12. časť

51 6 0
                                    

Samuel

Samantha odišla so slovami, že časom sa to všetko uhladí a mám sa snažiť získať jeho dôveru. Avšak ako ju získať, s tým mi už neporadila. Unavene som si prešiel rukou cez vlasy a zapol zips na batohu. Konečne zbalené, už len, aby sa prebral. Sadol som si na posteľ a sledoval ho.

Bol krásny. "Ach Lucas. Ako si ťa mám získať? Dá sa to vôbec? Po tom všetkom..." vydýchol som všetok vzduch z plúc a rukou si zašiel do vlasov. Očné viečka som silno zovrel k sebe a potiahol som za končeky, div už nevytrhaných, vlasov. "Som kokot." šepol som do ticha a oči otvoril. Akonáhle som to spravil, vybehlo zopár sĺz a ja som im nechal priestor. Načo ich zadržiavať? Márne.

Očami som skĺzol pohľadom na Lucasa. Jeho oči si ma skúmavo prezerali. Rýchlo som si slzy zotrel a vstal som. "Veci máš zbalené, obleč sa. Ja idem za Samanthou pre správu." ostro som povedal a opustil miestnosť. Vydal som sa na začiatok chodby a vošiel do sesterskej. "Môžem správu?" usmial som sa, aj keď som mal chuť plakať. "Jasné, už to tu mám nachystané. Tu." podala mi to a ja som to vzal. Poskladal som to na niečo ako štvorec a vložil do vačku. "Dík." "V pohode. Dávaj si na neho pozor. Má ťa rád." usmiala sa. "Budem, aj keď o to nebude stáť. Musím. Nenechám ho odísť. Nemôžem sa vzdať." zlomene som sa pousmial. Samantha očami naznačovala, že stojí za mnou.

"Ak by si potreboval pomôcť, je jedno, s čím. Máš tu miesto." usmiala sa a to ma prinútilo usmiať sa tiež. "Ďakujem, určite sa ešte zastavím." otočil som sa na Lucasa, ktorý nás len mlčky počúval "...onedlho." dodal som ešte a pobral sa na odchod.

"Tak zatiaľ!" krikla ešte. "Zatiaľ!" zakýval som jej a pozrel sa na Lucasa. "Pôjdeme ku mne, odpor je márny." len prikývol a pokračival v ceste. Niečo sa stalo...

Haii pll!

Ako? Nová časť je tu, píšem počas hodiny, tak snáď sa páči :)
Prepáčte za chyby.
-Sandy

×Outlaw •|SK- gay story|• ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz