Sıkıcı dersler bitmistti . Basimi siradan kaldirmadan dersleri dinlemistim yani ders dinledim mk orasi supeli her neyse ...
Evin yolunu tuttum . Okul benim icin cidden sıkıcı bir mekan olmaya baslamistti . Aslida yoktu zaten ayni zamanda Erdem de . Asli ile Erdem birbirini seviyorlardi ancak surekli kavga edip ayriliyorlardi . Iliski durumlu yagmurlu idi . Biz aslinda dort kisi takilirdik ben Asli Erdem ve Kaan ...
Kaan cok iyi bir cocuktu cok fazla yakisikli sayilmazdi 4 numara gozlukleri vardi . Dalgali saclari ...
Kaan bana nasil oldu bilmiyorum ama asik olmus ?? Yaz tatiline yaklasik 1 hafta varken bana askini itiraf etmistti . Fakat ben Kaani hep dostum olarak gormustum boyle bir seyin olmasi imkansizdi yani benim icin oyle .. Kaanin teklifini geri cevirmistim . Sonrada zaten Kaanla cok fazla konusmamaya basladik araya soguk duvarlar girmistti .
Ben bunlari zihnimde canlandiriken arkamda ki korna sesi ile irkildim ..
Arkama hizlica dondum el kol hareketi yaptim ne oluyor birader der gibi elllerimi salladim. Arabanin camlari siyahti buna bagli olarakda icinde ki kisi gozukmuyordu ..
Arabadan inen kisi tabikisi Mertti bu cocugun benle zoru ne ???
Mert bana yaklasip konusmaya basladi ..
- Bugun merdivenlerde dusmusttun o sirada cebinden anahtarinda dusmus
- Neden o zaman vermedin Mert ?
-Seni sinir etmek icin olabiir mi acaba ?
- Senin benimle zorun ne Mert neden bu kalbiii kirip kirip parcaliyorsun
-Irem dericiden sarkilar haaaa sevdim bunu
- Her neyse şu anahtari verde siktir ol git ..
Ben anahtari almaya calisirken ellerini yukariya kaldirdi anahtari bana vermemek icin cok capa harciyordu lakin ben pes etmem Mert
Bagira bagira konusmaya basladim
- Mert yarin seni anasinifina kayettircem merak etme ablacim hadi ablaya ver şu anahtari ..
-Yagmur sen boyle yaptikca vermem
-Ne yapmami istiyorsun ayaklarina mi kapaniyim
- Olabilir dene
- Cok beklersin Mert ver şu anahtari
-Bir sartla anahtari verecem " demisti
Kafamda deli sorular varMerakla gozlerimi actim
- Benimle karaoke partisine katilacaksin ....
- Tamam sesim guzel biliyorum ama seninle karaoke partisine katilmak istemiyorum Mert .......
- Demek oyle Yagmur o zmn anahtar bende kalir zaten evinin yolunu biliyorum gelir kapiyi acar bir cayini icerim
-Sen benim evimi nerden ogrendin cidden ??
- SIR " demisti offf ama cok merak ettim nerden ogrendiki
- Offf tamam karaoke partisine katilacagim ver şu evin anahtarini " demistim sesim daha bir sinirli cikmistti galiba Mertte bunu farkedip anahtari verdi .
Mert arkasini donup giderken son bir kez bakarak " anahtarin yedegini cektirdim " demis ve arabaya hizlica binip gaza yuklenmistti . Ben o sirada duymayacagini biliyordum lakin bagirmaya basladim " O ANAHTARI GOTUNE SOK MERT " diye bagiraka konusuyordum ama coktan mert gitmistti ...
Eve gelmistim annem benimle konusmus ogutler vermistti aramizdaki sorun boylece bitmistti .
Bilgisayardan flim bakacaktim hosuma giden bir flim actim adi " Aasiqu 2 " super bir flim ........
Tam bilgisayardan bakacakken Eymen gelip bilgisayarin dugmesine basip bilgisayara kapatti .. Bu cocugun beyninden süpe duymaya basladim .
Ayagimdaki yumsak terlikleri cikarip
Popusuna popusuna vurmaya basladim .. Eymen ise guluyordu offf sinir oluyorum ....Eymenle ugrasmayi birakip anneme yardim etmeye gittim . Aksam masasina catal ve kasiklari koydum . Babam gec gelecekmis o yuzden biz yemege babami beklemeden yemege basladik ...
Odama gecip baslayamadigim flime acip baktim . Flim bittikten sonra yatagima gecip gozlerimi kapadim ...
☉🌞☉🌞☉🌞☉🌞☉🌞☉🌞
Hemen yataktan kalktim saat 7 : 40 olamaz alarm neden calmadi ??
Derslerin baslamisina tam 30 dk var ..
Galiba derslere yetisemeyecegimHizlica yataktan kalkip formalarimi giyindim sonra lavobada ihtiyaclarimi giderdim . Kalvalti edemedim ..
Hemen yolla koyuldum yanimda yine ayni araba icinde yine Mert .. siyah olan cami acip " hadi atla Yagmur " demisti . Baska sansim yoksa okula gec kalacam sonra mudur beni azarlayacak anneme veya babama mesaj atacak sonra annem beni kizarmis tavuga cevirecek ... iste bu yuzden Mertin arabasina bindim ..
Sessizligi bozan Mert oldu ..
- Bugun karaoke partisi var unutma seni saat 17 : 00 alacam
- Ben vazgectim senle gelmeyecegim sonucta anahtarin yedegini cikarmissin ne gerek var senle gelmeme
- Yagmur boyle bir sey yaptigima inandin mi ? Sizin evin anahtarini napacam ??
- Sana belli olmaz beyini kullanmadigin icin
- Kararim net karaoke partisine gidiyoruz yoksa sizin mahalleye gelip bu kiz beni seviyor diye bagiririm yaparim bilirsin
-Sıkıyorsa bagir Mert o zmn bende bagirim bu cocuk beni hamile birakti diye yaparim bilirsin
-Bilmezmiyim ama sende ogrenmelisin bende yaparim Yagmur
- Tamam gelecem karaoke partisine ama saat 19 :00 de evde olmak sarti ile gelirim
-Tamam anlastik o zmn
Emege saygi arkadaslar bolumleri uzun tutmaya ozen gosteriyorum sizde bu emege saygi olarak yildizlari doldurun sizi seviyorum yorum yapmayi unutmayin 🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...