=1=

1K 47 38
                                    

...Leo...

Dola me vrap nga shpia. Isha von si zakonisht. Filmi me siguri do kishte filluar. Asnjeher nuk e kapja pjesen e fillimit. Rruges pash nji shites akulloresh. Eh te ndodhte cte ndodhte do e blija nji. Pun e madhe nese nuk e shof as sot ate film, gjithsesi jam von.

-Nji akullore me limon ju lutem.

-m vjen keq kan mbaruar.

-Por ja ku esht nji e till.

-Oh kjo esht e porositur.

-He pra tani ma jepni mua,do ju jap dyfishin.

-Epo ne rregull urdhero.

E kisha fituar trofeun tim edhe PSE me dyfishin e cmimit.

Sa u ktheva per te ikur u perplasa me dike. Ia rrezova akulloren mbi kepuc. me pa njeher me inat. me trembi,cishte ajo fytyr e ngrysyr ashtu.

-Obobo me falni nuk doja.

Mori frym thell e tha:

-m kujdes her tjeter. E ke iden sa jn bler keto kepuc?! tani hape rrugen. Idiot!

-Po ti e ke iden sa esht bler ajo akullore.

-500 lek?!

-Jo .. me shtrenjt.

-Eee

-Sa dyfishi.

m pa njeher. Ja plasi se qeshures. Sa ndryshe dukej.

-Goxha humbje. Te rroni vet.

U largua dhe me la atje.

Por kishte te drejt kisha pesuar goxha disfat,ne fillim filmi,e pastaj akullorja. A mund te vinte me keq?! Arrita para kinemas, Ana ishte atje. E kisha len ta shifte filmin vetem per te 3 her. Iu afrova per ti kerkuar falje, por me qelloi me shpull. Duhet ta pranoj ,ka nje te djatht fantastike.

-Une me ty I dhash fund Leo . Tallu me dike tjeter.

-Prit me ler te shpjegohem...

As qe me degjoi. Sesht se e doja ,Po kaloja bukur me te,dhe ja me kishte len . per nje dreq filmi.

Vetem se u vonova njeher. Epo mir ndoshta vonohem gjithmon e cfar pstaj. ne dreq te vej. Duhet te shof anen pozitive,tani jam I lir te vonohem sa Te dua. E Ku ka me mir?!

Erdha dhe pak verdall neper qytet. Shikoja vitrin me vitrin pasqyrimin tim... ndonjeher behesha shum Narciz,I fiksuar pas vetes.Duhet te ndryshoj. Eee do ndryshoj njeher tjeter,tani po shkoj te shtyj pak kohen ne ndonj internet kafe.

Hodha disa baste per ndeshjet e asaj dite dhe I bera nje kontroll rrjeteve sociale. Vazhdoja te kryesoja me like. Ishte si arritje per mua. Ne kete menyre kaloja nje pjes te mir te dites. Pa e kuptuar as vet kishte vajtur shum von. Ishte ora 10 e darkes. me kishte marr uria per vdekje. Shkova ne shtepi. Ushqimin e gjeta gati si gjithmon. Mami me babin ndodheshin jasht qytetit. Eh nuk esht e leht te drejtosh gjith ate kompani. E te mendosh qe nje dit do jet e imja.... Vetem mendimi me lodh. Rash te flija.

.............

...Ami...

U ngrita nga krevati dhe u afrova pran dritares ..isha shum e rraskapitur nuk kisha ber gjum mbrem dhe nuk kam per ti harruar syt e skuqur te mamit dhe ate te shukur te fort dere qe la babi pasi u largua.

Veshtrova dhomen tim ..e vogel por me nje rremuj te madhe dollapi i rrobave ishte katastrof kurse rafti i librave bosh sepse gjithcka ishte mbi dysheme.Por dicka mes asaj rremuje ishte ne vendin e vet,ditari im . gjeja me me vler qe kisha miku im te cilit i trgoja te gjitha . Mes asaj qetesie qe te pushtonte degjova disa hapa dhe me pas motren qe therriste : Ami eja me mua per ne dyqan ..i thash se do flija dhe pak dhe nuk e lejova te vinte ne dhomen time .. Kisha per te rregulluar rremujen e madhe qe kisha shkaktuar vet ah sikur te rregullohej dhe problemi mes babit dhe manit kaq leht . Pas dy oreve zbrita ne kuzhin mami duhet te ishte ne pun.

Punonte ne nje fabrik te vogel rrobaqepsie dhe shpesh kthej ne shtepi e lodhur si shkak i oreve te zgjatura. Hengra dicka dhe dola per vrap, rruges pash eren shoqen e ngushte :

- Ami cfar ke nuk dukesh mire ...

- oh asgje mu fut dicka ne sy :

Era: Hey ka ardhur ne bibliotek pjesa tjeter e "ditari i vampirit "

Urra te shkojm ta marrim por me par shkojm ne shtepin time,duhet te ndrohem.

Era po priste tek salloni nderkoh une leshova floket e gjat kaf bera nje makeup te lehte mora canten dhe zbrita poshte ...

-Je nje genjeshtare kam 30 min qe pres ketu .

-He tani era ti e di qe un nuk behem dot gati shpejt .

-E di e ngathta ime ...duke qeshur e duke biseduar mberritem tek bibloteka ..era shkoi ne nje dyqan rrobash kurse un mora kopjen e fundit te librit . E perhumbur ne rreshtat e para te librit u perplasa me nje djal qe po mbante shum libra ne duar ..

Libri im u zhduk mes librave te djalit flok zi e duke kerkuar falje te dy po rregullonim librat spo gjeja dot librin sepse ishte i veshur me mashk dhe nuk e kisha fiksuar mora njerin dhe e bindur se e kisha gjetur u largova duke e len djalin te rreg librat . Futa librin ne cante dhe ika. Jashte biblotekes me priste era i trg per cfar me ndodhi ajo tha :

-Hutaqe duhet ta ndihmoje ..mos harro te gjitha historit e dashuris keshtu fillojn .

Mberrita ne shtepi duke qeshur me fjlet e eres . Ne kuzhin ishte motra ema qe me tha : babi ka ikur ne greqi fale zotit esht mir

Isha e zmeruar me babin por u lumturova qe ai ishte mire ...tani doja vtm te lexoja librin . Hyra ne dhom nxora librin nga canta hoqa mashken e kuqe kur cte shoh .."si te besh ekonomi "moss librin tim e ka djali tek biblioteka .. Ishte ora dy ajo duhet te ishte mbyllur me duhet te prisja deri neser ...

Isha e nervozuar .. Kisha pritur me padurim te lex romanin e radhes kurse tani ne duar kisha nje liber rreth ekonomise, ashtu sic isha dola nga shtepia dhe bera nje ecje deri tek parku duke ngren cokollata te zeza te cilat me benin te ndjehesha mire . Nuk u vonova shum dhe u ktheva ne shtepi, pas pak do erresohej dhe nuk doja te me ndodhte ndonj gje e pakenaqshme.

***

U ngjita ne dhomen tim . Jetonim ne kat te 4 dhe ngjitja e zbritja e shkalleve disa her ne dit me kishin ber me trup te bukur, dola nga dritarja dhe me kujdes arrita tek shkallet e ndryshkura qe te conin ne tarrac. Mendoja ...edhe ema kishte kaluar vite te veshtira.nen fustanin me pala te drejta te zi qe ajo mbante veshur fshihej nje e tronditur dhe ato buz te holla mbanin te kycur brengen. Mbi qytetin bregtetar kishte ren nata e shtatorit. Me plqente shum ai cast kur porsa bie mbremja cdo gje nis ta gelltise erresira ne fillim treten rrugicat shtepit e uleta pallatet lagjet si dhe deti madheshtor. Qe ketu lart shikoja henen e argjendte qe se bashku me yjet pasqyronin vezullimin e tyre ne detin e erret e adhuroja kete qytet.

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now