Sziasztok!
Csak annyit szeretnék írni ide a rész elejére,hogy most valószínű lesz egy pár ilyen csöpögős,romantikusabb rész,amit remélem nem elleneztek.
Jó szórakozást!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Két kézzel szorított és úgy aludtunk el.
Ayame
Reggel arra ébredtem fel,hogy valaki simogatja a hajamat.Kinyitottam a szememet és láttam,hogy Chunji volt az.Mondjuk,ki más?
-Jó reggelt.-nyújtózkodtam közben.
-Neked is.-mosolygott kedvesen.Ahogyan az ablakon beszűrődő nap fénye megvilágította az arcát,olyan volt,mint egy angyal.Egyszerűen gyönyörű.(ha lehet ilyet mondani)
-Hány óra van?-érdeklődtem ásítás közben.
-Fél tíz-adta kérdésemre a válaszát.
-Mennyi?-pattantak ki a szemeim.-El kell mennem a boltba magamnak kajáért,mert éhen maradok egész napra,na meg te is.-mondtam,közben összeszedtem a cuccaimat a szekrényből és a fürdőbe igyekeztem felöltözni.A szobám ajtajában jártam,mikor barátom utánam szólt.
-Te hova mész?-nézett meglepetten.
-Mondjuk...átöltözni?-vontam fel kérdőn szemöldökömet
-Hát jó-gyorsan elszaladtam öltözni.Mikor kész voltam fogtam a pénzemet,ami még maradt,abból amit anyáék itt hagytak.Nem tudom hogy fogom kibírni azt a két hónapot.Visszamentem a szobámba.
-Jössz velem a boltba?-kérdeztem behajolva az ajtón.Chunji éppen a pólóját vette fel.Kérdésemre a felém fordult,és alig kaptam levegőt,annyira zavarba jöttem.
-Hehe.Persze,csak még ezt felkapom.-mutatott a kezében tartott ruhadarabra,majd őrölt lassúsággal kezdte el felvenni azt.Tudom hogy nem lettem volna kénytelen végignézni,de megtettem.Igaz,hogy majdnem meghaltam,de végignéztem.
-Öö...most...komolyan..végignéztem,ahogy f-felöltözöl?-kérdeztem inkább magamtól,mint tőle.
-Igen,és tudom hogy tetszett-kacsintott,majd egy puszit nyomott az arcomra.-Mehetünk.
-O-oké.-odatotyogtam az ajtóhoz és kimentem rajta,majd ő is kijött utánam.Kulcsra zártam az ajtót és elindultunk az egyik nagyobb bevásárló központba.Kézen fogva sétáltunk végig az utcákon.Mivel én a külvárosban lakom ezért értelemszerűen a bevásárló központok a belvárosban vannak és rohadt sokat kellett sétálnunk.Végül csak beértünk a központba és bevásároltunk mindenféle kaját.Hazafelé már busszal mentünk,lepakoltuk a vásárolt cuccokat és úgy gondoltuk,hogy visszamegyünk egy kicsit-szintén busszal.Leszálltunk és tulajdonképpen csak sétálgattunk.
-Aya,amúgy milyen kapcsolatban vagytok Jiminnel?-tette fel hirtelen a kérdését barátom
-Csak barátok vagyunk.Miért,csak nem féltékeny vagy?-vigyorogtam,mint egy eszelős
-Nem vagyok féltékeny,csak kíváncsi.-fordult el megsértődöttnek tettetve magát.
-Csak és kizárólag barátok vagyunk.Tudod,hogy szeretlek.-mosolyodtam el,majd egy lágy csókot nyomtam ajkaira.Ahogy felé fordultam,válla fölött az egyik közeli park volt.Ott mintha anyámat láttam volna nyalakodni egy körülbelül 20 éves sráccal.Elváltam Chunji ajkaitól és a csuklóját megfogva kezdtem húzni a park irányába.Kicsit távolabb megálltunk a gerlepártól.
-Most miért jöttünk ide?-nézett értetlenül.
-Látod őket ott-mutattam anyámékra-a nőci az anyám.-leesett állal nézett tovább engem.-Most szeretném hogy itt maradj amíg én egy kicsit elbeszélgetek vele.
-De nem fogok itt maradni,mert van egy ötletem.Az van hogy...-nem engedtem neki végig mondani.
-Nem,kérlek,ebből most maradj ki-ezt elmondtam neki és odamentem anyámékhoz,akik azóta már szétváltak és éppen a nekem ellenkező irányba sétáltak.Megtapogattam szülőm vállát mire ő hátranézett,majd a csávó is rám szegezte tekintetét.
-Te ki vagy?-kérdezte a srác,elég bunkón.
-Szerintem ezt én kérdezhetném tőled,köcsög.-ezt lerendezve anyámhoz fordultam és őt kezdtem lerendezni.-Anya,ugye ezt-mutattam erősen a srácra-te sem gondoltad komolyan?
-Mit,kislányom?-nézett,mintha idióta lennék
-Mondjuk azt,hogy egy olyan gyerekkel nyalakodsz nyilvánosan,aki a fiad lehetne.Te komolyan nem szégyelled magad?Ráadásul még hazudtál is nekem.Azt mondtad dolgozni mész két hónapra és helyette éppen apámat csalod meg.-hirtelen nagyon ideges lettem és szinte ölni tudtam volna.
-Na jó,igazán foghatnál a szádon,kis takony-szólalt meg a srác is.Lassan felé fordítottam a fejemet.
-Szerintem te ebből maradj ki,egyáltalán semmi közöd a dologhoz,kis köcsög.De egyébként,csak hogy tisztázzuk,Ayamének hívnak.Ha már úgy érzed hogy a családhoz tartozol.
-Én Wonho vagyok,csak hogy tisztázzuk.-mutatkozott be ő is.
-Szóval,most hogy ezt is tudjuk...Wonho,neked van eszed?Ez nem sértés,csak egy szolid kérdés.
-Igen,van.
-Hát pedig nincs.Ha lenne,nem anyámmal kezdtél volna ki,hanem egy kicsit fiatalabbal.
-Ayame,szerintem befejezhetnéd.-szólalt meg anyám is.
-Tényleg?Hát szerintem,meg nem kéne,mert csak most jövök bele.Apa hol van.Ő hogy viseli ezt a dolgot?Vagy esetleg nem is érdekli,mert tudja,hogy a felesége egy olcsó kurva?
-Hogy mondhatsz ilyet anyádra?-kérdezte szemrehányóan.
-Ez az igazság.És erről csak te tehetsz.-emeltem meg vállamat és indultam vissza Chunjihoz.De még visszafordultam hozzájuk.-Remélem nem fogod hazahozni őt is.-utaltam Wonhora.Most már ténylegesen elindultam Chunji felé,aki nem volt ott ahol mondtam neki.És ez nem azért bosszantott,mert nem fogadott szót,hanem mert nem találtam.Majd valaki megfordított.Chunji volt az.
-Ne haragudj,hogy nem voltam ott,ahol ígértem.-mondta,majd csókot nyomott ajkaimra,amit anyámék végignéztek.
-Ayame!
-Chunji!-mondták egyszerre Wonhoval.
-Ti ismeritek egymást?-kérdeztem meglepetten.
VOUS LISEZ
Az új osztály rosszfiúja
FanfictionAyame Kishimoto a japán lány Koreába költözik a szüleivel.Szöul legrosszabb területén vettek házat az anyagi válság miatt.Így a lány olyan iskolába is kell hogy menjen sajnos,vagy mégsem?Olvass bele és megtudod! 180524 #4 in izgalom 180525 #5 in izg...