Κάθομαι στο κρεβάτι ανήμπορη να αντιδράσω.Μόλις έφυγε, τα έκανα χάλια πάλι.Δεν το πιστεύω οτι τον κλώτσησα.Θέε μου, τι δεν πάει καλά μαζί μου;Μου άρεσαν τα φιλιά και τα χάδια του αλλά τρομοκρατήθηκα.Δεν έχω έρθει σε τόσο κοντινή επαφή ποτέ.Μόνο μερικά φιλιά τα οποία δεν συγκρίνονται με τα δικά του.Είναι τόσο έμπειρος και εγώ, είμαι εγώ.Θέε μου τι θα κάνω;
Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα η Amy.Είναι ταραγμένη.''Ali είσαι καλά;''με ρωτάει καθώς κάθεται δίπλα μου στο κρεβάτι.Είμαι καλά;''Ναι Amy, τι συμβαίνει;''αφήνει μια ανάσα που δεν είχα παρατηρήσει οτι κρατούσε.''Ο Chris βγήκε απο το δωμάτιο σου μέσα στα νεύρα και κουτσαίνοντας και να, νόμιζα οτι κάτι προσπάθησε να σου κάνει.''καλή μου Amy.''Οχι δεν έκανε τίποτα που δεν ήθελα.Απλά αντέδρασα λίγο υπερβολικά!Έφυγε;''με κοιτάει με ενα εξεταστικό ύφος.''Ναι, πήρε τον Michael και εξαφανίστηκε.Θα μου πείς τι συμβαίνει ανάμεσα σας;''λέει.''Δεν ξέρω ακριβώς.''της πετάω προσπαθώντας να αποφύγω την ερώτηση.Αλλά μιλάμε για την Amy δεν θα το αφήσει έτσι.''Ali!''με προειδοποιεί.Πέρνω μια βαθιά ανάσα.''Εντάξει θα στα πώ όλα.''πρέπει να της τα πώ, το έχω ανάγκη!Χρειάζομαι και την γνώμη της.
''Θέε μου Ali!Του αρέσεις!Είμαι τόσο σίγουρη!Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για τις πράξεις του!!!Σε έφερε σπίτι το βράδυ που μέθυσες και λιποθύμησες, πήγε στο μπάρ του Angelo για να ρωτήσει για εσένα, σε φίλησε μέσα στο γραφείο, σε πήγε στο νοσοκομείο και σε είχε όλη την ώρα στην αγκαλιά του!Θέε μου, είναι προφανές!''ο ενθουσιασμός της με κάνει να χαμογελάσω.Μάλλον έχει δίκιο.''Δεν ξέρω Amy!''.''Άσε τα δεν ξέρω σε εμένα!Σου αρέσει και εσένα και το ξέρω!''κοκκινίζω!Φυσικά και μου αρέσει!''Μου αρέσει.''παραδέχομαι.Και η Amy σηκώνεται απο το κρεβάτι και στέκεται στα πόδια της.''Θέε μου!!!Είναι η πρώτη φορά που παραδέχεσαι οτι σου αρέσει κάποιος.Έχω ενθουσιαστεί!''λέει και ξεσπάμε σε χαχανιτά.''Όμως πρέπει να του μιλήσεις για την εμπειριά σου Ali, μπορεί να σκέφτεται λάθος πράγματα.''έχει δίκιο.''Θα το κάνω!''μου χαμογελάει.''Ωραία!Να παραγγείλουμε φαγητό;Εσύ δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι κι εγώ προφανώς θα τα κάνω χάλια.''χαχανίζω.''Εντάξει Amy, θα παραγγείλουμε!''
Μετά απο ενα απόγευμα με την Amy είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι.Οι σκέψεις μου με κυριεύουν.Είναι σχεδόν δώδεκα και δεν μπορώ να κοιμηθώ!Αύριο θα είναι το ίδιο ψυχρός οπώς την προηγούμενη φορά που τον χαστούκισα; η ακόμα πιο ψυχρός;Αναδεύομαι στο κρεβάτι.Με πονάει λίγο ο αστράγαλος μου αλλά δεν δίνω πολύ σημασία.Πρέπει να του μιλήσω, να του εξηγήσω τους φόβους και τις ανασφάλειες μου.Καθαρίζω το μυαλό μου απο όλες τις ενοχλητικές σκέψεις και αποκοιμιέμαι.
YOU ARE READING
There Is No Me Without You
RomanceΤο There is no me without you είναι ιστορία αγάπης και πάθους.Alice Moore και Christopher Davis.Δύο διαφορετικοί κόσμοι.Η Alice μία χαμηλών τόνων κοπέλα, αθώα και γλυκιά, ο Christopher γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά.Αλαζόνας, γοητευτικός και με...