Natačení v ateliéru skončilo a jelo se natáčet pryč. Andrewovy se nějak podařilo objednat minibus, který sám dokonce řídil. Všichni, kteří měli auta se tam rozhodli jet sami, ale já, Priss, Rachel, Anna a samosebou i Andrew jsme jeli tím minibusen.
Andrew říkal, že si máme vzít batoh maximálně malý kufr. Priss měla sebou dva kufry a tři krabice a Rachel měla ještě o dva kufry víc. Ze svým batoh jsem si připadal hodně blbě. Ale říkal, že toho máme brát, co nejmíň.
"Tak jsem konečně tady. Anička, nebyla schopná vylézt z postele. Hlavně, že jsem jí říkla, že se nemá koukat na anime. Že," a pohlédl na Aničku na sedadle spolujezdce zabalenou v dece a s termohrnkem, kde bylo asi kafe.
"Ani, nevíš jak to bylo napínavé. Já se na to prostě musela dodívat. Prostě Zero," a začala se rozplývat na nějakou postavou, který ani neexistuje. Je kouzelná, když mluví tak zapaleně o něčem, co vlastně ani není.
"Dej si pozor, ať zase nerozliješ kafe. Minule jsem to tady drh rejžáke a vůbec to nechtělo pustit," zasmál se Andrew a auto se rozjelo.
Holky se konečně usádlily a pořád se neupravovaly. Já jsem zkončil namáčklý u skla a musel jsem trpět drby, které si holky vyměňovaly.
Člověk by řekl, že Andrewa by to nebavilo. CHYBA. Zapáleně s nimi debatoval a smál se na celé auto. Anna se občas usmála, ale vetšinu času trávila pochrupáváním v dece.
"A jednou vzal Ben svého nejmladšího s sebou na plac. Tak krásné dítě jsem v životě neviděl. Ty očka....," rozplýval se Andrew a holky mi spokojeně přizvukovaly.
"Ani, vzpomínáš na Přízračnou nevěstu. Jak se muselo ten celý den točit před greenscreenem?" Zeptal se Andy. Anička se na chvilku zamyslela a nakonec řekla.
"Ani nevíš, jak jsem byla mokrá. Pořád jsme na Bena museli házet ty kýble s vodou a s mojí šikovností se většinou stalo, že jsem místo Bena nahodila sebe," zasmála se potichu Anna.
"Ty jsi tam byla taky?" Zeptal jsem se zmateně. V žádném záběru jsem jí neviděl, a pokud si vzpomínám dobře, ani na žádných titulkách nebyla.
"Anička měla na starosti media. V té době ještě studovala a já jsem si všiml její velké internetové sítě na Twitteru. A tak jsme jí zavolali a nabídli jí tuhle práci. Na začátku byla hodně nesvá, ale hned se své práce ujala," vyprávěl Andy a mírně žduchl do Aničky, které se skromně usmála.
"Vy jste spolu tak sladcí," zasmála se Priss a Rachel také přikývla. V Anině obličeji proběhl nepopsatelný výraz, ale rychle sklonila hlavu a napila se kafe.
Zbytek cesty probíhal dobře. Vyslechl jsem snad všechny drby, které holky věděli o štábu a že jich bylo. Nějaké věci jsem ani nevěděl. Představte si, že náš hlavní kameraman zná LEONARDA DI CAPRIA!!!! To je můj vzor snad už od studii.
Anna většinu doby spala scholená na sedadle s dekou a s kafem v ruce. V jedné zatáčce se skoro vylilo, tak ho dal Andrew do dveří, aby se nevylilo.
"Zajedu k pumpě, potřebuji natankovat. Takže si můžete na pár minut odskočit," usměje se a odbočí k pumpě po právě straně. Před opuštěním auta si nasadí tmavé brýle a na hlavu si posadí kšiltovku. Člověk by si myslel, že by mu to neladilo. Chyba lávky. Nabávám vědomí, že i kdyby si vzal oblečení na karneval vypadal by jako model od Dioru z letní kolekce. Prostě toho mám plné zuby. S ním nemůžu o Aničku bojovat. Ten týpek je snad stvořitel SEXEPÍLU, nebo co.
"Franku, potřebuješ něco vzít?" Zeptala se Rachel a pohodila vlasy v kterých se třpytili zářivé sponky. Při vyslovení věty se jí rychle pohybovali červené plné rty, které byly velice smyslné. Jestli je hezká? Moc. Chytrý? Určitě. Má na Annu? Ne.
"Nic nepotřebuji," odpověděl jsem jednoduše a rozdělal jsem pytík ze sušenkami. "Otevřel tu někdo sušenky s vysokým procentem čokolády?" Ozval se rozespalý hlas a hrábl do pytlíku. Mimoděk se otřela o mojí ruku. Jako kdyby mým tělem projel proud a já jsem se soustředil jen na drobnou roku ze záděry u palců. U někoho by to vypadala odpudivě, ale na ní, to byla něco jako koruna její krásy.
"Díky," zamumlala Anička a ukousla si sušenku. "Mmmm," zamumlala spokojeně a oblízla se. Malé kousíčky čokolády jí zůstaly na baculatých tvářích. Chtěl jsem jí je otřít, ale najednou se otevřeli dveře a v nich.... ANDREW!!
"Jo, tak ty jsi zase somrovala čokoládu" Franku, dej si na ní pozor! V Karibiku mi takhle sežrala celé balení kokosek a že jich tam bylo přes padesát! To vše zmizelo během půl hodiny jízdy autobusem k hotelu," zasmál se Andrew a na klín jí položil krabičku žužo bonbónů a do ruky jí vrazil kafe s kterého se ještě kouřilo.
"Povídej nám o tom, Andy," vybídla Rachel, která se vrátila s bagetkou. Priss jí byla v patách se zmrzlinou a pyšně si ukusovala plátky hořké čokolády po jejím obvodu.
"Začalo to tak, že jsem měl nějaké natáčení v Karibiku, ale můj asistent měl volno. Takže jsem musel na rychlo někoho hledat a jediný, kdo byl v té době volný, byla Anička. A tak jí zavolal a jeli jsme........."
A takhle mluvil ještě další dvě hodiny. Prostě děs.
--------------------------------------
Tadá a uf. A máme tady další díl s téhle povídky. tuto kapitolu jsem měla strašně dlouho rozpracovanou, ale momentálně jsem vůbec nestíhala. Škola......
Snad jsem vás potěšila a navnadila na další díl.
S láskou Anna
ČTEŠ
Four Christmas kisses
Cerita PendekVánoce jsou čas pochopení, klidu a hlavně lásky. Four Christmas kisses jsou čtyři příběhy, které se odehrávají o Vánocích. Romantický, drama, fan-fikce a utopie. Čtyři příběhy. Čtyři osudy. Čtyři polibky. To je Four Christmas kisses.