24.rész Fény a titokra

761 70 16
                                    

  -Most hogy mondod,egy kicsit ig....-nem tudtam folytatni mondatom mert szám elé tett egy rongyot és belökött egy kocsi csomagtartójába.Most ezt miért tette?Nagyon megijedtem de nem voltam sokáig ebben az állapotban,ugyan is valami hatására teljesen kidőltem.  

Ez után már csak arra emlékszem,hogy egy sötét helyen ébredtem.Egy széken ültem,de nem voltam kikötözve és a szám sem volt bekötve.Eléggé meglepődtem.Gondolkodtam rajta,hogy vajon felálljak e vagy sem.Végül rávettem magam,hogy elinduljak,de ahogy tettem egy lépést,minden lámpa felkapcsolódott és a helyiség végében megláttam pár alakot feketében.Amilyen lendülettel elindultam,azzal vissza is ültem.Ők csak közeledtek felém,és ahogy a közelembe értek felfedeztem pár ismerős arcot.

-Ez valami rossz vicc?-kezdtem hitetlenkedni,mire mindenki fölényesen felnevetett.

-Nem tudom elhinni,hogy ilyen naiv vagy-horkantott fel Jooheon.

Tovább nézelődtem közöttük és megpillantottam Wonhot.Hihetetlen ideges lettem.

-Na jó ezt te sem gondoltad komolyan,ugye?Tudtam én,hogy csak egy szarrágó vagy.-pattantam fel helyemről és megindultam Wonho felé,de ketten megfogták a vállam és visszaültettek.

-Remélem tudod,hogy miért vagy itt.-szólalt meg egy srác közülük.

-Kéne?-néztem értetlenül végig a társaságon.

-Ne szórakozz,nyögd ki,hol van a kis barátod.-Jooheon idegesen rátette vállaimra két kezét.

-Bár tudnám.

-Wonho-fordult hátra az említetthez-Nem derítettél ki semmit?Nem ezért küldtelek.

-Várj....Hogy mi van?-kezdett összeállni egy kép a fejemben.Wonho csak Chunji után nyomozott,ezért költözött oda hozzánk és ezért kezdett ki anyámmal,meg az én idegeimmel.

-Igen-igen,pontosan.Wonhot anyád egyáltalán nem érdekelte.Valószínű,hogy te annál inkább.-kezdett el röhögni Jooheon,aki még mindig a vállamon támaszkodott.Megszeppenve pillantottam Wonhora.Csak vigyorgott.Nem tudtam ezt mire véljem.-Na jó elég volt a szórakozásból,mondd el szépen,hol van Chunji.

-Előbb válaszoljatok a kérdéseimre és utána elmondom.

-Rendben.Kezdd!

-Mit akartok vele?Minek nektek Chunji?-néztem halál komoly arccal Jooheon szemeibe,aki olyan közel volt,hogy kezdtem magam egy kissé zavarban érezni.

-Tartozik nekünk.Nagyon sokkal.

-Pénzzel?

-Elszámolással.

-Hogy érted?

-Chunji nagyon régen velünk dolgozott.Megfigyelt egy-két alakot,aki nekünk nem volt szimpatikus,ha érted mire célzok.-csak bólogattam.-Volt egy srác,aki hatalmas összegeket csalt ki tőlünk.Chunji figyelte meg,de valamilyen oknál fogva nem akarta elmondani a látottakat.Mi csak a megfelelő pillanatra vártunk.

-Mit csinálnátok vele?

-Fogalmam sincs.Amíg el nem mondja azokat a dolgokat,addig itt tartanánk.

-És velem?Mit csináltok majd?

-Ohh igen.Köszi hogy emlékeztetsz,aranyos vagy-simított végig arcomon.Kicsit sok volt már belőle ezért ellöktem a kezét,mire dühösen nézett.

-Hálátlan.Csak megdicsértelek.

-Sokra megyek vele.Áruld el,mit akarsz csinálni velem?-Intett az egyik srácnak,aki előkapta telefonját majd kameráját felém fordította.

Az új osztály rosszfiújaWhere stories live. Discover now