Κάθομαι με τα γόνατα στο κάθισμα και παρακολουθώ τον Chris να πίνει λίγο από την κόκα κόλα του.Τα μάτια του είναι γεμάτα δάκρυα και είναι αναψοκοκκινισμένος.Παραλίγο να τον πνίξω!Το πέταξα πολύ απότομα αυτό με τους γονείς μου.Ήταν αναμενόμενο να φρικάρει.Βέβαια οι δική του γονείς με έχουν γνωρίσει και κατά την γνώμη μου θα ήταν πολύ ικανοποιητικό να γνωρίσει και εκείνος τους δικούς μου.Είναι το δίκαιο.Και επίσης οι γονείς μου θα κοιμούνται ήσυχα τα βράδια ξέροντας με ποιον συζώ.Όταν τους αναφέρω για την συγκατοίκηση είμαι σίγουρη ότι θα φρικάρουν.
''Είσαι καλά;''ρωτάω.
''Ναι.''λέει και βήχει μερικές φορές ακόμα.
''Λοιπόν τι λες;''ρωτάω επιστρέφοντας στο θέμα μας.
''Για ποιο πράγμα;''με ρωτάει.Ξέρει ακριβώς για ποιο πράγμα απλώς θέλει να αποφύγει την συζήτηση.
''Για το δείπνο με τους γονείς μου.''μιλάω ξεκάθαρα.
''Ali δεν ξέρω, δεν είμαι καλός σε αυτά.Ίσως εισπράξουν λάθος εντυπώσεις.''είναι πραγματικά εξοργιστικός, δηλαδή τι νομίζει ότι θέλω να τον τυλίξω φέρνοντας του γονείς μου στο διαμέρισμα μας;Ή ότι θα τον αναγκάσουν να με παντρευτεί επειδή ήταν ο πρώτος μου;Αλλά όχι!Νομίζει ότι είμαι κολλημένη με τον γάμο και ότι το όνειρο μου είναι να τον παντρευτώ!Είναι ένα ναρκισσιστικό γουρούνι!
''Σαν τι εντυπώσεις;''ρωτάω διατηρώντας την ψυχραιμία μου.
''Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε στο θέμα.Αν νομίζεις ότι είναι αναγκαίο, τότε δεν θα αρνηθώ.''λέει.
''Όχι θέλω να επεκταθούμε στο θέμα!Πες μου τις λάθος εντυπώσεις Chris!''απαιτώ.
''Γάμος, παιδιά, νοικοκυριό, γατιά, σκυλιά τέτοια πράγματα!''μου πετάει οξύθυμα.
''Είσαι απίστευτος!Ειλικρινά πιστεύεις ότι θα προσπαθούσα να σε τυλίξω με τόσο δόλιο τρόπο!;!''τον ρωτάω αηδιασμένη.''Δεν είμαι καμία απελπισμένη!''φωνάζω.
''Δεν είπα κάτι τέτοιο Ali!Απλά αν είναι ριζομένο κάτι τέτοιο στο βάθος του μυαλού σου, καλύτερα να το ξεχάσεις.Μην περιμένεις κάτι παραπάνω από εμένα.''λέει.
Νομίζω ότι έχει παρεξηγήσει λίγο τα πράγματα εδώ πέρα.Κανείς δεν του ζήτησε γάμο, παιδιά, νοικοκυριό, γατιά, σκυλιά τίποτα από αυτά!Μου χρεώνει πράγματα που δεν έχω καν σκεφτεί.Είναι παράλογος.
''Δεν περιμένω κάτι παραπάνω από εσένα.''στρέφω το βλέμμα μου έξω από το παράθυρο και παραμένω σιωπηλή.
YOU ARE READING
There Is No Me Without You
RomanceΤο There is no me without you είναι ιστορία αγάπης και πάθους.Alice Moore και Christopher Davis.Δύο διαφορετικοί κόσμοι.Η Alice μία χαμηλών τόνων κοπέλα, αθώα και γλυκιά, ο Christopher γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά.Αλαζόνας, γοητευτικός και με...