..
"Ooo. Bu ne tesadüf böyle koray"dedi yanımdaki sığır. Erkekçe selamlaştılar.
"yelizle bi yemeğe çıkalım dedik. Ne tesadüftür ki çiçeği burnunda aşıklarımız da burdaymış."dedi koray. aşkmış yemin ederim bu akşam çıldırmassam iyidir.
"Aaa siz çıkıyor muydunuz?"dedi yelloz korayla birlikte masamıza otururken.
."Sanane yelloz. o kafam kadar burnun niye her bokun içinde."dedim sinirle.
."Benim burnum büyük değil bikere. Ayrıca şuraya yazıyorum bu çocuk sana dayanmaz. Senle asla çıkmaz."
"Aşkım niye öyle diyorsun. Tamam çirkin ama olurlar bence. Ha ne dersin muzaffer."dedi koray yüzümü incelerken.
"Abi ne diyim ki kız biraz çatlak ve çirkin. Tek çekici yanı sert oluşu."dedi adının muzaffer olduğunu yeni öğrendiğim, muzo.
Ağlamak istiyordum niye herkes üstüme geliyordu. Ben çirkin değilim. Niye öyle düşünüyorlar bilmiyorum. Illa hertarafımı açıp insanlara sergilemekse güzellik ben güzel olmak istemiyordum ama niye bu erkekler kıçı başı ayrı oynayan insanları güzel buluyorduki. Hernekadar umursamaz olsamda yinede kadınlık gururum incinmişti.
Kırıldığımı umursamaz görünerek kapatmaya çalıştım.
"Bende burdayım ama dimi. Ben hakkındaki dedikodularınızı ben giderken yaparsınız. Ha şunu da söyleyeyim sizin şu maymun suratınızdan daha güzelim. Kendi tipinize bakın."dedim soğukça.
"Aşkım maymun suratlı derken benim bebek yüzümde mi dahil?"dedi armut.
Yelloz ve koray oooo sesleri çıkardı. Şaşkınlıkla onlara baktım.
"Canımlı cicimli konuşmaya başlamışlar bilee. Bak yeliz bide bunlardan olmaz diyordun."dedi koray yelloza bakarak.
Son anda anladığım şeyle sinirim tepeme çıktı. Sinirle armuta döndüm.
"Lan armut sen kimsinde bana aşkım dersin."dedim sinirle
"Ama aşkım değilmisin? seni beğendim işte artık benimsin."dedi armut.
"Salak mısın ya senin falan değilim. Ayrıca bana aşkım falanda deme. "Dedim sinirle gerçekten bu akşam kesin kendimi tutamicaktım.Bi olay çıkmasaydı iyidi. Kesin bi yerde patlardım.
"Muzaffercim sana şöyle bi açıklamada bulunayım. Bu arkadaş köyden geldiği için pek medeni değil. O yüzden kendisine iltifat edildiği veya sevgi sözcükleri söylendiği zaman nasıl tepki verilmesi gerektiğini bilmiyor. O yüzden tepkilerine çok ta takılma sen onu evcilleştirirsin." Dedi yelloz alayla. Bu sözleri kolayca hazmedemezdim. Iyi bir dayağı hakketti. Bu bardağı taşıran son damlaydı.
"Lan yelloz şimdi seni boğacam."dedim bağırarak. Sandalyeden hızla kalktım. Masadaki şarabı yelloza fırlattım. Bunu beklemediği için çığlığı bastı. Masadaki yemekleri yere atıp masanın üzerine çıktım. Bir kaplan edasıyla yapıştım yellozun saçına. Herkes film izler gibi bizi izliyordu. Saçı başı hhepsi dağılmıştı.
"Yaa bıraksana beni yabani!!!"
"Sana kaç defa dicem böyle abuk sabuk konuşma diye."
"Ahh!!yah bıraksana saçımı."dedi arkadan birinin belimden tutup kendine çekmesi bir oldu. Ben kollarından kurtulmak için çırpındıkça belimi daha çok sert tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENGESİZ HÖDÜK
HumorPembe panjurlu evler, kibar kadınlar ,yakışıklı seksi ve zeki boyslar , ihtişamlı yaşamlar beklemeyiniz bu kitapta herşey ters..Kibarlıktan kırılacak beller aman yansın eller temalı Bu kitap bakalım bizlere neler katacak giriniz ,görünürüz . Not...