Chapter 22

8.5K 520 11
                                    

Μασουλάω το κάτω χείλος μου.Μήπως το παραέκανα;Ο Chris έχει κοκαλώσει και η έκφραση του είναι σοκαρισμένη.Όχι δεν το παραέκανα, δεν μπορεί να λέει τέτοια πράγματα.Ανοίγει το στόμα του για να πεί κάτι αλλά το ξανά κλείνει.Το κάνει ακόμα μερικές φορές μέχρι που τελικά μιλάει.

''Δεν σε καταλαβαίνω Ali.Ήθελες να σου πω σ'αγαπώ και στο είπα, κι εσύ, εσύ με βρίζεις!''λέει σοκαρισμένος.

''Σ'αγαπώ λές επειδή το νιώθεις όχι επειδή ήθελα να το πείς.''λέω.

''Και από ότι καταλαβαίνω δεν το εννοούσες.''λέω και χαμηλώνω τα μάτια στα δάχτυλα μου.

Ακουμπάει τον δίχτη του στο πιγούνι μου και το σηκώνει έτσι ώστε να τον κοιτάω κατάματα.

''Ali, είσαι τα πάντα για μένα.Πριν από εσένα δεν είχα καμία σοβαρή σχέση.Δεν είχα αναπτύξει συναισθήματα για καμία άλλη.Αλλά στην παραλία πριν με βρήκες κάπως απροετοίμαστο.''η καρδιά μου σφίγγεται.

''Ήθελα να εξωτερικεύσω τα συναισθήματα μου Chris.Δεν περίμενα ότι θα φρικάρεις τόσο πολύ.Βέβαια μέσα στο μυαλό μου όλα αυτά δεν ήταν τόσο περίεργα.''λέω και σηκώνω τους ώμους.

''Δεν είμαι τόσο καλός στο να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου.''λέει και σηκώνει τους ώμους.

Χαμογελάω και μου φιλάει την μύτη παιχνιδιάρικα.Είμαστε σε καλό δρόμο.Πρέπει να μάθω πράγματα για εκείνον.Ανακάθομαι στο κρεβάτι και ακουμπάω τα χέρια μου στα γόνατα.Διψάω για πληροφορίες.

''Πες μου τι σου αρέσει σε εμένα.''λέω με ένα πλατύ χαμόγελο.

Στηρίζει το κεφάλι του στο χέρι του και με κοιτάει από επάνω μέχρι κάτω.

''Λοιπόν έχεις μία κωλάρα πού με τρελαίν..''τα μάτια μου διαστέλλονται.

Του καλύβω το στόμα με την παλάμη μου και με κοιτάει ερωτιματικά.

''Chris!Δεν εννοώ αυτό!''λέω και σουφρώνω τα χείλη.

''Δεν υπάρχει κάτι αλλό;Ας πούμε εμένα μου αρέσει ο δυναμισμός σου, το ταπεραμέντο σου, η γοητεία σου.''λέω γεμάτη δέος.

Το σκέφτεται για μερικά λεπτά.

''Εμένα μαρέσει η αθωότητα σου, το χαμόγελο σου και η μυρωδιά σου.''λέει και αποφεύγει το βλέμμα μου.

Ο θέε μου είναι από τα πίο γλυκά πράγματα που μου έχει πει.Τον σφίγγω στην αγκαλιά μου και φιλάω το μάγουλο του.

''Βέβαια και ο κώλος σου είναι ένας συμαντικός παράγοντας του πόσο μου αρέσεις.''ξεκολλάω από πάνω του και τον κοιτάω σοκαρισμένη.

There Is No Me Without YouWhere stories live. Discover now