Korayı kantinde bayılmiş halde buldum allah kahretmesin seni koray ben doktora gidene kadar hastaneyi birbirine katmış . Başında da 2 doktor vardı kaldirmaya calişiyordu ne oluyordu lan burda !!!
"Koraaayy ! Diye bagirip atildim oraya
öldü mü doktor bey ? ""Kocanız mıydı hanfendi
Aman allah korusun be. Şunun sıfatına bak benle o birmiyiz !
Doktor ciddiyetle yüzümü inceledi
"Haklisin hanfendi kusura bakmayin size haksizlik etmişim ,bu tiple siz bu yakişikli beyefendiyle uyuşmuyorsunuz.
"Laağnn seni boğarım doktorrr ! Dedigimi yaptim da uzerine atladim utanmaz birde laf sokuyor.
Hemen yanindaki doktor bagirdi "yetterrr ! Hastaneyi mahvettiniz süleyman alın şu ikisini akıl ve ruh sağlığı bölümüne götürün ve çıkarmayın!
"Ne demek goturün doktoy ben cirkim degilim anladiniz mi heh! Sadece yüzüm biraz efect almiş o kadar yani o da gençken tiktoktan kalma bi alişkanlik yoksaaa-
SUSUN HANFENDI !
ne bicim doktordu bunlar halden de anlamiyorlar. Şurda tiktok demişim insan bi saygı duyardı yaşlılık bitmiş püü. Zamane yaşlıları bozdu kendjni yok efectmiş yok tiktokmuş kimim umrunda !
Ben konuşurken koluma batirilan igneyi fark etmemiştim bile . Kafam da kuş cıvıltilarini hissederken bi kuşun tanidik geldigini gördüm "aa canıtın ne yapiyorsun orda ""Esra ablaaben gercek degilim konusma benimle
"Sus ulen kerata! ne büyümüşsün sen. Koca kuş olmuşsun evlendirdi mi ailen seni bakıyım.
"Yok abla yaa çok kanat çirpıyorum diye ailesi beni hayırsız kuş olarak ilan etti . Vermediler kızı Yok efendim uçarken bu kadar yoruluyorsam gerdekte ne yaparım diye . Peh !
"Utanmaz familya ! Böyle sebep mi olur he. Verseydin ya başlık parasını deseydin ya verin helalımı zalımlar!
"Ablaaa ne yaptın töre dizisi mi çekiyoruz. Hem yarîm göçtü başka diyarlara.
"Ee burda napıyorsun evladım.
"Ablacım ekmek parası çokta şey yapma.
Deyip kayboldu .ah zavallı kuş şu kısacık zamanında ne kadar çok acılar çekmiş...
-----
Gözlerim açılırken etrafa bakındım ben ve koray bir odadaydık ve tüm kıyafetlerimizi çıkarmişlardı mavi bir önlük giydirmişlerdi . Koray malı yüzünden bir deli damgasi yemediğim kalmiştı o da oldu çok şükür artık ölsemde gam yemem.
Ona baktığımda hala baygındı gerizekalı! Soyulsa haberi olmayacaktı
Yanına gittiğimde tartakladim
"Koray uyan sabah oldu !"
Koray!
Uyansana !
Gözlerini aralayıp ovuşturdu." Oo bebeğim bitti mi balayımız"
Hem bu değişik kıyafetler de ne böyle . Nasıl fantezilerin var senin .
"Koray seni boğmamak için zor tutuyorum zaten kendimi o yüzden susta bu durumu çözelim.
"Ne durumu güzelim gelsene şöyle yanıma. Deyip üzerine çekti.
Bana bakarken konuştum "hala sarhoş musun yoksa"
"Biraz kendime geldim
Ee o zaman bırak beni !bi sevgilim var hatırlarsan eğer.
Allah allah ,benim hatırladığım kadarıyla dün bana sevgilimsin diye hatırlıyorum. Sonrasını hatırlamıyorum her halde sonrasinda da yatağa atmişimdir "göz kırptı .
"Beni bilirsin sarhoşken çapkın olurum. ""He canım he yatağa attın . Lan mal senin yüzündem akıl hastanesine kapatildik . Şu durumdan beni kurtar yoksa gercekten elimde kalıcaksın.
"NE!
"aa hayret beyin foksiyonların yerine gelmis. Sonunda insancıl bir tepki verebildin.
Ne oluyor sana böyle niye bu kadar tepkilisin bana. Ben mi dedim akıl hastanesine yat. Seni de benimle beraber attiklarina göre demek senin de suçun var. Deyip kahkalara boğuldu -hemde sen ayıktın " diye de eklemeyi unutmadı kahkahaları arasından.
"Gülme kötü olur!"
"Ya gülmesene manyak!"
Gülmeyi bırakıp bi an ciddileşti
"Artık elimde koz var güzelim. Arkadaşların, ailen ve çok sevdiğin muzo cuğyn aķıl hastanesine kapatıldığını öğrenirse ne der ?
"Vay hayin ! Şantaj demek ha.
"Öyle . Deyip gülmeye devam etti
Senin suçun ben bişey yapmadım "
Göreceğiz bebeğim. Doktorla görüşeceğim kanıtlayıcı belge falan da alırım ne için atılmişiz merak ettim." Göz kırptı .
"Ne istiyorsun çabuk söyle ! Sakın yatmak falan deme boğarım."
"Imm bir düşünelim bakalım... Ben...istiyorum... ki ..." deyip ağır ağır konuştu cümlelerini tamamlamasını beklerken bir baktım aa o da ne ! Yazar bölümü bitiriyor.
++++++++++
Bitirdim evet ! Hadi diğer bölüme.
.
.NOT;
.
.(kitabımı okuyan bir kişi varmiş çok duygulandım o muhterem zât şu an iyidir inşallah. Bölümü de onun için yazdım. Tek okuyan o çünkü başka kime yazayım.. ).
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENGESİZ HÖDÜK
HumorPembe panjurlu evler, kibar kadınlar ,yakışıklı seksi ve zeki boyslar , ihtişamlı yaşamlar beklemeyiniz bu kitapta herşey ters..Kibarlıktan kırılacak beller aman yansın eller temalı Bu kitap bakalım bizlere neler katacak giriniz ,görünürüz . Not...