''Έίσαι τόσο γλυκιά.''μου ψυθυρίζει και με φιλάει απαλά στο λαιμό.''Μμμμ''.''Τι θέλεις να σου κάνω Ali;''.''Θέλω να με φιλήσεις.''νιώθω το χέρι του να χαιδεύει απαλά τον ώμο μου.''Αυτό θέλεις μωρό μου;''.''Ναι Chris σε παρακαλώ''.το άγγιγμα του γίνεται έντονο.Με πονάει.Ανοίγω τα μάτια μου.Βρίσκομαι στο δωμάτιο μου και είναι εδώ η Amy.''Κοπέλα μου πάς καλά;''ξεσπάει σε νευρικά γέλια.Ο οχι!''Amy τι συμβαίνει;''δεν απαντάει απλός σφαδάζει στο πάτωμα.''Amy!''την προειδοποιώ.''Προσπάθησα να σε ξυπνήσω και έλεγες κάτι ασυναρτησίες για φιλιά και σε παρακαλώ.Και Chris!''η έκφραση της σοβαρεύει.Ο οχι.Τώρα θα αρχίσουν οι ερωτήσεις.''Ποιός είναι ο Chris;''και σηκώνει το ενα της φρύδι.Σκατά.''Μμμμ δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάς.''.με κοιτάει εξεταστικά.''Αστά αυτά Ali!Ξερασέτα όλα!Είναι εκείνος απο το μπάρ που με βοήθησε να σε φέρω πίσω έτσι;Το ήξερα οτι δεν ήταν ενα απλό ενδιαφέρον!!!Ο Angelo μου είπε οτι πήγε στο μπάρ την Κυριακή το βράδυ και είπε οτι τον έψαχνε!!!Μου είπε πώς νομίζει οτι έχει σχέση με εσένα και τώρα βλέπω πώς έχει.''σταματάει για να πάρει μια ανάσα.Θέε μου ο Chris πήγε στο μαγαζί του Angelo για να μάθει για εμένα!!!Αχ...Αλλά τα έκανα χάλια εχθές ίσως δεν έπρεπε να τον χαστουκίσω-παραφέρθηκα.''Γη καλεί Ali.''κοιτάω την Amy.''Με συγχωρείς, τι ειπές;''γελάει.''Θα τα πούμε μετά αυτά.Ξέρεις σε ξύπνησα γιατί έχεις αργήσει.Είναι επτά και μισή.''Τα μάτια μου διαστέλλονται!Πέταγομαι απο το κρεβάτι πανικόβλητη.Αρχίζω να τρέχω μέσα στο δωμάτιο σαν την τρελή.''Ali ηρέμησε προλαβαίνεις!''πετάει η Amy και βγαίνει απο το δωμάτιο.Ο ναι βέβαια!Θα διακτηνιστώ και θα είμαι στην δουλειά στις οκτώ ακριβώς!Σηκώνω το βλέμμα στο ουρανό και μπαίνω στο μπάνιο.Μετά απο 4 λεπτά ακριβώς έχω κάνει ντούζ και ψάχνω ρούχα.Θα βάλω ένα τζίν και ένα μαύρο πουκάμισο με τα μαύρα μποτάκια μου.Βάζω λίγο make up, μάσκαρα και ρούζ.Τα μαλλιά μου είναι σαν κόλαση αλλά δεν προλαβαίνω να τα συμμαζέψω τώρα.Αρπάζω την τσάντα μου και βγαίνω απο το δωμάτιο.Η Amy είναι στην κουζίνα.''Τα λέμε μετά!''της πετάω.''Θα περιμένω να έρθεις έχουμε πολλά να πούμε!''κλείνω την πόρτα βιαστικά και μπαίνω στο ασανσέρ.
Είναι οκτώ παρά δέκα και πάω σαν την τρελή στον δρόμο.Σήμερα το πρωί ήταν μια καταστροφή.Τον έβλεπα στον ύπνο μου, πόσο πιο απελπισμένη πια...!!Και δεν φτάνει αυτό, η Amy τα άκουσε όλα.Θέε μου!Θα με γονατίσει στις ερωτήσεις.
Όταν μπαίνω στην ρεσεψιόν είναι οκτώ και πέντε.Τρέχω γρήγορα στο ασανσέρ και ανεβαίνω στο γραφείο μου.Δεν υπάρχει κανείς-ευτυχώς!Κάθομαι στην καρέκλα μου γρήγορα.Εκείνη την στιγμή ακούω το ασανσέρ.Η Margaret εμφανίζεται στην πόρτα του γραφείου.Ο θέε μου το ξέρει πώς άργησα.''Ali εδώ είσαι;Έπαιρνα στο τηλέφωνο και δεν απαντούσε κανείς!''ανακούφιση, δεν το κατάλαβε.''΄Ημουν στην κουζίνα.''δεν μαρέσει να λέω ψέματα.''Σου έφερα τα έγγραφα που έφερες εχθές στο γραφείο μου.Δώστα στο Chris.Καλημέρα.''.''Καλημέρα!''επαναλαμβάνω και χάνεται απο το γραφείο.Δεν είναι στα κέφια της.Πάω στην κουζίνα και ετοιμάζω τον καφέ του Chris.Περνάω μπροστά απο ενα καθρέφτη.Οοο τα μαλλιά μου.Τρέχω στο μπάνιο και τα χτενίζω.Δεν υπάρχει μεγάλη αλλαγή.Τα πιάνω μια αλογοουρά και επιστρέφω στην κουζίνα.
YOU ARE READING
There Is No Me Without You
RomanceΤο There is no me without you είναι ιστορία αγάπης και πάθους.Alice Moore και Christopher Davis.Δύο διαφορετικοί κόσμοι.Η Alice μία χαμηλών τόνων κοπέλα, αθώα και γλυκιά, ο Christopher γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά.Αλαζόνας, γοητευτικός και με...