Lucas
"Máš odpustené. Vždy tomu tak bolo." usmial som sa, keď sa na mňa neveriacky pozrel. Ešte stále ticho vzlykajúc sa pousmial. Krivo, málo, ale predsa. Otvoril ústa, že niečo povie, ale nenájduc vhodné slová ich zavrel. Sklonil hlavu. Ticho medzi nami prerušila až sestrička, na ktorú som pravdupovediac zabudol.
"Chlapci, ste spolu zlatí. Nenechajte maličkosti rúcať váš vzťah." usmiala sa milo. Sam sa prudko postavil a mal prekvapený výraz. "Samantha, ale my nie sme spolu..." zvráštil obočie. V očiach mu bolo vydno smútok. On toho ľutuje? Prebleslo mi hlavou. "Sam, cez ten týždeň to tak nevyzeralo. Dobre to vieš. Inak by si za ním nechodil o siedmej každý deň a bol tu zavretý do čo najneskoršej hodiny to šlo. Bez jedla, vody, alebo čohokoľvek iného. založila si ruky vbok. "Áno, ja viem, ale je to pravda. Bohužiaľ." rozmáchol rukami a pozrel sa na mňa. Málo sa usmial. "Oh, aha. V tom prípade prepáč." ospravedlnila sa. Nebolo to falšované, bolo to úprimné ospravedlnenie. "Zajtra si poňho môžeš prísť." dodala ešte a so širokým úsmevom opustila izbu.
Vládlo medzi nami trápne ticho."Eh...ako sa máš?" napadlo ma ako prvé. Akurát takú blbosť? No super... Pomyslel som si. "Noo...dobre." usmial sa. "Čo ty?" dodal. "Bolo aj lepšie." pozrel som sa na dlážku. Hmm, aký zaujímavý vzor a farba, nahovno. Taká akurát do nemocničnej izby. "Ehm..já...Luc?" zakoktal sa. Zodvihol som hlavu nevediac, čo chce. "Áno?" vyzval som ho nech hovorí. Avšak nič z neho nevypadlo. Povzdychol som si. "Hovor. Čo sa deje?" pozrel sa do zeme. "Chcel som sa ti ospravedlniť..." pozrel sa cez okno von a zasa na podlahu. Vlastne sa pozeral všade, len nie na mňa.
"Já...ľutujem všetkého čo som ti kedy spravil, toho, čo som ti tým spôsobil. Všetkého. Aj keď to tak niekedy nemuselo vyzerať, ľutoval som toho vždy." nadýchol sa a pozrel sa na mňa. Jeho pohľad bol hlboký, utápal som sa v ňom. Čakal som, čo z neho vylezie. "Viem, že mi teraz neuveríš, ale..." odvrátil zrak a po chvíľke ho znovu presunul na mňa. Zdal sa mi ešte hlbší ako predtým a bol v ňom vidieť číri strach. "Chcel by som s tebou stráviť zvyšok svojho života."
No haii ppl :D
Okay, venovaná JurajNewt, keď už si ma k nej dokopal :'D.
Comm a vote potešia ❤
I hope u like it!
-Sandy
YOU ARE READING
×Outlaw •|SK- gay story|• ×
Short StoryVäčšina ľudí vraví, že chlap necíti bolesť, že necíti lásku. Opak je však pravdou. Muž niekedy cíti lepšie, ako žena. Prosím, neodvrhnite túto story kvôli popisu, tie mi nejdú. Skúste to aspoň prečítať. Snáď sa bude páčiť.