Bylo nové ráno a Škyťák vůbec nevěděl,kde je. Doma? Ne. V tom světě za dírou? Taky ne. Pomalu se probouzel a bolestivě se snažil zvednout. Ztěžka otevřel oči. Až teď si vybavil,co se to vlastně stalo. Došlo mu,že někde tam musí stoprocentně běhat ten noční běs. Ale nikde ho neviděl.
,,No bezva." pronesl Škyťák a postavil se.
Oprášil si z trička prach a začal se rozhlížet. Jako první se podíval do jezera. Plaval tam jeden losos, očividně zraněný. Hoch vyndal svou dýku a rybu "ulovil". Přesunul se blíže ke skalám a udělal si ohniště. Potom si vzal dva kameny a vykřesal jiskru. Jiskřička už spadla mezi suché větve a když to vypadalo,že oheň bude, zavál silný vítr a oheň utlumil. Škyťák se ale nevzdal a opakoval to asi desetkrát, avšak vždycky to skončilo u větru. Protočil oči a zadíval se k jezeru. Najednou velká řacha....... a oheň hořel. Škyťák pohlédl na jednu skalku a právě tam ležel onen černý drak. Postavil se, pomalu sklouzl ze skály a postavil se před hocha. Škyťák stál s rybou v ruce a naproti němu se krčel šupinatý plaz, samozřejmě vrčící. Postávali takhle asi minutu, když je vyrušilo šplouchání. Drak nastražil uši ( prostě ty nejdelší "výrůstky" na rozích hlavy,snad víte co myslím) a zaměřil se na rybu v jezeře. S hlavou odkloněnou k jezeru se podíval na hocha a začal se plížit k vodě. Natáhl se po rybě,ale zase se vynořil s prázdnou tlamou. Otočil se a vydal se zase před klučinu. Tam se posadil a nedůvěřivým pohledem projížděl Škyťáka. Toho napadlo, co asi drak chce. Usmál se a natáhl ruce s rybou blíž k drakovi. Běsovi se rozzářily oči a oblízl se.Pomalu začal našlapovat ke Škyťákovi a s otevřenou tlamou se natahoval pro pochoutku. Divné bylo, že neměl ani jeden zub.
,, Bezzubka? Dal bych krk za to že má....." než to dořekl, z drakových dásní vystřelily perleťově bílé a hlavně ostré zuby. Škyťák uskočil.
,,Zuby."Drak se oblízl a šel vstříc Škyťákovi. Ten vyděšeně couval až se opíral o kámen.
,,Ne,ne,ne,ne. Já už,už žádnou nemám!"
Na to drak "vyzvrátil" ocas ryby s částí jejího těla. Škyťák udělal jen takový zvuk znechucení. Bezzubka se pomalu posadil a díval se,co hoch udělá. Oba se na sebe jenom tak koukali, potom ale Bezzubka naznačil, že by se měl Škyťák do ryby zakousnout. To taky Škýťa udělal.Bezzubka nastražil "uši". Zoufalý hoch ukázal,ať si Bezzubka rybu dojí. Ale drak chtěl, aby si pochutnal klučina a tak důrazně polknul. Škyťák to udělat nechtěl. Nakonec syrovou rybu spolkl, jenže se mu to vrátilo a tak to zase spolkl. Bezzubka se oblízl a zamlaskal. Na to se hoch usmál úsměvem, ve kterém ukázal své bílé zuby. Dráček se na to díval jako na něco nového a zkusil to taky. Škyťák se zase usmál. Ten úsměv byl prostě strašně roztomilej!
Škyťáka náhle něco zasvědilo ve vlasech a tím pádem se musel podrbat. To samé udělal i drak. Hoch si myslel,že jde o náhodu ale když zvedl ruce, Bezzubka roztáhl křídla. Tak tohle bude ještě zajímavý.... pomyslel si Škyťák.
Dneska 520 slov! Doufám,že fotky se vám líbí stejně jako mně. Hlavně ten úsměv! Ten si podle mě zaslouží hlasy a komenty, co? :). P.S: teď budu dávat hodně fotek s Bezzubkou protože jsem největší fanoušek Jak vycvičit draka!!!! Mějte se,
Ad#l
ČTEŠ
Secrets from my island (CZ)
FantasyZdejší vikingové si mysleli,že na svém ostrově znají každý milimetr a že už je zde nic nepřekvapí. Ale vše se změní, když mladí vikingové Škyťák a Astrid najdou tajemnou díru. Dobrodružství Škyťáka, Astrid a hlavně Bezzubky trošku jinak