Όταν ανοίγω την πόρτα του διαμερίσματος η Amy δεν είναι πουθενά.''Amy''.''Εδώ στην κουζίνα''ακούγεται η φωνή της.Αφήνω τα πράγματα μου πάνω στον καναπέ και μαζί βγάζω τις γόβες μου.Περπατάω προς την κουζίνα.Πρώτα προβάλλω το κεφάλι μου και κοιτάζω προς την κατεύθυνση της Amy.''Συγχαρητήριααααα!!!!!''η Amy χοροπηδάει στην κουζίνα και κρατάει ένα μπουκάλι σαμπάνια.Μπουμ, και αφρός χύνεται στο πάτωμα.Βγάζει δύο ποτήρια από το ντουλάπι και μου δίνει το ένα.Τα γεμίζει και τσουγκρίζουμε.''Ευχαριστώ πολύ Amy''την αγκαλιάζω και δάκρυα χαράς κυλούν από τα μάτια μου.''Μην κλαις!!!Σήμερα πρέπει να χαμογελάς!!''και με αυτό με σφίγγει πιο πολύ στην αγκαλιά της.''Έλα τώρα πήγαινε να κάνεις ένα μπάνιο και να ετοιμαστείς!Προβλέπεται μεγάλη νύχτα απόψε.''της χαμογελάω αχνά''Εντάξει Amy''. Βυθίζομαι στην μπανιέρα και απολαμβάνω το αφρόλουτρο μου.Το νερό είναι τόσο ζεστό που με βοηθάει να χαλαρώσω από την ένταση της μέρας.Βγαίνω από την μπανιέρα και τυλίγω το σώμα μου με μια πετσέτα, το ίδιο κάνω και με τα μαλλιά μου. Έχω βγάλει μερικά ρούχα πάνω στο κρεβάτι,ένα φόρεμα μερικά τζιν και κάτι μπλουζάκια.Μετά από πολύ σκέψη αποφασίζω να βάλω το μαύρο μου φόρεμα.Φτάνει μέχρι το γόνατο και αναδεικνύει υπέροχα το σώμα μου.Αποφασίζω να μην βαφτώ έντονα έτσι κι αλλιώς δεν το συνηθίζω.Βάζω λίγο make up, κραγιόν, μάσκαρα και ελάχιστο ρουζ. Τα μαλλιά μου πέφτουν ελαφρώς κυματιστά στους ώμους μου.Βάζω τις μαύρες μου γόβες και παίρνω το τσαντάκι μου. Πριν βγω από το δωμάτιο παίρνω την Hypnotic Poison της Dior και βάζω λίγη στο λαιμό, πίσω από τα αυτιά και στους καρπούς.Μυρίζει υπέροχα, είναι το αγαπημένο μου άρωμα! Στο σαλόνι με περιμένει η Amy με ένα υπέροχο κόκκινο φόρεμα που αναδεικνύει τις καμπύλες της.Η Amy είναι ψηλή ξανθιά με μπλε μάτια και τέλειο σώμα.''Wow είσαι εκθαμβωτική!''μου χαμογελάει πλατιά.''Ευχαριστώ!Πιστεύεις ότι θα αρέσω στον Angelo;''''Φυσικά Amy!!και όχι μόνο στον Angelo''και με αυτό της κλείνω το μάτι.''Το ελπίζω!αλλά μάλλον εσύ θα κλέψεις τις εντυπώσεις!Είσαι πολύ όμορφη Ali!''της χαμογελάω αλλά ξέρω ότι δεν είμαι τόσο εντυπωσιακή όσο εκείνη. Παρκάρουμε έξω από το μπαρ.''Έχει πολύ κόσμο''κοιτάω την Amy.''Σήμερα έχει καραόκε πάρτι!''τα μάτια της λάμπουν από ευτυχία και εγώ ξεροκαταπίνω.''Μάλιστα''είναι το μόνο που λέω.''Έλα έλα πάμε.''Ανοίγει την πόρτα της και βγαίνει έξω.Την ακολουθώ και έχω αρχίσει ήδη να μετανιώνω που ήρθα. Όταν μπαίνουμε στο κλαμπ τα μάτια του Angelo πέφτουν κατευθείαν επάνω μας και εστιάζουν πάνω στην Amy.Του χαμογελάει γλύκα και ξεκινάει να περπατάει με προορισμό το μπαρ. Την ακολουθώ και παρατηρώ τον κόσμο.Είναι γεμάτο από ζευγάρια,παρέες αντρών και παρέες γυναικών.Νιώθω ένα έντονο βλέμμα επάνω μου.Όταν σηκώνω τα μάτια αντικρίζω το έντονο βλέμμα ενός άντρα που με έχει καρφώσει με τα μπλε του μάτια.Πρέπει να είναι κάπου στα είκοσι οκτώ με είκοσι εννιά.Είναι μυώδεις,ψηλός και πολύ όμορφος.Τόσο όμορφος που όλες οι γυναίκες τον κοιτάζουν λιώνοντας. Παίρνω τα μάτια μου από πάνω του και κατευθύνομαι προς το μπαρ δίπλα στην Amy.Ο Angelo με κοιτάει γεμάτος έκπληξη!''Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ερχόσουν στο μπαρ μου Ali χαχα αλλά χαίρομαι πάρα πολύ που ήρθες!του χαμογελάω''Ούτε εγώ περίμενα ότι θα έρθω ποτέ αλλά ξέρεις πως κανείς δεν μπορεί να πει όχι στην Amy!''η Amy χαμογελάει και κάθεται σε ένα σκαμπό, το ίδιο κάνω κι εγώ. ''Πάμε άλλη μια γύρα!''φωνάζει ο Angelo καθώς βάζει μπροστά μας τρία σφηνάκια τεκίλα. Το κεφάλι μου είναι βαρύ και το δωμάτιο γυρίζει.Βρίσκω τα πάντα αστεία και δεν μπορώ να αντισταθώ στο χαχανητό που βγαίνει από το στόμα μου!Κατεβάζω το πέμπτο σφηνάκι τεκίλα και γελάω ακόμα πιο πολύ.Ένας νεαρός τραγουδάει το Demons των Imagine Dragons.Δεν μπορώ να αντισταθώ στο ρυθμό.Αρχίζω και χοροπηδάω και ο Angelo χειροκροτάει!Κανονικά θα έπρεπε να έχω γίνει κατακόκκινη αλλά είμαι τόσο μεθυσμένη που δεν με νοιάζει καθόλου.Όταν τελειώνει το τραγούδι ο νεαρός, παίρνει το μικρόφωνο ο Angelo.
''Θα ήθελα να ανέβει στην σκηνή η Ali και να μας τραγουδήσει ένα τραγούδι.''καθώς οι λέξεις αφήνουν το στόμα του έχω γίνει κατακόκκινη.Δεν υπάρχει περίπτωση όσο μεθυσμένη και να είμαι να κάνω κάτι τέτοιο.''Έλα Ali ανέβα!!''φώναζε ο Angelo.Όχι όχι δεν μπορώ να το κάνω!η μήπως μπορώ;''Πάμε όλοι μαζί!Ali Ali Ali''φώναζε ο Angelo και σιγά σιγά όλο το μπαρ. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να περπατάω προς την σκηνή.Το στόμα της Amy είχε ανοίξει διάπλατα και έχασκε.''Ναιιι!!Ουυυυ ουυυυ έλα Ali''ο Angelo ζητωκραύγαζε. Όταν ανεβαίνω στην σκηνή μου δίνει το μικρόφωνο και όλη η αίθουσα ξεσπάει σε χειροκροτήματα.Ο Angelo κατεβαίνει από την σκηνή με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και πάει δίπλα στην Amy που τώρα έχε κλείσει το στόμα της αλλά ακόμα με κοίταζεi γεμάτη απορία. Ξεκινάνε οι πρώτοι στίχοι από το Τitanium και χάνομαι στον ρυθμό. ''You shout me down but i want fall i am titanium i am titanium''είναι το μόνο πράγμα που θυμάμαι πριν πέσω στο πάτωμα.Τα πάντα άρχισαν να γυρίζουν ακόμα πιο πολύ και να γίνονται όλο και πιο θολά.Το μόνο που ακούω είναι η φωνή της Amy''Ali''.Δυο χέρια με τραβάνε, βρίσκομαι ακουμπισμένη σε ένα στιβαρό στήθος, το μόνο που βλέπω είναι ένα έντονο μπλε βλέμμα και μετά σκοτάδι.
Πώς σας φαίνεται μέχρι τώρα;Το ξέρω οτι δεν έχει πολύ δράση ακόμα αλλά πλησιάζει!!! ;)
Γράψτε τα σχόλια σας!!! <3
YOU ARE READING
There Is No Me Without You
RomanceΤο There is no me without you είναι ιστορία αγάπης και πάθους.Alice Moore και Christopher Davis.Δύο διαφορετικοί κόσμοι.Η Alice μία χαμηλών τόνων κοπέλα, αθώα και γλυκιά, ο Christopher γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά.Αλαζόνας, γοητευτικός και με...