,,Mám dobrou zprávu," řekl Tomáš když jsme ráno přišly do arény na výcvik. Na pomoc nám přišli elfové a víly s jednorožci.
,,Joo," ozval se v aréně bojový křik. Poté jsem šla na výcvik k Petrovi. Nasedla na draka a vzlétla. Podařilo se mi trefit do určených bodů a několikrát zase spadnout do sítě. Někdy se to prostě nepovede ale nikdo není dokonalý. Tak se to opakovalo asi ještě několikrát. Postoupila jsem dál a to bylo vyhýbání a střílení. Šlo to z těžka. Museli jsme se s drakem velmi rychle vyhýbat a ještě k tomu střílet do ozbrojených lidí. Zpočátku mi to moc nešlo ale po více pokusech jsem to jakžtakž dala. Dnes jsme končily dřív a Petr mně pri mém ldchodu zastavil. Nervózně přešlapoval.
,,Nechtěla by sis dnes někam zajít?" optal se mně.
S radostí jsem to pozvání přijala. Po cestě domů jsem se stavěla u Jenn aby mi pomohla s oblečením. Vyrazily jsme ke mně domů. Jenn mi vyházela skoro celou skříň, než našla nádherné šaty. V tu chvíli tam přišel Blueboy tak potichu až jsem se ho lekla. Souhlasil s výběrem Jenny. Byli to černé saténové šaty které se v západu slunce krásně leskly. Za boty jsem si vybrala lehce stříbrné boty na vysokém podpatku. Vyrazila jsem. Když jsem dorazila byla mi docela zima ale někdo mi zezadu hodil přes ramena svetřík. Otočila jsem se a spatřila Petra. Byl nádherný. Pozval mně dál. Avšak nebyla to restaurace ale jeho dům. Vešla jsem dovnitř, bylo to tam obrovské a nádherné. Neměla jsem slov. Posadil mně ke stolu a sedl si naproti mně. Jeho služebná nám donesla jídlo. Svíčková. Tu jsem milovala. Když jsme dojedli, daly jsme si trochu vínečka. Přešli jsme do obýváku. Sundala jsem si boty a usadila se. Petr si ihned sedl vedle mně a objal. Mněla jsem radost. Koukala jsem že se převlékl. V džínách a úzkém tričku mu to seklo. Zadíval se mi do očí a zeptal se co mi je. Odpověděla jsem že nic ale jestli bych se mohla převléknout.Jasně. Vedl mně do pokoje kde byl šatník. Vyber si co chceš a pak přijď dolů. Vybrala jsem si džíny a bílé tílko. Seběhla jsem dolů. Seděl na gauči a vybíral program. Avsak kdyz mně uviděl, zajiskřilo mu v očích.
,,Sekne ti to," sklopil oči.
,,Víš chtěl bych ti něco říct," odmlčel se.
V duchu jsem se bála co z něho vypadne.
,,Budeš se mnou chodit?"
Přerušil mé myšlenky. Málemmi zaskočilo a srdce začalo zběsile bít. Slyšela jsem dobře, nebo se mi to jen zdálo. Uvažovala jsem. Došla jsemk němu jako po nadýchaných obláčcích a s úsměvem jsem odpověděla že ano. Vzal mně do náruče a objal. Pak mi dal sladkou pusu. Sedli jsme si spolu na gauč a dívaly se na film. Zanedlouho jsem mu usnula v náručí. Milovala jsem ho a proto budu hrdě bojovat za naši vesnici. Budu cvičit a stanu se nejlepší z nejlepších.
Tuhle válku vyhrajeme. Hrdě mi zněla tato slova. Tuhle válku vyhrajeme.Líbí se vám to?
Děkuji že jste hlasovali pro mně. Mám z vás radost.
Pište do comm. Cokoliv máme i otázky atd.
ČTEŠ
Jako ve snu
FantasyKaždý by někdy chtěl žít ve snu, kde vám svět přijde hezčí a lepší. Ale to tak úplně nejde. Co když se ale zrovna vám, povede žít ve snu. Spíte? Anebo je vše pravda? Ze začátku obyčejný příběh, který se obrátí naruby a bude z něj fantasy.