17.rész Lánykérés?

975 90 25
                                    

-Aya,mit súgtál anyukádnak hogy maradhassak?

-Azt mondtam,meleg vagy-röhögött

Nem hiszem el,a végén tényleg bebuzulok.

Ayame 

Reggel........vagyis inkább délelőtt sikerült kinyitni a szemeim.Én teljesen elfelejtkeztem  a mellettem fekvő személyről,ezért mikor megéreztem,hogy valaki teljes erejéből szorongatja a hasam,kicsit félve magam mögé néztem,de még így is elpirultam.Megpróbáltam magam körül lehámozni a kezeit,de nem sikerült,ezért ordítottam volna egyet,ha meg nem hallok egy halk kuncogást Jimin felől.Egyből felment bennem a pumpa,és idegesen löktem le magamról a karjait.Vagyis megint csak löktem volna,mert nem engedte.Már épp készültem egy jó nagyot rúgni,mikor anya nyitott be a szobámba.Szerintem Jimin még nem vette észre,mert nem mozdult.Én is becsuktam a szemeim,hogy anya azt higgye még alszok.

-Kincsem,kelj fel.Mondanom kell valamit-rázogatott.Lassan kinyitottam szemeim és a takaróval próbáltam takargatni Jimin karjait magam körül.

-Szia anya,mi az baj van?-kérdeztem hirtelen félelemmel.

-Csak vissza kell mennünk dolgozni-közölte mosolyogva.Én elszontyolodtam a hír hallatán és felültem.Jimin már nem szorított.Megöleltem anyát.

-Mennyi időre mentek vissza?-néztem rá kipirosodott szemekkel.

-Két hónapra-nagyon meglepődtem.Ennyi időre még sohasem mentek el.

-Ahhjj........-sóhajtottam-az nagyon sok idő

-Majd a barátod vigyáz rád-pillantott az  ,,alvó" Jiminre,aki hálásan mosolygott.-Nekem mennem kell kicsim.Szia-még egy utolsó puszit nyomott a homlokomra,majd kisietett a lakásból.Mikor apával együtt elhajtottak az autóval Jimin is felült az ágyon.

-Vigyázni fogok rád,Aya-simogatta meg a vállam

-Jó,de ígérd meg,hogy minden este itt alszol mellettem-felé nyújtottam a kisujjam,hogy letegye az esküt.Kicsit furcsán nézett rám.

-Nem gyerekes ez egy kicsit?-még mindig  tartotta a furcsa nézését

-Miért,te még nem gyerek vagy?-néztem rá mosolyogva

-Végül is-mosolygott,s beleakasztotta kisujját az enyémbe.-Mellesleg,mi van ha anyukád megtudja hogy én minden este itt alszok?

-Semmi,most is megengedte,mert azt hiszi meleg vagy........mondjuk jól hiszi-húztam az agyát kicsit.

Jimin

Ha már ő is szórakozik velem,én sem maradhatok ki a buliból.

-Jól hiszi-mosolyogtam aranyosan,hogy elhiggye.Úgy látom sikerült,ugyanis álla a padlót súrolta és az úgynevezett ,,fangörcs" szélén állt.Láttam rajta hogy majdnem felvisít,de a végén csak valami nyüszítést adott ki magából.

-Összejöttek a dolgok Tae-vel?-kérdezte izgatottan.Fogalmam sem volt erre mit mondjak.Nem akartam belekeverni Tae-t.

-Nem vele.-mosolyogtam tovább-Őt úgy hívják hoogy.........A-Ayato-dadogtam,mint valami tinipicsa

-Japán?-csillant fel a szeme.

-I-Igen-dadogtam tovább-De miért?-néztem rá értetlenül.

-Hát,tudod Japán...Anime...Yaoi...-nézett rám teljesen kipirultan.-É-És majd bemutatsz neki?-vigyorgott,mint egy eszelős.Erre most mit mondjak,komolyan?Hatalmas gondolkodásba estem,de villámgyorsan.Kit kérhetnék meg,aki el is vállalná...Már tudom is.

-Persze,de most el kell mennem,közbejött valami-gyorsan kiszaladtam a házból és szaladtam a barátom háza felé.Fél óra loholás után odaértem.Éppen készültem kiköpni a tüdőm,mire kinyílt az ajtaja az előttem lévő háznak.

-Jimin?Mit keresel te itt?-nézett értetlenül barátom.

-Téged.-gyorsan berántottam a házba,majd berúgtam magam mögött az ajtót.

-Hova sietsz ennyire?-nézett még mindig úgy,mintha szellemet látna.

-Gou,meg kell kérjelek egy szívességre.-mondtam még azóta is lihegve.

-Hallgatlak.-mondta nemtörődöm stílusban.Biztos azt hiszi,valamilyen kis apróságról van szó.

-Legyél a pasim-mondom ki hirtelen.Ez a nap a megdöbbenések napja,ezért nem kicsit lepődött meg.

-Honnan tudtad?-nézett mélyen a szemembe

-Miről beszélsz?-nézek oldalra döntött fejjel

-Arról,hogy...m-meleg vagyok.

-É-Én nem tudtam,d-de nem igazából gondoltam,cs-csak az egyik barátomat szeretném megviccelni,d-de nem muszáj elvállalni,ha nem akarod.-próbáltam körbevázolni a lehetőségeket.

-És hogy-hogy rám gondoltál?-nézett kihívóan 

-Ismerlek.Tudom hogy minden faszságot elvállalsz,főleg az ilyeneket-nevettem

-Hát jó.És mikor esedékes a faszságod?-nevetett most már ő is.

-Ma délután.Majd eléd jövök.-jó bevallom,ez így kimondva hülyén hangzik.Megbeszéltük az időpontot és már mentem is a fiúkhoz.

Ayame

Anyáék hagytak itt nekem egy kis pénzt,ezért elmentem venni valami ehetőt magamnak.Hazaértem és az unalom kiült az arcomra.Fogalmam sincs mit csinálhatnék.Kéne valami hobbi.Mondjuk a rajzolás.Ez az,megvan.Rajzolok.

Ebből az ötletből nem lett semmi.Elmegyek Jiji-hez.Fogtam a kis cuccom és elsétáltam barátnőmékhez.Bekopogtam az ajtón és Jiji ugrott a nyakamba.Lehámozódott rólam kb. 5 perc múlva és mondtam neki,hogy menjünk el sétálni egy kicsit.Én még  csak a napokban fedeztem fel,hogy a közelben van egy kis park(és most nem Jimin-re gondolok :D),gondoltam menjünk el oda.Az utat végig beszélgetve odaértünk a kigondolt célponthoz.Ez a kis hely annyira el van dugva,hogy nem sokan tudják a létezését.Ezért nem is volt ott senki.Tele van fákkal,bokrokkal és a közepén még egy kis dísz tó is van.Leültünk a tó körüli padra és tovább folytattuk a trécselést.Vagyis inkább Jiwoo beszélt,én meg hallgattam.Már egy jó fél órája itt ülhetünk,mire hirtelen megcsörren barátnőm telefonja.

-Bocsi szívem,de el kell mennem.Haza ért apukám és két hónapja nem láttam.-nézett sajnálkozva.

-Persze,menny csak.-megöleltem,majd elsietett.Én gondoltam körbejárok itt egy kicsit,úgysem láttam még a helyet.Sétáltam,és csak csodálkoztam,hogy ezen a lepukkant részen milyen szép hely van.Egyszerűen imádom.Sűrűbben fogok idejönni.

Nagy gondolkodásomból  egy integető kéz zavart ki.Odanéztem és Chunji-t láttam meg.Nem az hogy nem örültem neki,csak....Inkább hagyjuk.Gyorsan odasietett hozzám és megölelt.

-Szia Aya,régen találkoztunk.-szólt vidáman.

-Szia.-mikor a közelemben van,egyszerűen nem tudok nem mosolyogni.

-Elég régen elhatároztam egy dolgot,és ezt most szeretném neked elmondani.-letérdelt elém,majd egy kis vörös dobozt húzott elő a zsebéből.Azt hittem csak egy kis nyaklánc,esetleg karkötő.-Ayame,hozzám jössz feleségül?


MirtillFakl de csak azért,mert megkért,hogy megjelöljem :*) 

Az új osztály rosszfiújaWhere stories live. Discover now