14.rész Mi lesz ebből?

1.2K 113 2
                                    

Így elindultam Chunjival egy randira.Megint nem tudom hogy hol fogok kikötni,ráadásul a fiúk sem.Te jó ég,mibe keveredtem?

A sötét utcán csöndben sétálva Chunji mellett egész kellemes volt,attól eltekintve hogy fáztam és alig álltam a lábamon.Igazábol még csak 10 perce jöttünk ki az utcára,de senki sem szólt egy szót sem.Nem éreztem kínosnak,de úgy gondoltam meg kell törnöm.

-És miért hívtál el randizni?-tekintettem rá,de ő csak az aszfaltot nézte,ami nagyon zavart

-Mert,szégyelltem magam amiért megcsókoltalak és csak úgy ott hagytalak-ezek a szavak kicsit megnyugtatták a szívemet és jól estek.Tényleg magam alatt voltam azután az eset után.

-És miért csókoltál meg?-hangomon érezni lehetett egy csöppnyi feszültséget,amit nem tudtam elrejteni.

-Ne már,most komolyan kihallgatósdit fogunk játszani?Talán nem tetszett?-utolsó mondatát egy csábos mosoly kíséretében mondta arcomba hajolva,ami kicsit furcsán hatott.

-Ha azt mondom hogy nem tetszett,mit csinálsz?-kontráztam ugyan úgy mint ő

-Megismétlem,hogy bizonyítsak-ugyan az a mosoly,ugyan az a tekintet.Most erre mit kellene mondanom?Azt nem mondhatom hogy nem tetszett mert,akkor itt fog megcsókolni megint.Azt se mondhatom hogy tetszett,mert akkor azt hiszi tényleg nem tetszett,pedig tetszett.Ajj,most mit kéne csinálnom?

-És ha a kettő között választok?-bizonytalanodott el arcom,amit biztosan észrevett.

-Akkor hazaviszlek-indult volna el,ha vissza nem húzom.Lehet ezt nem kellett volna mert annyira megrántottam,hogy rám esett és pár centi kellett ahhoz,hogy le ne fejeljem.

-Leszállsz rólam?-kérdeztem zavartan,csukott szemmel a rajtam fekvő Chunjitól,aki nem nagyon akart mozdulni.

-Nem-ezt a szót kimondva felállított.Én el akartam indulni,de most ő húzott vissza,amit furcsálltam.-Nem akarok leszállni rólad.Soha-meglepődötten emésztgettem a hallottakat.Erre nem volt sok időm,mert a következő pillanatban ajkait enyémen éreztem és szemeit az enyémek előtt láttam.Megint megtörtént.Megint vele történt,és megint élveztem.Ajkaink elváltak egymástól,ő pedig magához ölelt és fülembe súgta:Szeretlek Ayame.

Szemeim az ezerszereseikre tágultak,szívem százezerrel vert és a meglepődöttség a tetőfokra hágott.Egyszerűen nem hittem el hogy valaki éppen most vallott nekem szerelmet.Ez a valaki nem más,mint Chunji,akit 2 órával ez előtt a puszta nézésemmel meg tudtam volna ölni.Most pedig éppen egy tőle kapott csók után ölel az utca közepén.Elengedett és szemeimet fürkészte,de én még mindig csak álltam.

-Ez....e-ez most egy vallomás volt?-kérdeztem bizonytalanul szemeibe nézve

-Igen az.Már régóta el akartam mondani neked,de csak most volt hozzá merszem-hajtotta le a fejét.Annyira aranyos,de nem tudom mit kéne mondanom neki.

-Nem tudom mit kéne mondanom rá.-erre felkapta fejét egyenesen rám-Nagyon aranyos vagy,és nem tudtam volna rád örökké haragudni sem,de nem tudom mit mondjak.Tudsz adni egy kis időt,amíg átgondolom ezt az egészet?-néztem kétségbeesetten szemeibe,amik sugallták a boldogságot.

-Kérlek  válaszolj most!Nagyon fontos vagy nekem és ez alatt a kicsi idő alatt  nagyon megkedveltelek.-szóval nincs gondolkodási időm.Akkor gyorsan kell döntenem.De végiggondolva,anyáéknak el sem mondtam még semmit.Ha apa azt megtudná,hogy barátom van tuti hogy megölne,anyáról nem is beszélve.Viszont nem szeretnék nemet mondani,mert akkor becsapnám saját magamat és őt is.Ezért csak egy választásom van.Vagy még sem?

Az új osztály rosszfiújaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن