Samuel
"Prečo si to spravil?! Ha?! Aj on je len človek!" zakričal som na otca. Je to hajzel...obyčajný hajzel. Síce... Že to hovorím zrovna ja...
"On? Prosím ťa! Je to beštia! Reže sa, chodí v čiernom, je teplý! Je démon!" zavrčal a vrazil mi facku.
"Nebudeš sa ho zastávať!" zakričal. "To si len myslíš..." šepol som a behom som vybehol z domu.
"Lucas! Zastav!" zakričal som. Prudko sa otočil a nám sa stretli pohľady. A kurva... bolo jasne čitateľné z pier. Rozutekal sa preč a ja som čo najrýchlejšie bežal za ním. Som rýchlejší, čiže som bol za chvíľku pri ňom.
"Lu-" začal som milo "Vypadni! Choď mi z očí! Nechcem ťa vidieť!" odstrčil ma a s plačom padol na kolená. "Lucas..." skúsil som znovu milo. Mám odísť, alebo zostať?
"Prosím, Samuel...ja nevládzem. Choď...nechaj ma tu. Jediné, čo chcem, je smrť." hlesol.
"Aha...smutné." odpovedal som. Vážne netuším, čo povedať.
"Nie, nie je. Myšlienky na smrť nie sú smutné. Smutné je zničiť človeka tak, aby jediné, čo si praje bola smrť." zadíval sa na mňa.
"Prepáč..." hlesol som. "Teraz vravíš prepáč? Ty, boss bandy? Ty, čo si ma vždy skopal ako prvý? Ty, čo si nad nikím nikdy nemal zľutovania? Na toto ti neskočím! Ako si si mohoo všimnúť, neverím ti..." dopovedal. "I keď možno k tebe cítim to, čo by som nikdy nemal." dodal takmer úplne nečujne.
"Áno, ja...je neskoro. Viem to, Lucas. A viem, že cítiš n-" Prudko sa postavil a prerušil ma.
"Fajn! Možno k tebe cítim niečo viac, no a?! Ja za to nemôžem kurva! Tiež tým nie som nadšený! Nemysli si to! Je to ťažké...veľmi! Nevybral som si byť gayom!" zareval a utiekol...rýchlo. Až moc rýchlo.
Haii...
Druhá časť storky je tu :).
Aký dojem na Vás príbeh má?
Comm a vote potešia❤.
-Sandy
YOU ARE READING
×Outlaw •|SK- gay story|• ×
Short StoryVäčšina ľudí vraví, že chlap necíti bolesť, že necíti lásku. Opak je však pravdou. Muž niekedy cíti lepšie, ako žena. Prosím, neodvrhnite túto story kvôli popisu, tie mi nejdú. Skúste to aspoň prečítať. Snáď sa bude páčiť.