A Broke se zhroutil a opět začal nekontrolované vzlykat a třást se.
Doktor byl mírně vyvedený z míry a to se nestávalo často. Přece pracoval s vrahy, psychopaty, lidmi, kteří trpěli nemocemi, které si nikdo nedokáže představit. A přesto byl překvapený.
Nechápal, jak to dlouho, tento sotva dospělí hoch vydržel v sobě dusit.
Když ho přivezli, byl na dně. Ruce měl ve svěrací kazajce a na zápěstí hluboké jizvy.
Přivezli ho hned, jak ho jeho matka našla ve vaně, kde místo vody, kapala krev.
Doktor se mírně otřásl. Musel se rychle vzmužit. Teď ho tady někdo potřebuje a on nesmí litovat minulosti. Jeho poslání je léčit a ne se utápět ve vlastním žalu.
„Broku, pověz mi celý příběh." Vybídl hocha, který se mírně uklidnil a už sebou neškubal.
„Ja...já... jsem jí zabil. Dohnal k činu, který je odporný. Já za to můžu! Prosím, zabijte mně. Jedině smrt mi pomůže. Prosím." Zaúpíl chlapec a hotel kaplnr oči na doktora.
„To nemůžeme. Ale když mi to rekneš, uleví se ti. Věř mi." Povzbudil doktor a mírně se usmál.
Broke se zachvěl a ulízl si rozpraskané rty. A spustil.
„Na střední škole jsem měl partu kamarádů. No, prostě kluky, kteří měli podobné zájmy. Auta, technika a taky h..h...holky." U poslední slova se zadrhl, ale pokračoval statečně dál. Přece to teď nevzdá.
„A...a.... měli jsme ve třídě takovou podivínku. Nebyla moc hezká, ale....ale...ale..." Rozbrečel se znovu a zalíkal se slovy.
„ A my jsme jí šikanovali. Hnusně jsem se jí smáli. Pidimrdka, marťahňupka...." Zalíkal se při přezdívkách.
Doktor, ale Brona přerušil. Potřeboval znát víc. Mnohem víc. Celý obsah a ne to, co je na zadní straně knihy.
„Potřebuji znát vše." Řekl jednoduchou větu.
Bronzový se rozklepala kolena a zuby začaly drnčet o sebe. Záchvat paniky a stresu přešel. Opět.
„Ta dívka se jmenovala Rebeka....."
ČTEŠ
Four Christmas kisses
Short StoryVánoce jsou čas pochopení, klidu a hlavně lásky. Four Christmas kisses jsou čtyři příběhy, které se odehrávají o Vánocích. Romantický, drama, fan-fikce a utopie. Čtyři příběhy. Čtyři osudy. Čtyři polibky. To je Four Christmas kisses.