Ön koltuga beni resmen firlatti . Cemkirmeye hazirlanirken buyuk parmaklari agzimi kapatti. Ne yani cemkirmeye hakkim yok mu ?
Sonra bana donerek
-Yagmur ne inatcisin senTabiki anlamina gelen gozlerimi acip kapadim cevap vermeye calisiyorum cunku eliyle hayla daha agzimi kapatiyor ... Kas goz hareketi yapiyorum okuz oldugu icin anlamiyor az daha nefessizlikten olecektim .... Sonunda elini cekti .
Sinirli bir bicimde-Mert okuz oldugunu biliyorum ama bu kadari fazla agzimi ne diye kapatiyorsun ... Daha lafim bitmemisti tekrar agzimi eliyle kapadi ve bana donerek ...
-Işte bu yuzden kapatiyorum ..
Offff yani konusmayi seviyor olabilirim hatta geveze olabilirim ama bunu hakketmedim
Sonunda okula geldik ... Lux aricin kapisini actim ve hizlica indim biraz havali mi indim ne ??
Arkamdan bir ses yukseldi "Yagmur "
Tabiki bu gerizekali Mertin sesiydi . Duymazliktan geldim ..... sonra daha bir gur sesle " Yagmur" diye bagirdi .
Arkama donup baktim . Elinde sirt cantam vardi . Araba sirt cantami unutmusum yani iki dakika havali olmayi beceremiyorum .
Kekeliyerek ...-Seyy beeee ..nnnn be..nnnnn bile bile birektim bugun derslere girmiyecegim ....
- Ne demek derslere girmicegim tabiki gireceksin Yagmur sacmalama
Kararli bir bicimde cevap verdim .
- Hayir girmeyecegim sevgilimle bulusacagim .
Mert ise alayci bir sekilde
- Himmm kimmis bu sanssiz cocuk ?
-Bir o cok sansli cunku ben gibi bir sevgili oldugu icin 2 bu seni ilgilendirmez anladin mi haaa bu arada cantam arabanin icinde kalsin belki ogle arasi gelirim good byyyyy
Diyerek hizlica okul bahcesinden ciktim ... aslinda bir sevgilim yoktu sadece rezil olmamak icin oyle bir yalan attim . Sonucta biz konusurken sarisin yelloz Edada sohbetimizi dinliyordu .
Hemen cebimde olan telefonumu cikarttim . En yakin arkadasim olan hatta kardes dedigim Asli yi aradim .
Tabiki Asli da hemen acti kimin kankasi beeeeeeee !!!-Alo cinko" diyerek soze basladim.
-Efendim cinko dedi .
-Cinko ben bugun istemsizce okulu ektim.
-Nasil ektin lan istemsizcee ...
-Valla bende bilmiyorum istemsizce oldu cok konusulcak sey var . Asli hemen Kir bahcesi cafeye gel .
-Cinko bende okula gidiyorum unuttun mu ?? Ama senin icin ekerim .
-Tamam cnm gorusmek uzere "diyerek telefonu kapattik ..
1 saat once yagmur yagdi icin islak yollarda seke seke gidiyordum . Yollarda su birinkitisi vardi bu yuzden arabalar yavas gidiyordu . Bu iyi bir seydi galiba 2 yil once yagmur yagdi halde hizlica gidip beni sicana benzeten bir cocukla kavga ettim . Hatta olay davalik bile oldu . Hakkimi yedirmem NET !!!
Neyseki Kir bahcesi cafeye geldim . Tabiki cinkom benden once gelmis yerim yaaaa hemen oturdugu masaya gidip karsisina oturdum . Yanagina kucuk bir buse kondurdum .
Ikimizde usumustuk sicak cikolata soyledik . Garson sicak cikolatalarimiz getirince hemen icmeye basladik ..
Hemen Asliya yani cinkoma olanlari anlattim . Asli ise beni cok dikkatli dinliyordu .
Sonunda okulda ne olduysa hepsini anlattim . Ve asliyla sarisin yellozun dedikodusunu yaptik . Sonrada Asli ile Erdem yani benim enistem olacak ins onunda dedikodusu yapip cafeden kaltik
Ilk once merhaba cinko kim diyebilirsiniz yagmur ve asli birbirine bu sekilde hitap ediyorlar bence hos bir hitap sekli sizce ?? Cok hosuma giderek yaziyoum umarim sizde begenirsiniz 10 vote sonrasi yb gelir arkadaslar yorum yapmayi unutmayin yorumlariniz cok merak ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...