Osmjeh nakon svega!

67 2 4
                                    


Znam, imam mudrost i znanje samo još da potvrdim poslovicu na sebi,um caruje a snaga klade valja jer danas sam se dobro smrzla dok sam si cijepala drva za kamin! Svi vi koji se ikada budete morali odlučiti potražiti pomoć zbog vašeg zdravlja idite školovanim liječnicima koje ako ništa drugo bar ih možete tužiti ako vam se zdravlje drastično pogorša nakon posjeta njima. Meni se je sve ovo izdogađalo samo zato što sam imala problema s vratnom kralježnicom, zbog pritiska u leđima u mozgu sam stvarala višak kisika i tako dobila napade panike zbog kojih sam i krenula po pomoć prvo kod liječnice koja samo skuplja pacijente, zatim kod čovjeka koji sebe predstavlja kao iscjelitelj da bi zbog njegovog pokušaja miješanja u moj mentalni sklop završila kod kvazipopa koji također reiki tehnikom i raznim drugim manipulacijama od ljudi radi budale ali moguće je da se nekome dogodi i ovo što sam ja ovdje gore napisala.. Manipulacija ljudskim umom najužasnija je stvar koju čovjek, čovjeku ako zna kako, može uraditi. Moj život nije lijepa priča, vrlo rano sam osjetila nepravdu i tugu.I što je još zanimljivije. Ja potječem od prezimena Brcković koje nije nimalo omiljeno u redovima redovnika, klerika, crkve a uz to sam i židovka (po majci) čiji preci nikako nisu htjeli svoje prezime promijeniti kako je to bilo naređeno od strane crkvenih vlasti onoga vremena. Crkva piše povijest i koristi povijest za nanošenje nepravde naraštajima budućnosti. Ako se varam raduje me, ali ako je zaista tako neka ih blagoslovi Bog za sve što su učinili meni i mojoj obitelji.Jer sve dok se nisam oslobodila ralja religijskog fanatizma ja nisam znala ni tko sam ni kamo pripadam.


Zaključak!

I zato sada nakon svega što sam preživjela i pretrpjela, ostavljam dobre u dobroti a zle s njihovom savješću. Te odlazim u nekom svom ritmu, nekim svojim putem.

Zašto smatram da sam bila ciljana žrtva?

Odgovor na to je vrlo jednostavan, zbog povijesti i mojega porijekla. Što je nekako i logičan zaključak, obzirom na povijest prezimena (Brkkovich - Brcković) od kojega i ja potječem.

                                                                      Kraj.

Od fanatizma do realizmaWhere stories live. Discover now