3.

316 128 57
                                    


İçeri girince kapıyı kapatti. İçeri girer girmez sırtımı sertçe duvara çarptı yüzünü yüzüme yakınlaştırıp nefesi adeta suratıma çarpıyordu.Kulağıma yaklaşıp o heyecan verici  ve bir o kadar da ürkütücü cümleyi kurdu.

"Gelelim cezana küçük hanım."

"N-ee  c-e-zası "dedim kekeleyerek

"Sende çok unutkansın ama..."

"Şaka yapıyorsun sanmıştım."

"Sence" dedi bana olabildiğince yaklaşti.sanki öpecekmiş gibi heyy!!!kalbimdeki deli gibi çarpan heyecan da neyin nesi.

"ee...şey....yani...cezam nedir?

"Hmm.bukadar istedigini bilmiyordum."

"Saçmalama sadece sordum.biran önce burdan defolmak istiyorum acele et"

"Mmm.sana nasıl bbir ceza versem acaba?"

"salak mısın ya"

"Doğru konuş benimle. Olacaklardan ben sorumlu olmam."

"Napabilirsin kii zavalı." Bu sözüm karşıında sinirlendi ve bileğimi sıkmaya başladı. Bunu söylemeliyim. 

"Sana doğru konuş dedim"  dedi tıslayarak.  Iyice sinirlendim nerden bulaştım buna anlamıyorum kii.

"Off!!!nerden bulaştim sana anlamıyorum ki tam bi sülüksün!!!birak artik yakamı."

Bu sözlerim onu kızdırmiş olucak ki.  Siniri iki katına çıktı.Gözlerindeki o ateşi gördüm diyebilirim.

"BANA BAK BİR DAHA SAKIN APTALCA KONUŞMAA BENİ TANIMİYORSUN VE SANA OLDUKCA İYİ DAVRANMAYA ÇALIŞIYORUM SABRIMI SINAMA!!!"     Öyle bir bağırmıştı ki korkmadım desem yalann olur. Bu iki oluyor. bana ikinci bağırışı ve bu iş oldukça can sıkmaya başladı.

"BANA BAĞIRAMAZSIN ASIL SEN SABRIMI SINIYORSUN DENGESİZ HERİFİN TEKİSİN!!!"aynı ses tonunda bende bagırmıştım çünkü beni sinir ediyor.

"KES SESİNİ!!!SEN İYİ NİYETTEN ANLAMIYORSUN BENDE SENİN ANLADIĞIN DİLDEN  KONUŞURUM."
lafınını bitirir bitirmez kolumdan çekiştirerek götürmeye başladı. Bu adamın kolumla derdi ne çekiştirmeden duramıyor.

"BİRAK BENİ!!!Bana böyle davranmana hakkın yok.Birak artik yakamı. Lanet olsun sana bulaştığım güne."sesim sonlara doğru ağlamaklı çıkmıştı. Ne istiyor benden anlamıyorum.Ne hakla beni burda zorla tutar,sacma sapan konusur,bagirir  Bu adamın derdi ne?

"Ha şunu bileydin güzelim. Bana bulaşmakla hata ettin." dedi üst kata götürdü, ordaki bir odanın kapısını açıp, resmen fırlattı içeri. Ardından kapıyı sertçe çarpıp çıktı,tabi kapıyı kilitlemeyi ihmal etmedi dengesiz hödük.

"AAÇSANA KAPIYI GERİ ZEKALI.AÇ LÜTFEN...
NEDEN KİLİTLEDİN KAPIYI?NE İSTİYORSUN BENDEN?DERDİN NE?PSİKOLOJİK SORUNLARİN MI VAR?MALMISIN?HÖDÜK SANA DİYORUM HUUU.NEREYE GİTTİN KAPİYİ AÇANA KADAR SUSMİCAM BANA NE."Deli gibi bağırıyor,kapıyı yumrukluyordum ama nafile ses soluk yoktu gitti mi acaba?bu hödüğün gelecegi yoktu bari biraz oturayım.Belliki bu adamın sağlık sorunları vardı. en yakın bi tımarhane bulmak gerek, bunu oraya tikalım.Biraz zor gibi görünüyor burdan nasıl çıkıcam. Birisine haber verseydim iyiydi ya hava kararmaya başlıyor.

Aklıma birden telefonum geldi. Sahi telefonum nerdeydi.off!!! Zaaten bu daha önce neden düşünemedim. Salak gibi...

Hemen ceplerimi yokladım yoktu. Düşürdüm mü acaba ?telefonumu bulsaydım burdan çıkabilirdim belki ama yoktu sanırım düşürdüm.



DENGESİZ HÖDÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin