Pomoć učitelja!

34 2 0
                                    


Dani su prolazili osjećala sam se i smrdjela kao kemijska industrija, ali ni tu si nisam mogla pomoći, napad na mene bio je dobro isplaniran i izrađen do najsitnijih detalja.Liječnik je imao razumijevanja jer je i sam koristio tehniku kojom sam bila napadnuta, pa me je eto tako, nekako, uspio stabilizirati i centrirati, iako kemiju sam gutala i dalje.U tišini kreveta u noći, moj um je tražio put iz energetskog pakla miješane energije. I tada sam odlučila pobijediti i svijet i energiju i svoju želju za ubijanjem. Počela sam se boriti na drugačiji način u milosti liječnika koji je znao da nisam kao drugi. Našla sam se u knjižnici i ugledala knjigu s čijih su korica u mene gledale velike crne oči. Kao da su glasno govorile:"uzmi me,"Uzela sam knjigu i počela čitati odjednom sam osjetila energiju kako se slijeva po mom tijelu .Na trenutak sam osjetila mir nakon mnogo vremena.A tada pakao je postao pakao svih ikad izmišljenih paklova.Moj um i moje tijelo bili su na tren potpuno uništeni. Bol duše bila je neizdrživa, tada sam zamolila molim te ubij nas!Tu sam mislila i na svoju obitelj! Nisam ni znala da sam već mrtva. Jer moj um više nije pripadao svjesnosti. A kad čovjek nije svjestan sebe ni okoline koja ga okružuje mrtav je.



Od fanatizma do realizmaWhere stories live. Discover now