumandayi yoksa gecen gun altina işedigini anneme soylerim ...
Eymen ise alayci bir bicimde
-Banane banane annem zaten ogrendi
-Eymen mal misin getir kumandayi
Ayakgimda olan yumsak pantiflerimi cikarim kafasina attim . Vee bir ciglik koptu . Sanki kafasini yardim amk
-Offfffff Eymen bir sus yaaaa sanki kaniyor kizarmamis bile sadece 37 .50 numara olan bir pantif yani ammaaaaa uzattin kapa ceneni
Eymen ise hayla daha ciglik cigliga bagiriyor . Eymeni kucaklayip odasindaki yataga firlattim . Eymen ise hayla daha agliyor .....
Sonunda kumandagi alip kismetse oluru actim . Ahhhh şu mehtap !!!!!
Telefonum caliyor kosarak kanepelerin ustunden atlayarak odamda olan telefona ulastim . Numara rehberimde kayitli degil .
Kararli bir bicimde telefonu actim .-Alo
Karsida ki kiside kararli bir bicimde
-Alo tanidin mi beni
-Hayir demekki gereksiz bir kisisin ki tanimiyorum ...
-Oylemi tabi cantayi arabama atip arabamda unutan sapsal kiz sen degilmisin
Bu kisi Mert idi . Bu cocuk benim telefon numarimi nerden buldun
-Offf tamam bee yarin alirim cantami
-Hayir simdi alacaksin
-Malmisin nasil simdi alayim
-Camdan asagi bak !!!
Camdan asagi baktigimda ise Mert cantayi elinde tutmus . Kucuk bir cocuk gibi salliyordu .
Offff napcam bem simdi ????Eymen ise aglayarak uyumustu . Eymeni uyandirmadan sessice anahtari alip asagi indim .
Hemn cemkirmeye basladim .
-Yaaa sen nasil bir psikobatsin gerizekali mal
Daha sozlerim bitmeden tekrar buyuk elleri agizmi kapatti .
Hayla daha konusuyordum ve komik sesler cikiyordu . Mert ise bu duruma birazcik gulumsedi ne yani mert gulumsedi mi ??Elinden cantayi hizlica alip demir kapiyi acmaya calisiyordum offf neden yani anahtar kirildi zile bassam eymen uyuyor ve anneme hesap vermek zorundayim .....
Selamm yb geldi lutfen yorumlariniz ve votelerinizi mahrum birakmayin hikaye nasil gidiyor sizce bunlari yorumlarinizla belirtirmisiniz arkadaslar ?? 😃😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...