7. Bölüm

54 3 5
                                    

Aç kalbini ben geldim
Sıkı sıkı tut birakma

Bu dizelere bayiliyordum .  Hoca bana aferin senin sesin guzlemis bakisi atti .  Ve sonundaaa muzik dersi bitmistiiiiii ...

Hava ise karanlıktı kar taneleri atıştırmaya başlamıştı.  Kar tane tane yere  duserken gözlerimi camdan ayırmadan bakıyordum. Öğle arası olmuştu . Yemekhaneye indim . Soruya geçip bugün çıkan yemekleri aldım.  Bugün ki menü çok iç açaci değildi.  Mantar çorbası biber dolması yoğurt vardı.  Boş bir masa bulmuştum. Hemen adımları seri bir biçimde boş masaya doğru attım.

Mantar çorbasından 1 veya 2 kaşık aldım ve tadı cidden çok kötü idi . Biber dolmasını ise bitirmiştim .

Kar hızlanıyordu ve dersimiz beden eğitimi idi . Üstüme geçirdiğim eşortman takımı ile kapalı spor salonunda hocayı beklemeye başladım .  Şevket hoca gelmişti.  Say baştan komutunu verdi . Hepimiz 1 ,2, 3 ,4 .... diyerek saymayı tamamladık . Hoca bana bakarak
-Yağmur hadi kızım top sepetinden Mert ile topları alın gelin
Hoca saka mi yapıyordu ben tek giderdim ama top sepeti aşağı katta idi . Öğrenciler izinsiz topları aldıkları için küçük bir odaya toplar konulmuştu ve oda kilitli duruyordu sanki önemli bir dosya gibi ...

Hoca karşı gelmeden

-Hocam ben topları tek başına getirim

Şevket hoca ise

- Yağmur al anahtarı tek başına 7 tane topu getiremezsin bunu öğren kızım ve mertle git zaten mert önceden de bu görevi yapıyordu

Hoca kızmaya başlamıştı . Kafamı salladım. Hocanın elinde ki anahtarı alıp merdivenlere doğru yer aldim .

Merdivenlerden inmeyi hiç sevmezdim ama yapacak bir şey yok
Sonunda merdivenelrden indim . Anahtar ile kapıyı açtım.  Herşey çok düzgün idi yani benim odamdan daha düzgündü  . Top sepetini açmıştım topları teker teker almaya başlarım tabiki bu olaydan mertin haberi yoktu yani hoca ona haber vermemişti benim mertti çağırmam gerekiyormuş çok daaha tinnnn

Toplarin hepsini elime almaya çalışıyordum ama sonuç hüsran birini alırken diğeri düşüyordu Mertti cagirmadigim için kendime lanet ediyordum . Ve arkamdan birisi bana seslendi

-Beni neden çağırmadın Yağmur??

Evet bu Mertti bu ses bu çirkin ses Mertte aitti ....
Emin bir kararla lafa başladım
- kendim hal edebilirim " dedim ancak yardıma ihtiyacım olduğu kesin idi

-Evet doğru kendin hal edebiliyorsun Yağmur halinden belli inatlasmada şu topları bana ver  " demişti ama ben inatlasirdim kanım da pes etmek yazmazdı benim ...

- Ben hal edebilirim diyorum sana neden anlamiyorsun

-Taman ozmn 7 tane topu merdivenleri çıkarak taşımada sana başarılar dilerim " demistti .

Biz tartışmaya devam ederken biri bizi odaya kilitlemişti kilit sesi oda da yankılanırken şaşkınca dona kalmıştım aynı şekilde Mertte öyle bütün gücümle kapıya vurmaya başladım..

-Acın şu kapıyı lütfen kilitli kaldık biri bizi kilitledi ..

Kimin yapmış olduğunu tahmin edebiliyordum ama emin olmam lazımdı hayla daha bütün gücümle bağırıyordum.
Mert ise umursamaz tavrını takınırken bu benim iyice sinir  olmama neden olmuştu. 

Mert bana dönerek

-Vahşi kız hadi çıkar bizi burdan " demişti ve sonra alayla gülmeye başladı

-Mert sinirlari çok zorluyorsun yeter beeeeee bok var gibi arkamdan geliyorsun hiç olmazsa tek başına kilitli kalırdım bu oda da .. " daha sözlerim bitmeden o buyuk elleri agzimda hissettim .  Mert bana donerek ..

- Bi sus yaaaa bu cene nerden gelio bir sus artik sus anladin mi bi sus
Bir cumle icinde kac tane sus kelimesi kullanmistti anladik bee susucam ve senle hic konusmayacam Mert , diye icimden soyleniyordum ...

Yaklasik 30 dakikadan beri bu odadayiz ve sesimizi duyan yok . Ben de yaklasik 8 dakikadan beri konusmuyorum bu cok sinir bozucu bir durum offfff canim tatlida istedi tatlisiz bir hayat dusunemiyorum tatli olmadan insan mutlu olabilir mi ? tabiki hayir icimden bunlati dusunuyordum taki mert soru sorana kadar ....

- Yanimda telefon var ancak hocalarin numarasini kaydetmedim ve bana yakin olmayan arkadaslarimda numarisi yok kimi arayacagiz

Mal bu cocuk yaaa yaninda telefon var ancak daha yeni soyluyor haaa bu arada bana yakin olmayanlari kaydetmem demistti ama benim telefon numarimi  kaydetmisti .....

⚄⚃⚂⚁⚀⚅⚄⚃⚂⚁⚀⚅⚄⚃⚂
Ben geldim nasilsiniz ?? Arkadaslar aklimda cok super fikirler var ama ilerleyen bolumlere sakliyorum okumaya devam edin vote ve yorumlarinizi esirgemeyin lutfen haaaa bu arada yorum benim icin daha onemli !!!!!!!

⚄⚃⚂⚁⚀⚅⚄⚃⚂⚀⚅⚄⚃⚂⚀

Sakin Ol Kalbim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin