Indiferenta

16 0 0
                                    

Hey!Ma numesc...si o sa zic povestea mea..mi se pare ciudata..
Totul a inceput cand am pus o poza pe facebook..in poza eram machiata si cu doua codite impletite.Nimeni.nu ma vazuse niciodata machiata,eram tipul de fata "baietoi".Primisem multe like.uri la poza respectiva.Pana vad ca mi.a dat "ador" un tip pe nume Bogdan(era varul unei foste colege,acum stabilita in Italia).Nu mi.a dat nici o data like,d'apai "ador".Omg🙈Si mi.a comentat la poza cu "😍😍😘".Si apoi mi.a dat mesaj pe fb.Ceee?!?!I.am raspuns..mi s.a parut de treaba..foarte de treaba..
Incepusem sa vorbim ca ai cand ne stiam de o viata.Glumeam,radeam,chestii..
Pana intr.o seara...
B:Te plac
Am inceput s.o fac pe indiferenta.Nu avea cum sa.mi placa de elll😈I.am zis noapte buna,si i.am zis ca vorbim maine,sa nu.i stric seara,spunandu.i ca nu va fi niciodata ceva intre noi.Asa sunt eu,judec un om fara sa l cunosc, sper sa ma schimb candva.
A doua zi ma baga in seama:
B-Hei!
Ii zic si eu hei,da in scarba..ma simteam aiurea vorbind cu el,you know?!😕
El si.a dat seama de asta..
B:De ce esti asa rece cu mine?
Eu:Ti se pare..si ma lasa cu seen😑
Dupa cateva ore primesc un mesaj luuuuung de la el spunand:"Ce e cu tine?Vorbesti cu mine de parca.s ultimul om de pe pamant.Daca ai sa.mi zici ceva,spune.mi.Macar sa stiu daca sa.mi fac sperante".
Eu:Am treaba,vorbim mai tarziu...
Nu a fost asa...eu nu i.am mai dat mesaj,nici el mie.
Pana intr.o zi...cea mai...scarboasa
B:Ba!Eu fata ca tine n.am mai vazut niciodata!Esti asa indiferenta si nepasatoare!Pa,"beach"!
Il corectez spunand "Bitch*!"😉
B:Adios😉
Pana la cearta asta..au fost multe block.uri pe fb de la mine catre el.Era insuportabil.





Ce am facut?!

Ii dadusem block pe mess,si am sters conversatia.Prostul...
Pe fb nu i.am dat,nu stiu de ce.
?!
Dupa muuuuult timp..am postat pe facebook chestii de alea 👍-te bag in seama.El a dat like.I.am dat msj pe fb.
Eu:✋
A raspuns dupa o ora..nenorocitul😐
Spune "hei"...si chestii,chestii am mai vorbit..(eram o proasta,de ce pnm l.am bagat in seama.Really?really)
Incepusem din nou sa vorbim ca mai inainte,ca si cum eram prieteni de.o viata,ne purtam ca si cum nimic n s.a intamplat.
Vorbeam in fiecare noapte.Si.ma suparam cand imi dadea seen,si dupa aia ma impaca.Ce druuuguuuț😍😍adica...ââhh..bleahh..prostul..
In fiecare noapte imi zicea:Ai grija,te pup"
Eu:Unde?😏
B:Pe frunte,cateodata pe gat😗(pe dinauntru ma topeam le dinafara ii dadeam seen😏)
Il plac?!Nu stiu..dupa tot ce a zis?
Ma gandeam in fiecare noapte la el...of...ce e cu tine tâmpito?!
Intr.o noapte il intreb in gluma''Ma mai iubesti?😂"
El:Mereu te voi iubi❤
Eu...ăăãmmm....nu ma asteptam..el a zis acelasi lucru..am zis ca mi.e somn,doar sa scap din acea "ipostaza" jenanta😑
Da,deci...pana la urma...defapt azi..numai vorbim,nici eu nu stiu din ce cauza....As mai povesti,dar nu stiu cum sa ma mai exprim..deja ma simt ciudat...
Sper sa va placa❤❤❤

I'm not sure about what i feelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum