Adamı ilk kez böyle sinirli gördüm.Boynundaki bütün damarlar sinirden belirginleşti.işte ozaman anladım ki hemen burdan tüymem gerektiğini.
O bakışlar, beni öldürecek gibi bakıyordu.Hemen kaçmak için girişimde bulunacağım sırada...
Bacağımdan tutup benim gitmemi engelledi.
Bacağımı olabildiğince sıktı ve dedimki; işte sonum geldi.dengemi kaybedip adamın üzerine düştüm.Ağzımdan ufak bir inilti kaçtı."Bıraksana beni hayvan herif!!!"
"Kızım sen kiim oluyorsunda bana vuruyorsun.ahh gözüm çıktı sanırım."
Tam o sırada kendimi tutamayıp kahkahayı patlattım.şaşkınca yüzüme baktı ardından konuştu;
"Sen gül, gül son gülen iyi güler. Bi cezayı hakettin küçük hanım artık benden kurtuluş yokk."dedi hala üzerinde olduğumu farkettim ve mmm.kokusu cok nasıl desem aşırı baş döndürücüydü.
Çok etkileyiciydi...
Büyülendim...
"Cok etkilendin bakıyorum."demesiyle kendime geldim ve hızla üzerinden kalkıp karşısına geçtim.elimi belime koyup kaşlarımı havaya kaldırdım.
"Ne alakası var be. Manyak!!!"
"Sana daha önce yalan söylemeyi beceremediğini söylemişmiydim?"
"Bence,sen biyerinden bişeyler uydurmaya pek meraklısın."
Gözlerini devirdi.NE bana mı göz devirdi o?artiste bak ya kıçımın kenarı."Fazla konuştun herneyse...
Bu arada elin baya ağırmış ama bunun cezasını çekiceksin.unutmadım sanma."Bu sefer ben göz devirdim.adama bak ya hem vur diyoo hem ceza falan diyor kimsin oğlum sen kim!!!
"Ne cezası ya!! vur dedin vurdum işte ne uzatıyorsun.hadi bak yoluna..."
"Vur dedim,dedim de bu kadar sert mi vur dedim"
"İşte orası seni ilgilendirir umrumda bile değilll!!!"
Sert bir şekilde söyledim bunu ve cevap bile vermesine izin vermeden yanından hızla ayrıldım.
Artiste bak ya!!kendini ne sanıyor bu,iyikide bi şaka yapalım dedik sülük gibi yapıştı.Kolumun sert bir şekilde çekilmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde.. hiç şaşırmadım dogrusu yine şu sülük gibi yakama yapışan hödükk!!!
"Ahhh!!!kolumu acıtıyorsun mal bıraksana beni nereye götürüyorsün.
heyyy!!!sana diyorum bırak beni manyak."kolumu ne kadar çekmeye çalışsamda hayvan gibi tutmuş peşınde sürüklüyor beni. off ne nereye götürücek beni. cevap bile vermiyor öküz.Arabası olduğunu tahmin ettiğim.bir arabanın önüne geldik tabi ben o sırada bağırmayı ihmal etmiyordum.
"İmdat!!!adam kaçırıyorlar.yokmu yardım eden?"
Hem bağırıp hem çırpınıyordum ama nafile ıssız bir sokağa benziyordu ortada kimse görünmüyor. Burda beni kacırsalar kimsenin ruhu duymaz ki zaten beni kaçırıyorlardı dimi...Arabanın kapısını açıp sert bir şekilde beni koltuğa savurdu.evet,bildiğiniz savurdu arkasından söylenmeyide ihmal etmiyordum.sen kimsinde beni kaçırırsın lan!!!benim de adım esra'ysa eğer, bunu sana ödeticem hödük!!!
Araba çalıştırmaya başladı tam ağzımı açacağım sırada.
"TEK KELİME DAHA EDERSEN OLACAKLARDAN BEN SORUMLU OLMAM!!!dedi olabildiğince bagırarak.bende el mahkum pıstım koltuğa...İlk kez bağırıyordu bana. ona vurduğumda bile bağırmamıştı. Çok daha ılımlı davranmıştı.
Ben buna boşuna hödük demiyorum.Daha fazla sabredemeyerek çemkirmeye başladım.hah!yok bide susayım lan tanımadığım bir adamın arabasındayım ve susuyorum ne hoş!!!
"Sen kim oluyorsunda beni kaçırırsın çek sağa hemen!!!"diye bağırdım daha fazla dayanamayarak.
"Bana bak bıcırık sabrımı zorlama ayrıca seni kaçırdığımı nerden çıkardın. Güldürme beni."
"Allah,allah zorla beni arabaya sok bilmediğim biyere götür bu kaçırmak değilde ne?"
"Sadece sana cezalısın dedim. Baksana bıcırık,yüzüm şişmeye başladı artık nasıl sert vurduysan...
Artık beni kimse beğenmez."Bu sözleri karşısında gözlerimi devirdim. Yüzüne baktığımda hakkaten dediği gibi yüzü kızarmış ve şişmişti. Keşke o kadar sert vurmasaydım acaba ne cezası vericek... tırsmalı mıyım?
İkimizin de ağzını bıçak açmıyordu. Bu halime şaşırıyorum normal ben olsa yol boyunca susmaz konuşurdum ama şuan neden susuyorum?neden zorluk çıkartmıyorum?
Bilemiyorum...
Yüzümü o tarafa çevirip onu izlemek isterdim ama çekiniyordum ve yanlış anlaşılırdım.
Arada kaçamak bakışlar atıyordum. Kusursuz yüz hatları tane, tane saçları kim bilir nasil yumuşaktir.kasları da çok belirgindi.Hayran olmamak elde değil
Off ne diyorum ben ya kendine gel esra öcü o bakma ona kapılma büyüsüne, bakya şu sıfata bak ya...hic olmuş mu? Olmamış."Artık bana bakmayı kesersen iyi olur. Biliyorum yakışıklıyım ama bence bunu bana belli etme sonra şımarıyorum."deyip piç smile yaptı.Ona baktığımı nasıl görüyor ya. Buarada bu araba niye durdu ki durduğunu yeni farketmiştim.
"Neden durdun, yoksa gitmeme izin mi vericeksin?çok saol çok iyisin."dedim ve tam kapıyı açacağım sırada kapının kilitli olduğunu farkettim.
"O kadar sevinme bıcırık. Cezanı unuttun mu?
"Ozaman neden durduk ki?"
"Çünkü yaklaşık on dakikadır gelmiştik ama bana bakıp öyle bi dalmıştın ki geldiğimizi bile farketmedin.eee bende bölmiyim dedim."
Lanet olsun!yüzümün kızardığına yemin edebilirim.ne diyeceğim ki?off demek o kadar oldu geleli ben nasıl farketmem ya rezil oldum.
"Nn-ee al-lakaası var ya sana bakmıyordum bikere ben"dedim kekeledim lanet olsun. Önüme gelen ilk yalanı söyledim ama yüzündeki piç smile onun inanmadığının kanıtı...
Oda bana 'yaw he he 'bakışını atip kapıyı açıp dışarı çikti.benimde kapımı açıp bileğimden sıkıça tutup çekiştirmeye başladı. bileğimi tutmasan olmuyor sanki hödük!!Benide peşinden sürükleyerek onun evi olduğunu tahmin ettiğim bi eve getirdi. Bilmediğim bir ev, bilmediğim bir adam, bilmediğim içimdeki heyecan....
Neler oluyor benim bunları garipsemem gerekmiyormuydu?
İçimdeki heyecanın sebebi korku mu?yoksa bilmedigim birsey mi var?
Evin kapısının önüne geldiğimizde Anahtarı arka cebinden çıkarıp kapıyı açmaya calıştı.Olabildiğince yavaş hareketleri beni sinir ediyordu.
Kapıyı açtı,beni içeri çekiştirdi.içeri girince kapıyı kapatti. İçeri girer girmez sırtımı sertçe duvara çarptı yüzünü yüzüme yakınlaştırıp nefesi adeta suratıma çarpıyordu.kulağıma yaklaşıp o heyecan verici ve bir o kadar da ürkütücü cümleyi kurdu.
"Gelelim cezana küçük hanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENGESİZ HÖDÜK
HumorPembe panjurlu evler, kibar kadınlar ,yakışıklı seksi ve zeki boyslar , ihtişamlı yaşamlar beklemeyiniz bu kitapta herşey ters..Kibarlıktan kırılacak beller aman yansın eller temalı Bu kitap bakalım bizlere neler katacak giriniz ,görünürüz . Not...