Sziasztooook!
Rettenetesen szégyenlem magam hogy nem jelentkeztem olyan.......3 hétig?Maradjunk a ROHADT sokáignál.És hogy ez miért volt?Mert lusta vagyok és az iskolában kikészítettek.Mindenki.A tanárok is.Meg hát lustaság fél egészség.
Bővítettem a zenetáramat és időben felnéztem YouTube-ra,ami annyit tesz hogy még múlt hét pénteken megtaláltam a BERMUDA TRIANGLE Teaser-ét amit Zico,Crush és Dean énekelnek.Őszintén?Nekem rohadtul tetszett!Be is linkelem nektek.
Ma a Pentagon és a SEVENTEEN új számának Teaser-ét véltem felfedezni.
Pentagon-Can You Feel It
SEVENTEEN-BOOMBOOM
És a "bővítettem a zenetáramat" címszó alatt nem csak azt kell érteni hogy Teaser-eket néztem a YouTube-én,hanem számomra új zenéket is felfedeztem toplisták jóvoltából.Egy csomó K-pop és K-hip-hop számot felírtam magamnak egy kis füzetbe és ezeket a YouTube zenéim közé teszem és majd egyszeeeeeer ha jó sok hely lesz a telefonomon meg az mp3-on akkor letöltöm őket.Azért mondom hogy jó sok hely mert a csomó alatt nem 10-12 számot értsetek.Kb.50-70 közt lehet.
Kérdés
Már tavaly csináltam magamnak egy YouTube csatornát hogy majd én elkezdek videózni és Isten tudja milyen faszányos videós leszek meg milyen fasza videókat fogok gyártmányolni.Ja,aha aztán eszembe jutott hogy egy Vodafone Smart 4-el büszkélkedek és feszítek a tükör előtt,aminek a kamera minőségét meghaladja a Nokia 1110-é is,ami azért elég szar.Viszont Jézuska,Mikulás(mondjuk rá ne számítsunk mert mindig csak csokit hoz hogy hízzak meg karácsonyra onnan pedig még tovább.Köcög Miki)és remélhetőleg nagy létemre kapok egy kamerát vagy valami hasonlót.A kérdés viszont az hogy ha megkapom a kamcsit,ha nem (a törzs olvasókhoz szólok)kezdjek el videózni?A részek és az ilyen kis szösszenetek alapján szerintetek megérné?Kommentbe jelezzétek!
Vagy ha a videós ötletre nem kapok pozitív visszajelzést vagy esetleg semmit,akkor kezdjek el egy vicces könyvet?Ami nem fanfiction csak úgy a mindennapjaimat írom le benne.És mivel nem vagyok egy fasza címadó ezért felhatalmazlak titeket(persze csak ha tetszik az ötlet)hogy adjatok neki címet és ha több cím is érkezik akkor kiválasztom azt amelyik legjobban tetszik.Tehát,ha összejön ez a könyves dolog gondoljatok arra hogy ez olyan mint egy napló,hogy az osztály társaim és az én esetleg rokonok és a körülöttem lévő emberek faszságai na meg persze az enyéim.A véleményeket és a feltett kérdésekre a válaszokat is szívesen várom akár kommentben akár privátban.Írhattok nyugodtan nem ettem még embert.MÉG!Csak viccelek már ettem.Hupsz!Ezt.....Ezt nem szabadott volna elmondanom.Ha akárkinek is elmondod,te leszel a következő!*gonosz kacaj*
Belőlem is elég volt mára.Sziasztok és lehet hogy ma még kaptok egy részt mert egyébként már meg van kezdve csak háááááát.A másik könyvemről meg inkább ne is beszéljünk.Szerintem egy katasztrófa de hát csak az első írásom.És mint az "ajánlóban" is leírtam hogy egy álom ihlette azt a könyvet,azaz az én álmom.A leges legelső álmom a BTS-el.A végét is elterveztem már,csak ugye nem ugorhatunk egyből a közepébe a dolgoknak.Nem,nem fogok spoilerezni.Kibírom,erős vagyok!
Mostmár tényleg sziasztok!Amúgy lehet jó lenne odaírni a részek alá hogy ki írta?De lehet a nevemtől szegénykék azt hinnék hogy egy ember evő vámpír vagyok.Hoppá!Egyre többet tudtok meg rólam!Én ma tiszta zsibbadt vagyok.XD XD XD
Sziasztok!
I Like A Blood voltam!*ez a név csak szerintem borzasztó és csak én vagyok ennyire szerencsétlen hogy egy értelmes nevet nem bírok kitalálni?*
Köszönöm hogy végig olvastátok és elbírtatok viselni engem azok után amiket veletek tettem.Hogy nem hoztam részt ROHADT sokáig.Amúgy tudtátok hogy ez is egoizmus?Hogy miért?Mert a saját könyvedet olyan jónak tartod hogy azért esedezel az olvasóid bocsánatáért mert nem hoztál részeket.Na sziasztok...............................(ide kérem az olvasók elnevezését,de ne legyen fogyatékos ötéves rózsaszínunikorniscicahercegnő)Találjátok ki!
YOU ARE READING
Az új osztály rosszfiúja
FanfictionAyame Kishimoto a japán lány Koreába költözik a szüleivel.Szöul legrosszabb területén vettek házat az anyagi válság miatt.Így a lány olyan iskolába is kell hogy menjen sajnos,vagy mégsem?Olvass bele és megtudod! 180524 #4 in izgalom 180525 #5 in izg...