Samuel
Pôvodne som sa mu chcel ospravedniť, tak som šiel hneď za ním. Otvoril som potichu dvere a nakukol dnu. "Kurva!" zareval a ja som od toho návalu tak hlasitého zvuku zvráštil tvár. Kopol do stolíku a moje kresby, vrátane ceruziek, pier, fíx a podobných vecí popadali na zem. Pozrel sa na to a s povzdychom to začal zbierať. Každú jednu kresbu si prezeral, čítal básne a postupne to odkladal na stôl. Podľa výrazu som si odvodil, že tú, na ktorú som najviac hrdý ešte nenašiel. Ako sa staval, všimol si tú, ktorú som nechcel, aby videl. Zodvihol ju a prekvapene na ňu pozrel. Premýšlal som, či mu je nechať, alebo mu ju vziať.
Nechal som mu ju, je to predsa spôsob, ako mu dokázať, že ho mám rád, nie? Keď som videl, že sa to chystá poskladať, prešiel som za neho.
Z očí mu skĺzli slzy. "A teraz mi to daj." prehlásil som ostro a on zmeravel. Pozrel sa na mňa skleneným pohľadom. Poslednýkrát pozrel na kresbu a podal mi ju. Zotrel si slzy a obišiel ma. "Choď preč, prosím." šepol a pozrel sa na mňa. Pohľad sklopil k zemi a rukávy na tričku si stiahol."Nie." prehlásil som a rozišiel sa k nemu. "Povedal som vypadni!" krikol a s vystrašeným pohľadom obišiel posteľ. Ja som stál na druhej strane.
"Lu-" "Tak zmizni!" prerušil ma. Sadol som si na posteľ a zahladel sa do steny. "Prečo?" hlesol a posteľ vedľa mňa sa prehla.
"Čo, prečo?" nechápal som.
"Čo mi tým chceš dokázať? Ha? Nevzdám sa. V čom sa nemieniš vzdať? Huh? No odpovedz!" pozeral sa na mňa nečitateľným pohľadom. "To, že ťa kurva milujem!"Haii :'D
Už som tu zas✋✋
Chystám sa von a mám naponáhlo, tak preto taká fádna a nezáživná časť.
Vote a comm potešia💞
-Sandy
YOU ARE READING
×Outlaw •|SK- gay story|• ×
Short StoryVäčšina ľudí vraví, že chlap necíti bolesť, že necíti lásku. Opak je však pravdou. Muž niekedy cíti lepšie, ako žena. Prosím, neodvrhnite túto story kvôli popisu, tie mi nejdú. Skúste to aspoň prečítať. Snáď sa bude páčiť.