Elinden cantayi hizlica alip demir kapiyi acmaya calisiyordum offf neden yani anahtar kirildi zile bassam eymen uyuyor ve anneme hesap vermek zorundayim .....
Uzuntuden aglayacak gibi cikan sesimle Mertte donup
-Mert şu kapiyi acmama yardim et ..
Mert ise bana muhtacsin guzelim der gibi bakti ..... Sonra da sinsice gulumseyerek
-Yagmur emir verme lutfen de oyle kapiyi acarim ..
-Mert sana yalvarmam sana muhtac degilim ben hadi simdi bin şu lux arabana ve git !!!!
Aslinda deliler gibi Mertte muhtacim ben bu demir kapiyi nasil acacam yaaaa ... neyse bari bodrum katta oturan Aliye ablanin ziline basayim o demir kapiyi acar herhalde ....
Yavasca elim Aliye Gunes yazan zile gitti ve hizlica bastim .. Mert ise bu olanlari Brezilya dizisi gibi izliyordu .
Arada sirada guluyordu . Hizlica Mertte dondum ve sinirli bir bicimde lafa daldim ...-Mert sen nasil bir cezasin ?? Basimi surekli derde sokuyorsun simdi ise kapiyi acmama yardim etmiyorsun ...
Daha sozlerim bitmeden sogukdan usumus buyuk elleri agzimi kapatti . Ve bana donerek
-Lutfen sus Yagmur kizim sen nasil bir gevezesin
Eli hayla daha agzimda konusmaya calisiyordum komik sesler cikmaya baslatinca Mert yine guldu ..
Sonra buyuk ellerini agzimdan cekti..Demir kapida acilmistir . Yani Aliye abla acmadi kapiyi galiba oda komsuda . Disariya cikan en ust katta oturan cok yakisikli ama bir okadarda ukala olan mavis yani benim ona takdigim isim mavis gozleri deniz mavisi gibi olan Burak cikti . O cikarkende demir kapiyi tuttu bende kucuk bir kedi misali kapidan iceriye girdim . Mert ise arkamdan baka kaldi. Tabiki Buragi sevmiyorum ama cok yakisikli ve acayip ukala hergun baska kizlarla , eve arada sirada ugrayan bir tip . Benim cinkom yani Asli bana bu cocugu ayarlamak istiyor ama ben herseferdinde red ediyorum
Tabiki kirik olan anahtari aldim Allahtan sadece demir kapiya ait olan anahtar kirilmis . Evin anahtari kirilmis bu sayede eve girdim .
Hanife Sultan ( annem ) ise hayla daga gelmemis . Eymen ise hayla daha uyuyor .....
Aksam yemegini ben hazirlamaya karar verdim annme supriz yapacam
Ilk once saclarimi topladim . Ustume rahat bir seyler giyindim ve onlugu takip yemek yapmaya hazirlandim .
Kizartma ve kofte yapmak icin malzemeleri hazirladim . Patateslerin
ilk once kapugunu soydum sonrada serce parmak buyuklugunde dogradim . Isinan yagin icine bir tanesini salladim ve yag sicradi demek ki yag patatesleri kizartmak icin uygun sonra kestigim patatesleri icine attim . Agzimdan bir inilti koptu-Offffffff kolum yag sicramadik yer biraadin offffff kolum cok aciyor ..
Hemen yanan kolumu soguk suya tuttum . Kapi caliyor annem geldi .
Ve mutfaga girdiginde agzi bir karis acik kaldi .-Yagmur aferin annem yani bir patates kizartacaksin ama her yeri batirmissin ama yinede sagol biz zaten bugun ailecek disarida yiyecektik .
Ne yani ben bunlari bosu bosuna mi yaptim bende annemgille yemege gitmem oturur kendim yerim ..
Babam isten gelmis beni uzmemek icin tahminimce 6 veya7 tane patates kizaertmesi yedi ayni sekilde annemde .... Eymen ise cok tuzlu diye yemedi salak cocuk ..
Sonra annem babam kardesim yemege cikti. Banada gel dediler ama gidesim yok ben otutur patates kizartmalarimi yerim ....
Bir tane kizartmayi agzima attim . Ve direk yuttum cignemedim bile o derece tuzlu olmus soguk suyu hemen bas asagi diktim .. Canim annem babam kim bilir ne kadar icleri yana yana yediler . Iyki kofte yapmaktan vazgecmisim ....
⚄⚃⚂⚁⚀⚅⚄⚃⚂⚁⚀⚅⚄⚃⚂
Selam millet yb ile karsinizdayim . Karekter belirtmiyorum siz kendi kafasizda canladirin sevdiginiz kisileri Yagmur Mert Burak Eymen ... vb. Kisileri kendiniz arkadasiniz yerine koyun.. Vote ve ozellikle yorumlariniz bekliyorum .........
Gorusmek uzereeeee 🖐🖑🖐🖑🖐⚀⚁⚂⚃⚄⚅⚀⚁⚂⚃⚄⚅⚀⚁⚂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...