Kamera, klapka, láska a jedem 4/9

34 8 8
                                    

"Anni teď jsem měl tolik práce, že jsem ani nestíhal Skypovat. Ještě jednou se moc omlouvám. Dlužím ti odměnu v podobě kababu." Omlouval se překotně Andy a Anna se hlasitě smála,

"Konečně tu mám svého BFFIE, Konečně někdo s kým se můžu koukat na seriály." Zajásala Anna.

"Když jsme u toho mám lístky na....... nový díl SHERLOCK!!" Zakřičel a Anna se zapištěním mu skočila do náruče. 

"To se musí tak objímat na veřejnosti. To můžou dělat doma." Zasyčel jsem vztekle. Denis do mě strčil loktem.

"Tady nám někdo žárlí. Přiznej si, myslel sis na ní. A pak se tady objeví 'Jimm' a ona je z něho úplně unešená. Mezi námi, kdybych já byl na jejím místě choval bych se úplně stejně."Zasnil se Denis a zkousnul si ret.

Mezi tím Anna vybalovala nějaké dárky z tašky. Andrew nad jí stál jako pán bůh a u všeho jí dával popis od koho to dostal nebo kde to koupil.

"Tak tohle jsem dostal do Benna. Je to rekvizita s Doktora Strange. Je to ta spona s kabátu. Myslel jsem, že by se ti hodila. A na druhé straně je podepsaná od Benna. S láskou pro Annu." Dovysvětlil a už tahal další věc. A vytáhl zbraň. Normální člověk by zařval, Anna zařvala radostí a začala s tím dělat podivné manévry. Nakonec si hlaveň dala do pusy a naznačila střelení.

Andy se celou dobu smál a pak vytřeštil oči, které byly až strašidelně tmavé. Anna skoro spadla s židle a pak si vzala jeho brýle a předváděla Jimma. Bylo vidět, že zná tuhle postavu doopravdy skvěle.

Andrew si vedl ve svém oboru až překvapivě dobře. Nikdy nic nestudoval, ale dával profesionál rady všem. Když někdo něco nechápal, tak mu to názorně předvedl a poradil jak udělat svoji postavu lepší.

Anna se v jeho blízkosti roztála. Začala dávat ještě víc rád a když něco nezvedal, tak se zeptala Andyho, který je hned poradil.

Jsou prostě sehraný tým. Nejen v práci, ale i ve vztahu.

Four Christmas kissesKde žijí příběhy. Začni objevovat