-Ha bárkinek is szólsz,meghalsz.-mondta ijesztő hanggal és lomha testemet felkapta a hátára és elkezdett kiszaladni velem a sikátorból.Meg sem próbáltam védekezni,hiszen éreztem ahogy pilláim lecsukódnak és lélegzetem lassul.Mi van velem?
Ez után már csak hallottam,hogy mi történik körülöttem.Beültettek egy kocsiba-vagyis gondolom kocsiba-és elindultunk valahova.Én teljesen kiütve ültem az állítólagos járműben,amikor elrablóm kezdett beszélni
- Bocsi,de nem hagyhattam hogy a Bangtan-ekkel maradj.El kellett hogy hozzalak,meg igazából a főnök is azt mondta-szavaiból és beszédéből nem egy igazi emberrablóval van dolgom.Meg a hangja is annyira ismerős.
-Ki vagy te?-tettem fel hirtelen a kérdést,amin még magam is meglepődtem.Azt hittem nem tudom mozgatni a szám
-Changjo,már találkoztunk,cica-suttogta utolsó szavát,én meg próbáltam rájönni hogy ki is ez.
-Te vagy Chunji barátja aki mindig kanos?-húzni akartam az agyát,már ha sikerül
-Igen,de hogy hogy erről jegyeztél meg?-amúgy,most éppen az elrablásom közepén vagyunk és én bájcsevejt folytatok azzal,aki megkísérelte azt.
-Úgy,hogy ha most rögtön nem fordulsz vissza,akkor kibelezlek és felteszem a karácsonyfámra dísznek
-Tényleg?Mit tudsz tenni ellene?-kérdezte idegesítő hangon,miközben én ki tudtam nyitni a szemem és tudtam mozogni is.Vajon mi volt ez az állapot?
-Biztos hogy tudni szeretnéd?Szívesen megmutatom,persze csak ha akarod-fordultam hirtelen felé,amitől ő is megijedt
-Persze hogy akarom-nyalta meg szája szélét-de majd otthon
-Én nem éppen arra gondoltam,de az is megteszi-nem,nem állok be kurvának,csak kitaláltam egy tervet.Még nem mondom el,majd megtudjátok.Idő közben odaértünk,gondolom az ideiglenes szállásukra.Kiszálltam a kocsiból és előre mentem.
-Meg sem próbálsz elszaladni?-ért útól Changjo
-Miért,hát én nem hagylak itt téged-részegen józanabbul tudok gondolkodni mint józanon
-Én is így gondoltam-mosolygott csábítóan,de nálam nem jött be.Betessékelt egy épületbe,aminek a közepén égett egy halvány villany és a fény alatt ott ült az akit a legjobban utáltam.Nekünk háttal ült,ezért nem vette észre hogy felé megyünk.
Igazából nem féltem.Az alkohol miatt sem,meg amúgy sem.Nem tudott megrémiszteni a látványa,inkább csak feldühített.Legszívesebben arcon rúgtam volna,de már van egy jobb tervem.
Ahogy odaértem Chunji mögé,azonnal megfordult és sejtelmesen mosolygott.Úgy letörölném a képéről azt a mosolyt.De hidegvéremet megőrizve,én is csak mosolyogtam.
-Szóval nem is ellenkeztél?-kérdezte undorító hangnemen.
-Nem,szerinted ellenkeznék neked?-tettem fel kurvásan a kérdésemet
-Igazából csak bocsánatot akarok kérni a maiért-végig szemembe nézve mondta,én meg leesett állal hallgattam tovább-Mi a baj?
-Komolyan azért elraboltattál ezzel a kanos állattal hogy bocsánatot kérj??!!Nem tudtál volna holnap eljönni és úgy megmondani??!!-itt tényleg elszakadt a cérna.Nem bírtam tovább úgy ránézni hogy ilyen felhajtást csapott egész nap,ráadásul még AZ is megtörtént,amit én egyáltalán nem akartam
-De ugye nem haragszol,mert én nem szeretném hogy haragudj-állt fel a székről,majd közeledni kezdett.Én nem hátráltam,ezért teljesen előttem állt és csak pár centi választott el tőle.Amint feleszméltem a kezem lendült és arcán csattant.Lehet kicsit erősen ütöttem meg,mert nekem is bizsereg a tenyerem-Ezt miért csináltad?-fogdosta a tenyerem helyét,ami piros foltot hagyva maga után,látszódik az arcán.
-Figyelj,Chunji!Én nem abban a hangulatban vagyok hogy veled játszadozzak,úgyhogy gyorsan mond hogy mit akarsz!-mondatom alatt végig fegyveremen tartottam a kezem
-Azt szeretném hogy a barátnőm legyél!-mondta lágyan a szavakat,amiket mikor meghallottam tátott szájjal figyeltem tovább
-Aya,nem azt mondtad hogy.....?-szólalt meg mellőlem Changjo is,akiről teljesen elfelejtkeztem
-Fiúk,nekem nincs kedvem ilyenekkel foglalkozni,úgyhogy csináljatok amit akartok én elmentem-indultam az ajtó felé,de Changjo elkapta a csuklómat,én pedig hirtelen előhúztam a késemet,fegyvertartómból.Láthatóan mind a ketten megijedtek az éles,hegyes tárgy látványán.
-Aya,azt honnan szerezted?-kérdezett tágra nyílt szemekkel Chunji
-Üzleti titok,de megmondjátok az eredeti szándékotokat?
-Az eredeti szándékom az az,hogy megkérdezzem leszel-e a barátnőm?-nézett rám csillogó szemekkel,amitől megenyhült a szívem.Sosem voltam egy haragtartó ember,de most azt mondtam,,Életem végéig utálni fogom".De képtelen vagyok rá.Olyan aranyos.
-Hát......hát,nem tudom.Nekem......ez-nyögdécseltem a szavakat
-Akkor csak egy randira gyere el velem,kérlek!-kérlelt kiskutya szemekkel.Mintha gyerek lenne.
-Engem már elhívtak randira,bocsi
-Ki?-kerekítette ki ismét szemeit.Most úgy érzem,hogy nagyon csúnya vagyok
-Taehyung,holnap megyek vele randira-hajtottam le a fejem.Nem azért mert szégyelltem magam,csak elfáradt a nyakam(í.m.:még rímel is :3)
-Akkor gyere velem ma este egy randira,kérlek!-kérlelt tovább,és nem tudtam neki nemet mondani.Changjo meg csak forrt magában.
-Jó,de én már ittam,nem megyek olyan helyre ahol lehet alkoholt inni-jelentettem ki egyetlen feltételem,ő meg csillogó szemekkel húzott ki a helyiségből.
Így elindultam Chunjival egy randira.Megint nem tudom hogy hol fogok kikötni,ráadásul a fiúk sem.Te jó ég,mibe keveredtem?
KAMU SEDANG MEMBACA
Az új osztály rosszfiúja
Fiksi PenggemarAyame Kishimoto a japán lány Koreába költözik a szüleivel.Szöul legrosszabb területén vettek házat az anyagi válság miatt.Így a lány olyan iskolába is kell hogy menjen sajnos,vagy mégsem?Olvass bele és megtudod! 180524 #4 in izgalom 180525 #5 in izg...