4. časť

89 10 0
                                    

Lucas

Opísal ma dosť dobre. Ja by som sa opísal horšie...no nič. Ale ten kontajner fakt zhodiť nemusel.
Zodvihol som sa z chladnej lavičky a prešiel som okolo kontajneru, ktorý sa pod vplyvom vetra, ktorý čo chvíľku naberal väčšiu rýchlosť, jemne kolísal zo strany na stranu.

"Brrr, zimaaa." zahriakol som a striaslo ma. Fakt som debil, aspoň mikinu som mohol zobrať.
Tak, a teraz kvôli mojej blbosti ala Oci, som gay zamrznem na lavičke uprostred nejakého parku, ktorý ani neviem, kde sa nachádza.
Krásna smrť, no nie? Aj ja si myslím.

Samuel

Sakra, nedá mi to! Proste ho musím náisť, vonku je zima jak z ruského filmu a on mal len tričko. Chudák... Potichu som preliezol cez obývačku až do menšej predsiene, odkiaľ som si vzal kabát, ktorý som si obliekol a ešte môj druhý, o niečo hrubší pre Lucasa, ak by som ho našiel. Z poličky som vzal klúče od domu a potichu som dvere otvoril. Čo najrýchlejšie som vyliezol von a dvere zamkol.

"Uff..." vydýchol som si a otočil sa. "A ide sa na to." šepol som si a spravil krok vpred. Mierne som sa pošmykol vďaka mrazu, ktorý pretrváva už asi týždeň, ale ustál som to. To je tak, keď jedna noha sa nedá prečítať a tá druhá je do X-ka. "To bolo tesne..." zaklipkal som riasami a spravil druhý krok, teraz som to už ale neustál. Nohy sa mi zaplietli a ja som pod 90° uhlom padol na chladnú zem.
"Kurva...cccsss...to bolí..." zasypel som a opatrne som sa postavil. Ešte opatrnejšie som prešiel cez celú predzáhradku a odomkol bráničku. Pomali, no isto som ju aj zavrel a zamkol. "Jak ja nenávidím zimu..." zafrflal som a pokračoval v ceste do parku, v ktorom som predpokladal, že bude. Avšak čakalo ma tam iné prekvapenie...

Haii :D
Čo myslíte? Kto to bude?
Comm a vote potešia❤
-Sandy...

×Outlaw •|SK- gay story|• ×Where stories live. Discover now