Župnik, doktor ili...?!

98 3 0
                                    



Iako je već na snazi bio komunizam župnici su u malim mjestima imali vlast da predlažu tko će se s kim ženiti.(tako su uvijek znali tkoje tko i kako ga tretirati)Te je tako udana B. G. za M. čiji je otac bio u logoru Jasenovac (ali I koji je također bio plemić prije prvog svjetskog rata ),druga kćer M. G. bila je vrlo bolesna trunuo joj je bubreg lječnici su prognozirali smrt, ali njen otac odveo ju je župniku u susjedno selo koji se bavio liječenjem, nakon toga posjeta M. je ozdravila njen bubreg se obnovio sam. Župnik im je strogo zabranio da ikome govore da su bili kod njega.M. je morala lagati liječniku da je redovito pila lijek koji nakon posjete župniku više nije ni okusila. Njezin slučaj doktor je zabilježio kao neobjašnjivo ozdravljenje. Nakon toga više nije morala odlaziti ni Barbiru da joj pušta krv, što joj je malo olakšalo njen tužan život. ( tada se nije znalo da je moguće samoozdravljenje).Ali sve ima cijenu pa je tako po nalogu župnika M. udana za čovjeka koji nije bio židov.. M. koja je vidjela da je ženik čudan, lagano retardiran čovjek, bilo joj je vrlo teško na dan udaje.Ali morala je slušati i udati se pod prisilom.Bez obzira što je već bio prošao drugi svjetski rat. Vjenčali su se u crkvi i M. je ostavila rodno selo. Nakon dva mjeseca braka napokon je ženik morao u vojsku,jer je nije još bio odslužio, M. je ostala jedan jedini dan sama ukući B. s roditeljima muža.Što se toga dana u toj kući događalo to nitko nije saznao, M. je te noći stigla na vrata svojega oca govoreći molim te "ubij me".G. je pogledao svoju kćer i progovorio pa gdje si bila sad u mlinu? M. nije razumjela što on to govori ali kada je on počeo rukom otresati njenu kosu shvatila je da nešto nije u redu. M. je te noći u svojoj dvadesetoj godini posijedila kao starica.

Tajna mosta ostala je samo tajna.Od koje se zna samo to da je M. pokušala utopiti B. ispod mosta. Jer iako je M.svom ocu morala ispričati što se točno dogodilo to je zauvijek ostalo između oca i kćeri

Od fanatizma do realizmaWhere stories live. Discover now