Βράζω στο ζουμί μου.Ο Chris μιλάει με την Adela εδώ και αρκετή ώρα.Μου έριξε ένα ξινό βλέμμα και ανταλλάξαμε μία ψυχρή χεραψία.Δεν μπορούσα να αντεχτώ την παρουσία της στο σπίτι για αυτό αποσύρθηκα στην κρεβατοκάμαρα.Φάνηκε ξαφνιασμένη στην παρουσία μου.Από ότι κατάλαβα γνωρίζονται από παλιά, και δεν μιλάω για μία απλή γνωριμία.Είμαι σίγουρη ότι στην μέση υπάρχει κάποιο πάθος ή κάποια παλιά περιπετιούλα.Θυμάμαι πώς τον περιτριγύριζε εχθές.Όλο αγγίγματα ήταν.Βέβαια ο Chris ήταν κάπως απόμερος, αλλά από ότι φαίνεται δεν ήταν αρκετά ξεκάθαρος για να είναι σήμερα στο κατώφλι μας.
Στρυφογυρίζω στο κρεβάτι και ασχολούμαι με το κινητό μου.Αυτό το άθλιο παιχνίδι το flappy bird, είναι τόσο εκνευριστικό, τουλάχιστον όμως με αποσπά από τον εκνευρισμό μου με την Adela.Το κινητό του Chris αναβοσβήνει, προφανώς χρειάζεται φόρτιση.Τοποθετώ τον φορτιστή στην πρίζα και παίρνω την συσκευή στα χέρια μου.Έχει ένα μήνυμα.Δεν μπορώ να το διαβάσω διοτί ο Chris χρησιμοποιεί μοτίβο μετά την τελευταία μου επαφή με το κινητό του.Ξέρω ότι δεν είναι σωστό αλλά η καίει η περιέργεια.Προσπαθώ να βρώ το μοτίβο με μερικούς τυχαίους συνδυασμούς, πράγμα αδύνατο.Σκέψου Ali.Δεν μπορώ να σχηματίσω το A από το Ali αλλά μπορώ να σχηματίσω το M από το Moore.Τραβάω τις γραμμές και περιμένω.Το κινητό ξεκλειδώνει και χαμογελάω στην σκέψη ότι ο Chris χρησιμοποιεί ένα αρχικό μου για μοτίβο.Το μήνυμα είναι από κάποια επαφή του Chris με το όνομα Adela.Σφίγγω το σαγόνι μου και το ανοίγω.
~Χάρηκα που τα είπαμε απόψε Chris, μου έλειψες.Πάρε με τηλέφωνο.Φιλιά.~
Το έστειλε εχθές το βράδυ μετά την δεξίωση!Της έλειψε;;;Της έλειψε!Ήμουν σίγουρη ότι κάτι κρυβόταν πίσω από την επίσκεψη της.Δεν μπορώ να καταλαγιάσω την περιέργεια μου.Ήταν βλακεία να τους αφήσω μόνους.Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω από το δωμάτιο.Κατεβαίνω την σκάλα αργά και προσεκτικά.
''Μου φάνηκε αρκετά περίεργο που βρήκα κάποια γυναίκα εδώ μέσα.Θυμάμαι την αντιπάθεια που είχες για την συγκατοίκηση.Πώς και άλλαξε αυτό;''ρωτάει η Adela.
''Δεν είναι δική σου δουλειά αυτό Adela.Γιατί είσαι εδώ;''την ρωτάει.
''Είχαμε καιρό να ειδωθούμε.''λέει και ανεμίζει το δάχτυλο της πλησιάζοντας το στήθος του.
Θα της το κόψω από την ρίζα.Ήμουν σιγουρη πώς υπήρχε κάποιο παρελθόν μεταξύ τους.Πώς τολμάει να φλερτάρει με τον Chris μέσα στο σπίτι μας!Είναι ανεδέστατη και δεν έχει τρόπους!Θα της μάθω εγώ τρόπους.Κατεβαίνω φασαριόζικα την σκάλα και καθαρίζω τον λαιμό μου για να αναγγείλω την παρουσια μου στο δωμάτιο.Ο Chris απωθεί το άγγιγμα της και στρέφει την προσοχή του σε εμένα.
YOU ARE READING
There Is No Me Without You
RomanceΤο There is no me without you είναι ιστορία αγάπης και πάθους.Alice Moore και Christopher Davis.Δύο διαφορετικοί κόσμοι.Η Alice μία χαμηλών τόνων κοπέλα, αθώα και γλυκιά, ο Christopher γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά.Αλαζόνας, γοητευτικός και με...