Mal bu cocuk yaaa yaninda telefon var ancak daha yeni soyluyor haaa bu arada bana yakin olmayanlari kaydetmem demistti ama benim telefon numarimi kaydetmisti .....
Kafamda deli sorular var jsksmsksk
Hemen elindeki telefonu aldim kimi arayabilirdim ki ??? Sonucta bu okulda yakin bir arkadasim yok Mertte donup-Offff sen salaksin yaninda telefon var ancak daha yeni soyluyorsun Mert bu ne bicim bir akil beyin diye birsey var kullan azicik simdi kaldik mi got kadar odada kimi arayacagim hepsi ..
Yine ayni tantana lafim bitmeden buyuk eller agzimda sinir oldugum zaman cok konusurdum fakat buna hicbir zaman Mert izin vermiyordu lafim bitmeden agzimi kapatiyordu ..
Sinirli bir bicimde diger eliyle telefonu elimden aldi . Numaralari tuslamaya basladi acaba kimi ariyordu ?? Sonra sert ve bagirarak konusmaya basladi
- Zekeriya spor aletlerin bulundugu odadayim birisi bizi Yagmurla kilitledi odaya yardim et .
Emir savuram cumlelerini bitirdikten sonra telefonu kapatti . Surekli emir veriyordu bu cok can sıkıcı bir durum
Sonunda Zekeriya gelip bizi dar odadan cikarmistti . Sonunda oksijen alabildim Sukurler Olsun ALLAHIMA
ayni zamanda Mertin suratindanda kurtuldum ...Gozlerim Edayi ariyordu cunku bunu o yapmisti yelloz Eda hangi hakla beni odaya kilitler hicbir hakla . Eda bacak bacak ustune oturmus pis pis bana bakarak gulumsuyordu .
Ucarcisina Edanin yaninda gittim . Sarisin olan saclarini yolmaya basladim . Yolarkende ayni zamanda bagiriyordum " SEN KIMI ODAYA KILITLERSIN YUREK MI YEDIN KIZIM BENIMLE UGRASMA YOKSA SENI TAVUK KANADI GIBI YOLLARIM HER SEFERINDE " Eda ise sadece yardim istiyordu . Ben ise hayla daha saclarini yolluyordum . Sonra bir ses bu ses olamaz Mudur sesi " YAGMUR BIRAK KIZIN SACINI VE HEMEN ODAMA GEL " iste bu sefer sictim . Ama hak etti yelloz .. Ellerimi yavasca Edanin saclarindan cektim . Yavas adimlarla mudurun odasina ilerledim . Olume gidiyorum olursem helvami bademli yapin bu son istegimdir ..
Sonunda olum odasina gelmistim . Kapiyi tiklayip icerden ses gelmesini bekledim . Sinirli bir bicimde " Gir " diye kukreyen mudurun sesi ile iceriye girdim . Ve hemen bagirmaya basladi .
- Kizim sen belamisin kizim uc tel saci kalmis . Eskiya olmayi kes burasi okul herhangi bir mahalle degil Yagmur kendine ceki duzen . Zaten babana bugun olanlari mesaj attim . Simdi gidebilrisin
Laflari cok acitti bee ama aksam kesin kiyamet kopacak evden kacsam nasil olur yada eve giderken yolda gecen bir kamyonun altina atlasam sizce hangisi ??? Tabiki ozur dilemedim hakliyken ozur dilemezdim ben cunku hakliyim . Bunlari dusunerek giderken sert bir cisme carptim sanki bir hayvana kafami tutarak ve konusmaya basladim
-BURASI OKUL HAYVANAT BAHCESI DEGIL LUTFEN AIT OLDUGUN YERE GIT !!!!
Carptim kisi Mert ve Zekeriya idi . Ikisine birden carpmisim . Aslinda suc bende ama ozur dilemek tarzim degil napayim ????
Mertte.daha bir sert bir bicimde konusmaya basladi ..
-ANLASILAM MUDUR SENI IYI HIRPALAMIS HAAA BU ARADA ORTAK NOKTAMIZ VARMIS BIRLIKTE GIDELIM HAYVANAT BAHCESINE NE DERSIN ?????
evet bana laf soktu ama simdi basimda daha buyuk dertler var sinirli.bir bicimde konusmaya devam ettim..
-BELKI SENI EVCILLESTIRMEK ICIN GELEBILIRIM " dedim hizlica Mertte omuz atarak uzaklastim .
📚📙📚📙📚📚📙📚📙
Okul bitmistti simdi asil benim ölum fermanim verildi . Eve hic gitmek istemiyorum sonucta ben hakliydim .
Zamanin nasil gectigini anlamadan evin bulundugu sokaga gelmisim . Iste simdi.ben geberdim ...Hizlica asansore bindim . Asansor 40 saniye sonra bizim katta geldi . Hizlica asansorun kapisini actim .
Titreyen elimle zile bastim . Annem kaslari catik bir halde kapiyi acti .
" Hemen iceriye gir Yagmur " diyerek kolumdan tuttu ve beni iceriye katip arkamdan kapiyi kapatti . Ve bagirmaya basladi ..- NE DEMEK BIRISININ SACINI YOLMAK BEN SANA BUNLARI MI OGRETTIM ESKIYALIK YAP DIYE MI GIDIYORSUN OKULA OKU KENDI HAYATTINI ISTEDIGIN GIBI YASA DIYE GIDIYORSUN HEM OZEL OKULA GONDERIYORUZ BABAN GECELERI GEC GELIYOR SIRF SENIN ICIN KENDINE CEKI DUZEN VER YAGMUR "
Demistti ama haksizlik hakliydim gozlerim bulutlasti direk aglamakli bir ses ile konusmaya basladim .-ANNE HEP BOYLE YAPIYORSUN BEN HAKLIYDIM BENI ODAYA KILITLEDI BENI DINLEMEDEN YARGILAMA BEN BU OKULA GITMEK ISTEMIYORUM BENI BASKA OKULA YAZDIRIN ALISAMADIN BEN BU OKULA .. demistim ancak annem inadi inat beni baska okula yazdirmazdi ..
Babam gelmeden odama gectim aglamaktan gozlerim sisti Asliya herseyi anlattim . Asli ile dertlesmek bana iyi gelirdi . Yemek yemedim ama acim bununda farkimdayim ama anneme inadina yemek yememistim şu anda yemek yemedigim icin cok pismandim .....
Yorgun ve bitkin vucudum uykuya dalmisti .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin Ol Kalbim
HumorHerkesin bir hikayesi vardır . Bazıların acı , bazıların aşk ama en zoru çaresizlik! Çaresizlige sürünen bir yoldu onunkisi . Uçurumdan aşagı düşmek bile ona bu kadar acı vermemişti . Aile sıcaklıgı olmayan bir yerde yetişen Mert. soguk bakışları ka...