Miután Thor haza tért a Bosszúállók tájékoztattak arról,hogy maradhatok a Földön míg Thor jónak látja. Ha tudnák,hogy itt létem pár napig tart és,hogy lehetséges,hogy Lady Abigailt is magammal kell vinnem biztos hogy egy másodpercig sem tartózkodhatnék itt. Egy teremben ültem,ahol bizonyosan ülésezni szoktak a halandók. Rajtam kívül a teremben volt még egy fekete ruhás férfi,kinek fedőneve valami madárszem lehetett,s ott volt még egy fiatal lány is,aki érdeklődve vizslatott engem. Arckifejezésén látni véltem,hogy mondani akar valamit,bár nem tudja hogy kezdjen bele.
-Kérdezz!-kulcsoltam össze kezeimet az asztalon.
-Te tényleg földönkívüli vagy és Thorral nőttél fel?-robbant ki a lányból.
-Asgardon születtem igen és a sors úgy hozta,hogy a testvérpárral nevelkedhettem ,Siffel és Heimdallal együtt.
-És úgy tűnik Loki volt a nyerő testvér.-szólalt fel Rigószem? A falnak dőlt a lány háta mögött volt,kezeit mellkasánál összefonta,s számító mosoly játszott ajkai peremén. -Abbs mesélt ezt azt.-döntötte oldalra fejét. A lánynak furcsa kifejezés ült arcán,talán még egy fintort is vágott.
Dühbe gurultam, életem jelentős szakaszát azzal töltöttem Asgardon,hogy ezt a hiedelmet eloszlassam,persze sikertelenül,most pedig ugyanazt kell tennem Midgardon is,ahol talán eddigi itt létem körülbelül lehetett egy óra. Ha otthon lennék bizonyára asztalt borongatnék,de itt nem tehetem.
-Nálunk Lokit emlegetni,olyan mintha nálatok Hitlerről beszélnék.
-De volt valami nem igaz?-kérdezte a lány izgatottan.
Talán volt. De az egy kislányos rajongás volt,s hamar elillant. S később szerepet cseréltünk. Ő akart engem,de már késő volt,mást szerettem.
-Semmiféle "valami" nem volt. És ha már említettétek a lányt,ő hol van.
-Nos Steve-vel van mit megbeszélniük.-jött közelebb Sasszem,s furcsán nézett rám.
-Nem értem.-vágtam értetlenkedő fejet.
A férfi válaszolni akart,de akkor mint egy hurrikán betoppant a körszakállas férfi. Mint megtudtam Tony Starknak hívják.
-Jézusom,épp szexelnek.-ült le mellém nagy hévvel.
-Óh...már értem miért vágott falhoz.
-Hát a Lady jobban járt.-könyökölt a férfi a karfámra.
-Hát ezt hogy érti?
-Mikor ,mint megtudtuk a vőlegénye, Balthazar elragadta Abbyt Steve remény vesztett lett. Kerek egy napon keresztül csak rombolt és rombolt és üvöltözött. Nagyon sokat üvöltözött.-meredt maga elé Tony.-Hmm... de vissza kaptuk az angyalkát. Engem inkább a vőlegényével való kapcsolata érdekel. Hogy akarta Abbyt,ha közben maga is a képben volt?
Mély levegőt vettem,s bár nem volt kedvem a magánéletemről beszélgetni mégis belementem.
-Ő a volt jegyesem még nagyon régen,de én nem akartam a frigyet,így lemondtam mindenről. Hercegnőből harcossá váltam.
-Ez tetszik.-hajolt előre a lány.-Mi az erőd?
-Wanda,nem illik ilyet kérdezni egy hercegnőtől.-szemtelenkedett Tony Stark.
-Semmi baj. Öhmm nos nekem nincs erőm,én a harcban jeleskedem.
A három midgardi érdeklődve figyelt engem,s ez már zavarba ejtő volt. Ekkor egy szerkentyű elkezdett visítani. A férfi mellőlem hirtelen felállt,s el is hagyta a termet,majd öt perc múlva tért vissza,hogy elhívja társait egy küldetésre. Mikor egyedül maradtam csak bámultam magam elé. Szó szerint egyedül maradtam a nagyvilágban. Épp készültem felállni, s körbe járni a létesítményt,amikor is egy barna hajzuhatag jelent meg az ajtóban. Wanda féloldalasan behajolt,majd így szólt:
-Nincs kedved velünk tartani? Megmutatjuk,hogy megy ez a Földön.