Dívka, která začala milovat sníh 4/7

40 9 4
                                    

Čtyřka s chemie. A to jsem se učila! Můj mozek prostě není přizpůsobený na chemické vzorce. Spíš inklinuje k divadelním prknům a maskám všeho druhu.

Podle mamky je to blbost. Herectvím se neuživím a ona mě dotovat nebude. Podle ní bych měla jít na ekonomiku a pak jít na vysokou. Abych byla prý vzdělaná v oboru a vydělává hodně peněz a byla šťastná.

Radši budu chudá, žít v malém bytě, ale budu dělat to, co mě baví. Hmm, to ale moje mamka nechápe. A otec ji v tom ještě podporuje. Ekonomka, je nejlepší řešení.

Sním ten mikulášský oběd,který je kupodivu lahodný, což je hodně podezřelé. Asi škola dostala dotace a mohla nám udělat pravé maso a ne to s sojové. I když veganská skupinka je nadšená a začali chválit kuchařky, že konečně pochopily princip zdravé výživy.

Poberu všechny svoje věci, sluchátka dám do uší a se zvukem BeeGees mířím na svoji supertrupsenzabezva brigádu ve sněhu. Dělám to, protože vidina teplého moře, prázdnin a  slunka je prostě... AWERSOME.

Celý autobus je samo sebou nazvaný a na mě zbude místo vedle řidiče a pachnoucího muže s hamburgrem. Fuj.

Když konečně dorazil do obce, Stayin Alive zní už po sedmé. Vystoupím a mířím k našemu malému úřady, který je zavalený sněhem.

„Dobrý den. Já jsem Mary...." Začnu vysvětlovat, ale žena u recepce mě přeruší, že se přece známe. Koukni na ni po druhé a fakt. Známe se s Vánočního bálu.

„Tak dnes a zítra budeš odhrabávat sníh na téhle a vedlejší ulici. Budete na to dva, takže do dvou hodin by to mělo být hotovo. Až bude vše sklizené, přijď za mnou zpět. Pokud chceš, dej si batoh ke mně, ať ti nezavazí." Navrhne a já přikývnu, protože se nechci tahat s batom plným učení.

Po krátkém vysvětlování, beru do rukou hrablo a vrhnu se na to s chutí. Hrabu, hrabu a hrabu.....

„Vločko?"

Four Christmas kissesKde žijí příběhy. Začni objevovat